Capitolul 26: Pakin ♥️ Phra Phai

133 9 0
                                    

-Phai și Pakhin, să mâncăm împreună, i-a invitat zâmbind mama lui Phra Phai. Phra Phai și Pakhin s-au așezat apoi să mănânce împreună cu mama lui Phai stând și discutând în apropiere. După ce a terminat de mâncat, Pakin la ajutat pe Phra Phai să spele vasele ca înainte.

-Dacă încă nu ai de gând să mergi acasă, ți-ar plăcea să stai întins pentru o vreme, Pakhin? Trebuie să fii foarte obosit să conduci pe o distanță atât de lungă, a întrebat amabil mama lui Phra Phai.

-Atunci îmi pare rău că te deranjez, spuse Pakin cu umilință.

-Phai, du-te să ia o pilota și pregătește-i un loc de odihnă pe pătuțul de lemn. Adu și tu perne și pături, i-a spus mama călugărului fiului ei. În casa lui Phra Phai, aveau un pătuț mare și lung de lemn, unde oricine poate dormi confortabil.

-Da, a răspuns Phra Phai înainte de a dispărea în camera mamei sale pentru a ridica salteaua din dulap. Doar mama lui  Phra Phai și Pakin au rămas stând în sufragerie.

-Mătușă, înainte să mă culc, am ceva de discutat cu tine, spuse Pakin pe un ton serios.

-Ah, da, a răspuns mama călugărului.

-Dar vreau să vorbesc și în fața bunicului. Va fi convenabil ca bunicul să vorbească cu mine? Pakin a întrebat primul pentru că a văzut că atunci era puțin târziu, deoarece cerul se întuneca încetul cu încetul.

-Despre ce? Îmi poți spune mai întâi? Mama lui Phra Phai a întrebat curioasă pentru a decide dacă este ceva ce ar trebui discutat cu tatăl ei imediat.

-Este vorba despre mine și Phra Phai, a răspuns Pakin, făcând-o să rămână puțin nemișcată. Coincide cu Phra Phai care iese din cameră purtând salteaua. Mama băiatului s-a întors imediat să se uite la fiul ei. Phra Pai se uită și el nedumerit la mama lui.

-Ce s-a întâmplat? întrebă bănuitor călugărul.

-Esti sigur? Mama lui Phra Phai a întrebat din nou care, dacă nu citește prea mult printre rânduri, ar putea ghici despre ce este vorba.

-Da, de aceea l-am adus acasă pe Phra Phai, a spus Pakin, făcându-l pe Phai să se uite imediat la fața iubitului său. Deși nu era sigur despre ce vorbeau mama lui și iubitul lui, dar inima lui Phra Phai bătea necontrolat.

-Atunci hai să aşteptăm o clipă. Aş vrea să merg să-mi văd mai întâi tatăl, a spus mama lui Phra Phai înainte de a se ridica şi de a ieşi din casă. Phra Phai a luat salteaua și a pus-o lângă Pakhin.

-Phi Kin, te rog spune-mi ce este, a întrebat Phra Phai de curiozitate. Pakin a zâmbit ținându-l de mână pe Phra Phai și strângând-o ușor.

-Voi spune bunicului tău și mamei tale despre relația noastră și le voi căuta și binecuvântarea, a spus Pakin pe un ton serios, făcându-l pe Phra Phai aproape să înceteze să respire entuziasmat. Sentimentele lui i-au copleșit simțurile până când nu și-a putut gândi ce să spună ca  ochii lui s-au uitat la Pakhin cu frica și entuziasmul de necunoscut în același timp.

-În ceea ce privește pe mama noastră, Phai crede că se poate descurca, dar pentru bunicul nostru, Phai nu este deloc sigur, a spus Phra Phai de ce era îngrijorat. Pentru că el și mama lui vorbesc și împărtășesc totul unul cu celălalt tot timpul, dar bunicul lui Phra Phai s-ar putea să nu înțeleagă despre bărbații care le plac bărbații deloc. Pentru că în ochii bunicului său, Phra Phai este doar un simplu copil obraznic.

-Bunicul îl iubește foarte mult pe Phai. Așa că ar încerca să-l înțeleagă și pe Phai, s-a încurajat Pakin atât pe sine, cât și pe iubitul său.

-Ești încrezător? Phra Phai a întrebat din nou, Pakin a râs puțin.

-De ce pui aceeași întrebare ca și mama noastră, hmm? Întrebă Pakin zâmbind.

-Phai vrea să știe. De aceea este bine. Phi Pakhin este sigur de Phai, nu? spuse Phra Phai din nou.

-Trebuie să-l întreb pe Phai în schimb. Pakhin este suficient de bun pentru Phai?Spuse Pakin.

-Phi Kin este cel mai bun pentru Phai, a răspuns Phra Phai cu încredere și seriozitate făcându-l și pe Pakhin să se simtă destul de mulțumit

-Atunci ai încredere în mine, și-a asigurat Pakin iubitul. Phra Phai trase adânc aer în piept cu un semn de acceptare. Nu mult după ce mama lui Phra Pai a intrat înapoi în casă.

-Pakin, bunicul te asteapta la el acasa. Hai sa mergem impreuna, a spus mama calugarului zâmbind.

-Da, a răspuns Pakin și s-a întors să se uite la Phra Phai înainte ca ei trei să facă o plimbare până la casa bunicului lui Phra Phai. Bunicul lui Phai aștepta la scaunul de bambus situat în fața casei care are diverse feluri de flori aranjate în apropiere. Vântul suflă pentru a da un parfum răcoros seara

-Așează-te primul, l-a invitat bunicul lui Phra Phai pe Pakhin pentru că își amintea bine de el.

-Bună! Bunicule, ridică Pakhin mâna pentru a-i aduce respect bunicului iubitului său. Cât despre Phra Phai, el s-a apropiat și și-a îmbrățișat bunicul cu nostalgie.

-Doamne, fiule. Ce se întâmplă? Ai mâncat încă peştele? Întrebă cu îngrijorare bunicul băiatului.
&Este în regulă, a răspuns Phai cu un zâmbet. Acum bunicul lui și Phra Phai stau pe același scaun lung de lemn. Mama lui Phra Phai s-a așezat pe un scaun lângă Phai. Pakhin stă vizavi de bunicul iubitului său.

-Soi a spus că ai ceva de discutat cu noi. Ce se întâmplă? Bunicul călugărului s-a întors și a întrebat pe un ton serios.

-De fapt, aș vrea să vorbesc și cu unchiul Suk. Dar știu că unchiul Suk a mers să vândă orez. Așa că aș vrea să vorbesc mai întâi cu bunicul și cu mătușa Soi, a spus Pakin. Mama și bunicul lui Phra Phai dădu din cap în semn de acord. Călugărul care stătea lângă bunicul său și-a privit iubitul cu încurajare, deși îi era și lui frică. De teamă că bunicul lui nu va putea accepta.

-Haide, spuse bunicul înapoi. Phra Phai și-a ținut respirația așteptând cu nerăbdare să audă ce ar fi vrut Pakhin sa spuna.

-Bunicule, mătușă, pot fi eu cel care are grijă de Phra Phai? Pakhin a încercat să găsească cuvinte care nu au un sens foarte direct pentru că dorea ca bunicul lui Phai să le proceseze încet. Ca să nu fie prea șocat.

- Sa ai grijă de Phai? Cum? Întrebă bunicul înapoi încercând să evalueze ce spusese Pakhin. Pakhin i-a privit pe cei doi bătrâni cu hotărâre.

-Mi-ar plăcea să fac parte din viața lui Phra Phai. Aș vrea să am grijă de Phra Phai ca iubit. Pot să am permisiunea voastra? spuse Pakin. Călugărul se uită nervos la bunicul său. Mama lui a zâmbit cu satisfacție. Era bucuroasă că Pakhin îndrăznea să vină și să le spună sincer așa. În timp ce bunicul lui Phra Phai a stat nemișcat o vreme.

-Iubitu? Înseamnă iubiti ca  Soț și soție? Vrei să spui așa ceva? a întrebat direct bunicul lui Phra Phai.

-Da, mai întâi ca un faen(iubit). Poziția de după aceea, să vorbim din nou despre asta în viitor, răspunse Pakhin, făcându-i puțin fața călugărului să se încingă. Dar bunicul lui Phra Phai stătea confuz. Ambele sprâncene i se încruntară.

-Sunteți amândoi bărbați la fel, nu-i așa? Întrebă bunicul curios.

-Da, răspunse Pakin scurt și aștepta să audă următoarea propoziție pe care o rostește bunicul său.

-Cum vă puteți iubi unul pe celălalt? a întrebat bunicul mai departe. Pakhin zâmbi ușor. Nu a avut nici cea mai mică ezitare sau stingherie în a răspunde la întrebarea bunicului lui Phra Phai.

-Îl iubesc deja, răspunse Pakin cu o voce serioasă. Inima lui Phra Phai s-a umflat fericit în timp ce se uita la iubitul său.

-Înțeleg că așa ceva trebuie să fie destul de ciudat în opinia ta, dar pentru mine, cuvântul dragoste nu este ciudat sau diferit. Cum se iubește un alt cuplu? Phra Phai și cu mine ne putem iubi așa. Nu este dragoste de dragul noutății sau a dorinței de a încerca lucruri noi. Dar este cu adevărat o iubire care vine din sentimentele adevărate din inimile noastre. Nu știu cum să explic pentru a-l lăsa pe bunicul să înțeleagă ușor. Dar pot avea o șansă? Dă-mi mie și lui Phra Phai șansa de a arăta bunicului și mătușii cât de diferită sau de asemănătoare este dragostea mea pentru Phra Phai față de dragostea cu care toată lumea este familiarizată? a spus Pakin pe un ton politicos și serios.

-Dar tu, Phra Phai? Îl iubești așa cum te iubește el pe tine? Bunicul s-a întors să-și întrebe nepotul.

-Da... Phai îl iubește pe P’Pakin, a răspuns Phra Phai cu o față foarte roșie. Bunicul se uită la nepotul său cu ochii plini de îngrijorare.
-Dar tu, Soi?Bunicul s-a întors să-și întrebe fiica.

-Tată, știu de multă vreme că lui Phra Phai îi plac bărbații. Dar ce se poate face pentru că Phra Phai este încă copilul meu și nepotul tatălui meu. Preferința lui Phra Phai nu schimbă deloc relația din familia noastră. . Phra Phai este, de asemenea, fiul meu bun. El a fost întotdeauna un nepot bun al bunicului său. Dar s-ar putea să fie unii săteni care să nu înțeleagă. S-ar putea să vorbească ceva bun sau rău la spatele lui, a explicat mama lui Phra Phai ce credea ea. .

-Cine bârfește sau orice altceva. Nu am cerut nimănui să mă hrănească, a vorbit imediat bunicul lui Phra Phai cu multă dragoste pentru nepotul său, făcându-i pe mama lui Pakin și Phra Phai să zâmbească puțin.

-În plus, sunt suficient de înverșunat ca să-mi protejez singur nepotul, pot să-i înjurez eu însumi. Sătenii nu îndrăznesc să se amestece, a spus din nou bunicul.

-Tata spune asta, ceea ce înseamnă că poți accepta chestiunea cu Pakhin și Phra Phai, nu? A întrebat mama lui Phra Phai, făcându-l pe bunicul călugărului să rămână puțin nemișcat să se uite la faţa lui Pakhin şi a lui Phra Phai, trecând înapoi si mai departe.

-Trebuie să-ți faci sâni și să porți o fustă ca fiul unui ticălos de la capătul aleii? a întrebat bunicul pe Phra Phai. Phra Phai a clătinat imediat din cap că persoana despre care vorbea bunicul său era o femeie transgender care se machia și suferise o intervenție chirurgicală de schimbare a sexului.

Notă 🤣🤣 Bunicule asta chiar a fost amuzant.

-Phai nu este așa, bunicule. Phai nu vrea să fie femeie pentru a se căsători cu un bărbat sau ceva de genul acesta. Phai este bărbat. El este nepotul bunicului . Doar că... lui Phai îi place P’ Pakin care este, de asemenea, un bărbat.Nu mă face să vreau să fiu eu însumi femeie, a răspuns Phra Phai și apoi s-a simțit jenat în același timp. Bunicul lui a oftat ușor.

-Ei bine, atunci bine. Dar bunicul tău te-a crescut. Iti fac baie de când erai copil. Dacă ceva lipsea sau creștea, bunicul trebuie să fi observat și să se fi simțit ciudat, a spus bunicul călugărului. Acest lucru i-a făcut pe cei trei să zâmbească ușor pentru că au înțeles foarte bine ce a vrut să spună bunicul lor.

-Bunicule, ai acceptat relația mea cu Phra Phai? Pakin a cerut să fie sigur. Pentru că Pakin era deja sigur că mama lui Phai i-a permis. Bunicul călugărului a oftat din nou ușor pentru că nu este ceva ce poate fi acceptat atât de brusc de generația mai în vârstă.

-Știi, nu? Că acest tip de iubire trebuie să înfrunte multe obstacole,Întrebă bunicul pe un ton serios.

-Îl cunosc, bunicule îl voi ține strâns de mână pe Phra Phai ca să trec eu prin acele obstacole, a promis Pakhin, făcându-l pe bunicul lui Phra Phai să zâmbească puțin.

-Ce zici de parintii tai? Stiu ei? Pot accepta asta? a întrebat din nou bunicul lui Phra Phai. Pakin și Phra Phai au rămas puțin uimiți. Dar Pakhin nu a dat semne de anxietate.

-Ei nu știu încă. Și nu știu dacă vor accepta sau nu. Dar nu voi renunța. Chiar dacă ei doi nu sunt de acord, voi face totul până când mă veți accepta pe mine și pe Phra Phai, spuse Pakin direct. Nu s-a gândit să mintă ca să-i facă pe mama iubitului tău și pe bunicul să se simtă în largul său.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum