-Condu cu grijă, Pakin. Sună-o pe mama dacă ai ceva, i-a spus Soi iubitului fiului ei, când cei doi aveau să se întoarcă la Bangkok.
-Da, Mae Soi, nu-ți face griji, spuse Pakhin pe un ton serios.Călugărul s-a dus să-și îmbrățișeze mama. Apoi urcat în mașină. În drum spre Bangkok, călugărul a rămas tăcut în timp ce stătea gândindu-se la tatăl său. Se simțea relaxat că totul a mers bine legat de tatăl său. Singurul lucru de care mai rămânea de rezolvat era problema lui Pakin.
Phra Phai se uită puțin la fața lui Pakhin în secret. A simțit o ușoară durere în piept, știind că Pakin se ascundea de el în legătură cu disputele cu membrii familiei sale provocate de el. Poate pentru că Pakin se teme că Phra Phai s-ar gândi prea mult. Dar Phra Phai nu a putut îndura să-și vadă iubitul în această situație.
-Esti somnoros? întrebă Pakin și se întoarse să se uite, făcându-l pe Phra Phai sa își abate puțin privirea.
-Puţin, răspunse călugărul cu voce joasă.
-Atunci Phai poate mai întâi să se culce. Când ajungem, te trezesc, a răspuns Pakin.Phra Phai s-a rezemat de scaunul mașinii ca să doarmă. Dar tânărul nu s-a gândit cu adevărat să adoarmă. Voia doar să închidă ochii și să se gândească la o modalitate prin care Pakin să rezolve totul cu familia lui.
Pakin se uită la iubitul său care închise ochii lângă el și trase adânc aer în piept.
-Unde suntem? a întrebat în liniște Phra Phai, care adormise, dar tocmai ce s-a trezit.
-Am ajuns la Bangkok. Aproape am ajuns la apartament, răspunse Pakin.Phra Phai se mișcă să se ridice drept și se uită în afara mașinii
-Te rog trimite-l pe Phai la cămin, a spus Phra Phai, făcându-l pe Pakin să se întoarcă imediat să se uite la chipul iubitului său.
-De ce? întrebă Pakin în liniște, făcând inima lui Phra Phai să tremure destul de puțin cu vocea profundă a lui Pakin.
-Păi... Phai vrea să curețe camera, a răspuns Phra Phai cu o voce ezitantă
-Cred că Phai poate anula camera. Atunci e mai bine să te muți cu mine. Ca să nu trebuiască să mergem încoace și încolo, a sugerat Pakin.Phra Phai a făcut o pauză pentru că, în realitate, nu poate face asta, deoarece intenționează să se desprindă de Pakin în curând. Așa că va trebui să se întoarcă în camera lui după aceea.
-Pot să-l păstrez deocamdată? Am plătit depozitul pentru cameră. Trebuie să fie finalizat conform programului înainte ca depozitul să fie returnat, a susținut Phra Phai că prelungește timpul.
-Bine, fă cum vrei, dar poti doar să păstrezi camera aici. Apoi Phai vine să locuiască în apartament cu mine, a spus Pakin din nou.Phra Phai și-a strâns mâna strâns, gândindu-se la o scuză.
-Doar dacă Phai nu vrea să fie cu mine, întrebă Pakin pe un ton serios.
-Nu... nu e asta... dar... Phai... Phai, Phra Phai nu știa cum să-i spună lui Pakin.
-Poți să-l păstrezi. Știu că Phai nu este convenabil acum, a tăiat Pakin scenariul, făcându-l pe Phra Phai să-și strângă puțin buzele de teamă că Pakhin ar fi supărat pe el. Pakin a rămas tăcut până a ajuns la căminul iubitului său.
-Așteaptă... După ce Phai termină, Phai se va duce să te găsească, spuse Phra Phai plăcut. Nu a vrut să se certe cu Pakin în această situație.
-Hm, răspunse Pakin în gât. Phra Phai nu deschisese încă ușa mașinii.
-Este Phi Kin supărat pe Phai? Întrebă Phra Phai.
-Ce ai făcut să mă enervezi? Întrebă Pakin înapoi. Phra Phai era uluit.
-Dacă nu ai făcut nimic care să mă enerveze, atunci nu trebuie să te gândești prea mult. După ce ai curățat camera, hai să ne întâlnim. Ca să luăm cina împreună, a răspuns Pakin pentru că era deja 4 p.m.
-Da, răspunse călugărul cu voce joasă și deschise ușa mașinii. Când călugărul a coborât din mașină și a închis ușa, Pakin a plecat imediat.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romantik⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...