Capitolul 23

111 7 1
                                    


-Nong Graf, a strigat o voce dulce, făcând grupul lui Joe, care stăteau și luau masa, să ridice imediat capul și să observe că o tânără care a fost complice cu Fluke în farsa lui Graf în acea noapte, le zâmbea. King intră imediat și se așeză lângă Graf.

-Ce mai faci? Mai esti suparat pe mine? întrebă fata cu o voce dulce în timp ce ținea unul dintre brațele lui Graf.

-Eliberează-l P’ king, el este al meu, Joe întinse grăbit mâna și scoase mâna lui King de pe brațul lui Graf.

-Eh, de ce te porți gelos, vorbesc cu Nong Graf, a spus King, dar toată lumea știa că King doar se juca cu el.

-Poți vorbi, dar îndepărtează-te puțin de Graf, a spus Joe râzând.

-Uau, gura ta e atât de tare astăzi.Ce e, Nong Graf? Încă ești supărat pe mine? i-a remarcat King lui Joe într-o manieră neseriosă și s-a întors imediat să-l întrebe pe Graf


-Nu sunt supărat, spuse Graf zâmbind.

-Oh, ești și tu atât de frumos și de amabil, King îi îmbrățișă din nou brațul lui Graf și își lipi obrazul de brațul lui Graf. Graf știa că îl tachina pe Joe.

-P’ King, strigă Joe cu o voce lungă și întinsă, trăgându-l pe Graf spre sine într-o îmbrățișare.

-E al meu, numai al meu, spuse din nou Joe.

-Nemernic prostesc, îi spuse King lui Joe. Graf zâmbi ușor înainte de a se întoarce către Joe

-Poți să mă lași să plec, mulți oameni sunt aici, a spus Graf, dar nu a arătat niciun semn de furie sau frustrare, făcându-l pe Joe să se simtă puțin mai bine că Graf a fost capabil să se adapteze într-o oarecare măsură.

Joe s-a predat lui Graf și continuă să stea și să-și mănânce mâncarea.

-În seara asta mergem la o petrecere pentru Joe și Graf. P’ King, vrei să ni te alături? Fluke a intrebat-o imediat pe verisoara sa, făcându-l pe Graf să ridice puțin din sprâncene și să se întoarcă către Joe.

-Este o chestiune de băutură. Dar am spus să te invit mai întâi. Dacă mergi, atunci voi merge si eu, răspunse Joe. Graf se gândi o clipă înainte de a da din cap. Cât despre Fluke, el a continuat să vorbească cu King despre barul în care vor merge.

-O sa vi? întrebă Joe curios.

-Hm, dar o să-mi invit si prietenii, a spus Graf. Joe a dat imediat din cap şi a zâmbit.

-Venim Fluke, dar Graf își va invita și prieteni, i-a spus Joe prietenului său.

-Bine, ești bine acum? îl întrebă Fluke din nou pe Graf. Graf dădu din cap înainte de a se așeza și a conveni asupra locului în care vor merge.


~~~~~~~'

-Phra Phai nu se va alătura nouă, Graf? L-a întrebat Joe pe iubitul său după ce a ieșit din baie.

Graf era deja îmbrăcat. Amândoi și-au făcut o programare să se întâlnească cu prietenii lor la bar pentru că Joe și Graf vor merge împreună cu motocicleta.

-Crezi că P’ Pakin îi va da drumul?

Întrebă Graf zâmbind. Joe a mers să-l îmbrățișeze pe Graf din spate, dar Graf s-a îndepărtat.

-Încă nu te-ai uscat. Grăbește-te și îmbracă-te, spuse Graf dezinvolt.

-Ce naiba, nu poți să mă îmbrățișezi, se plânse Joe, zâmbind și tachinandu-l pe Graf așa.

😘...


Înainte de a merge spre garderobă, Joe a sărutat repede obrazul iubitului sau o dată. Graf nu putea să-l privească decât cu ochi fioroși, dar nu spuse nimic. Când cei doi s-au îmbrăcat, au coborât împreună la motocicleta lor, din parcarea apartamentului. Apoi s-au dus la taverna pe care o recomandase Fluke, care este un restaurant confortabil cu muzică live, un centru pentru ca oamenii, începând de la studenți până la cei care dețin un loc de muncă, să se distreze.

-Iată-l, arătă Joe cu degetul către Fluke, care flutura mâna către ei. Înainte de a atinge talia lui Graf și de al ghida prin mulțime. În bar erau mai mulți oameni care îi priveau cu interes.

-Ai cumpărat câteva tricouri pentru asta? Și-a tachinat Fluke prietenul. De fapt, nu erau câteva tricouri. Doar că cei doi și-au cumpărat tricouri polo de aceeași culoare pentru că au primit o reducere bună.

-Nu sunt câteva tricouri, Joe a corectat în schimb.

-Hei, Son, Art, ai ajuns din nou înaintea mea, îi salută Graf pe cei doi prieteni ai săi care se așezaseră deja. Art dădu din cap către prietenul său înainte ca Graf să se aşeze lângă el. Joe stătea între Graf și Fluke.

-P’ King nu a venit încă? a întrebat Joe când nu a văzut încă pe nimeni din grupul fetelor.

-Oh, nu știu dacă și-a terminat încă machiajul. Vine doar la un bar obișnuit de băuturi alcoolice, se comportă de parcă ar merge la o plimbare ca model, o tachina Fluke pe verisoara sa.

Palmă!!!

-Au! Strigătul lui Fluke se auzi când cineva îl plesni pe umăr, nu prea puternic.

-Gura bună, Fluke, sună vocea lui King, făcându-l pe Fluke să se întoarcă și să zâmbească.

-Glumesc, soro Hai, stai aici. Fluke i-a masat imediat umărul.

-Aww, soțul lui King este atât de frumos, se întoarse King către Graf, prefăcându-se că îl îmbrățișează de gât pe Graf din spate. Graf doar râse ușor. Nu s-a gândit la nimic pentru că știa că King doar glumea.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum