Capitolul 3: Pakin ♥️ Phra Phai

170 9 2
                                    

Phra Phai era nespus de entuziasmat, dar a trebuit să țină capul în jos și să meargă în grabă pentru a trece rapid de zona în care stătea Pakhin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Phra Phai era nespus de entuziasmat, dar a trebuit să țină capul în jos și să meargă în grabă pentru a trece rapid de zona în care stătea Pakhin.
Mămică!

-Oww!

Phai și-a atins imediat nasul când a mers pe pieptul puternic al unei siluete înalte care s-a mișcat pentru a sta în cale. Privind în sus, Phra Phai avea o față fierbinte când cealaltă parte îl privea cu ochii drepti.

-Îmi pare rău, a spus Phra Phai, întorcându-se înapoi și prefăcându-se că pleacă.

Dar Pakhin a intervenit, făcându-l pe Phra Phai să-l privească din nou surprins.

-Ce s-a întâmplat? întrebă Phra Phai, dar încercă să nu se uite direct la fața lui Pakhin. Pakhin îi întinse ceva în mână lui Phai.

-Îți mulțumesc foarte mult că m-ai împrumutat, spuse Pakin, ținând doi bahți în mâna

-Nu-i nimic, a încercat Phai să refuze să accepte banii pentru că chiar intenționa să-l ajute pe Pakhin în acel moment.

-Doi baht sunt bani. Sau este lipsit de valoare? întrebă Pakin cu o voce plată, făcându-l pe Phai să se oprească puțin înainte de a ridica moneda din mâna lui Pakin pentru a o ține.

-Este valoros. Nu am privit niciodată de sus la acești doi baht, a spus Phai, părând puțin turburat, dar oricum nu a îndrăznit să se uite direct la fața lui Pakhin. Pakin ridică un mic zâmbet din colțul gurii.

-Bine, mulțumesc din nou, a spus el din nou.

- E în regulă, răspunse Phai cu voce joasă.

-Unde stai? întrebă Pakin.

- Căminul de pe Soi 101, răspunse Phra Phai. Inima îi bătea acum ca o tamburină. Phai se teamea că va suferi un infarct.

-Stai puțin, mă duc și te dau afară, spuse Pakhin, făcându-l pe Phai să se oprească puțin.

-Uh... nu contează că mă pot întoarce singur, a răspuns Phai repede. Doar stând în picioare și vorbind față în față, Phai părea că era pe cale să leșine. Dar dacă merg împreună, nu există nicio îndoială că va muri.

-Ia-o ca pe o recompensă pentru cei doi baht, spuse Pakin pe un ton normal, făcându-l pe Phai să-și încruntă sprâncenele uluit.

-Dar îl va deranja pe Phi Pakhin în zadar, spuse Phai. Pakin ridică puțin din sprâncene.

-Îmi știi și tu numele? întrebă Pakin, făcându-l pe Phai să se oprească puțin.

-Oh... ei bine. Am auzit că prietenul tău te strigă asa, a răspuns Phai cu voce joasă. Pakin dădu din cap în semn de acceptare.

-Ești sigur că nu vrei să merg cu tine? a întrebat el din nou. Phai a clătinat imediat din cap.

-Pot să mă întorc singur, a răspuns Phai în grabă, iar Phakin dădu din cap în semn de acord.

-Așa e în regulă. Te rog să te întorci cu grijă,.

Terminând de vorbit, Pakhin și-a ridicat mâna pentru a freca ușor capul lui Phra Phai și a intrat în apartamentul său.

Phai rămase nemișcat o vreme. Căldura din palma lui Pakhin care i-a atins capul rămânea încă cu el. Phra Phai și-a strâns puțin buzele înainte de a merge grăbit.

Nu a îndrăznit să se uite înapoi și să se uite mult la Pakhin până a ajuns la mijlocul podului pentru a se întoarce din nou. Dar nu mai putea vedea silueta înaltă a lui Pakhin. Phai ținea cămașa pe pieptul stâng. Și apoi a zâmbit necontrolat

-Nu o să-mi spăl părul în seara asta, și-a spus Phra Phai înainte de a se întoarce la căminul său cu un zâmbet care s-a răspândit de la est la vest. Phai nu a putut rezista să-și sune sora pentru a-i spune despre evenimentele care se întâmplaseră mai devreme.

Astăzi este o altă zi în care Phra Phai merge dimineața la muncă. Tânărul a părăsit căminul pentru a cumpăra lapte de soia și Patongo care a fost vândut pe marginea drumului înainte de a ajunge la pasaj superior.

-Voi lua sos de soia fără condimente și 5 Patongko, îi ordonă Phra Phai comerciantului.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum