Capitolul 17

85 7 2
                                    

Intrarea în fiecare bază a fost plină de distracție. Este în mare parte un test de condiție fizică și lucru în echipă. De exemplu, luați o frânghie legată de o anvelopă mare exterioară și legați-o în jurul taliei. Apoi alergați și trageți 4 cauciucuri pe plaja cu nisip. Pentru distanta specificata. Au fost multe alte jocuri ca acesta în care grupul lui Joe a trecut bine în fiecare bază și a fost semnat de aproape toți liderii de bază. Doar o bază a rămas baza lui Koco, pe care grupul lui Joe a păstrat-o ca avanpost final.


-E ora trei după-amiaza. Ai de gând să mergi la ei? Întrebă Fluke. Joe se uită la baza lui Koco. Se poate ghici că au fost nevoiți să înoate până la o geamandură care plutește nu prea departe de țărm pentru a strânge steagul pentru a-l trimite seniorilor.


-Hai să mergem mai departe și să o terminăm, a răspuns Joe. Apoi grupul lui Joe a mărșăluit spre baza lui Koco. Grupul lui Joe se prezintă seniorilor.


-Pentru a finaliza jocul, hai să înotăm să colectăm steagul de pe geamandura de acolo, a spus Koco, arătând spre geamandura care plutea în mare.

-Drapelul are nevoie de toți oamenii să le adune. Vă puteți păstra bunurile aici, pe această parte. Trebuie să colectați singuri steagurile. Nu puteți cere prietenului dvs. Să vi le transmită și să înoate înapoi pentru a obține semnătura. 15 minute. Dacă timpul este depășit atunci trebuie să fiti pedepsiti, a explicat din nou Koco. Grupul lui Joe a răspuns înainte ca Koco să-i lase pe toți să se pregătească scoțându-și cămașa și pantofii.


-Nu pot să iau caietul cu mine, le-a spus Joe prietenilor săi pentru că intenționează să-și dea jos toate hainele.

-Deci unde o să-l punem? Seniorul a spus să nu-l pierdem, a spus un alt prieten de-al lui Joe.

-Acum să ne dăm jos hainele și apoi să ascundem cartea în haine, a sugerat Aon. Toata lumea dădu din cap în semn de acord. Așa că și-a scos cămașa și a pus caietul în grămada de cămăși

-Voi băieți sunteți martori. Am pus-o aici, a spus Joe, nu suficient de tare. Toți prietenii lui dădură din cap înainte de a se întoarce din nou la baza lui Koco.

-Suntem pregătiți, a spus Fluke. Senior a făcut pe toți să stea și să aștepte la plajă.

Se auzi un fluier. Grupul lui Joe a fugit rapid în apă și a înotat să adune steagul de la geamandură. Joe și Fluke înoată pentru a aduna steaguri cam în același timp.

Dar când Joe s-a întors să se uite la prietenul său, a văzut că unii nu au ajuns încă și aveau rezistență slabă pentru că au jucat multe baze. Joe și Fluke s-au întors să se uite unul la altul. Înainte de a înota la prietenul din spate. Apoi ajutați-vă unul pe celălalt să sprijine prietenii să înoate până la geamandură cât mai repede posibil. Acum toată lumea are steagul în mana.

-La naiba, sunt atât de obosit, gemu unul dintre băieții din grup.

-Ai răbdare. Înotă înapoi și vom termina, răspunse Joe, toată lumea dădu din cap în acord. Înainte de a se repezi înapoi pe mal.

-Ugh, am crampe, a strigat vocea unui prieten, făcându-l pe Joe să acționeze instantaneu. Se întoarse în grabă către prietenul său care încerca să nu se înece.

-Hei, New are crampe, le-a strigat Joe celorlalți prieteni și s-au grăbit să-și ajute prietenul. Ceilalți au înotat și ei să ajute și l-au târât în haos la mal.

-Voi, băieți, ați depășit mai mult de 15 minute, trebuie să fiți pedepsiți, sună vocea feroce a lui Koco.

-New a avut crampe. Se îneca deja. Nu vezi? se certa Joe.

-Asta e treaba ta, a răspuns Koco, făcându-l pe Joe să se ridice,  stătea pe plajă gâfâind.

-Dar este și grija ta phi. De fapt, băieți, trebuie să găsiți o modalitate de a ne salva dacă aceste lucruri s-au întâmplat. Dacă niciunul dintre noi nu ar fi văzut sau auzit, Ai New s-ar fi înecat. Vreți să ajungeți pe prima pagină a știrilor? întrebă Joe enervat.


-Îndrăznești să ridici vocea la mine,
Joe! Koco s-a apropiat imediat și i-a împins pieptul lui Joe.

Joe s-a deplasat și spre Koco. Simțind necazuri, prietenii ambelor părți au trebuit să-i retragă înainte să se ciocnească cu adevărat.

-Ce se întâmplă? O voce profundă se auzi înainte de a merge direct la baza Koco.

-Am întrebat ce se întâmplă, a întrebat Pakin, repetându-și vocea cu severitate.

-Hei, spune-o înainte ca Pakin să devină și mai supărat, a spus Brown.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum