-Joe, i-a spus Graf iubitului cu o voce profundă. Joe a zâmbit încet înainte de a-i spune lui Graf despre lupta lui cu Koco.
Graf și-a încruntat imediat sprâncenele, dar a ascultat în tăcere până când Joe a terminat.
-Ți-am spus să stai calm, spuse Graf, fără a lua asta în serios.
-Am vrut să rămân calm. Dar nu am putut. Îmi pare rău, a spus Joe pe un ton serios. Graf stă nemișcat și se uită la fața iubitului său înainte de a scoate un oftat de ușurare.
-Este adevărat că, folosindu-ți puterea de data asta, ți-a permis ție și tipul ăla să vă împăcați unul cu celălalt ca un bărbat. Dar dacă lucrurile nu ar fi fost așa? Ți-ai fi făcut un alt dușman. Și crezi că nu o va face. Să te plătească înapoi? Dacă ar fi hotărât să se întoarcă la tine, atunci nu te-ar lăsa să fii în pace, nici măcar la facultate, a mormăit din nou Graf. Joe înțelege și este de acord cu iubitul său. Dar tot e bine că de data aceasta el și Koco au făcut cu adevărat pace.
-Dacă se întâmplă din nou așa ceva, promit să am mai multă răbdare”, îl apucă Joe de mână pe Graf și o strânse ușor. Graf zâmbi ușor.
-Fără promisiuni, vreau doar să fii mai atent, a spus Graf zâmbind.
Ding Dong!!
Soneria a sunat în fața camerei lor, făcându-l pe Joe să ridice puțin din sprâncene.
-Mă duc să văd singur, a spus Joe, înainte de a se ridica să privească prin vizor cu o privire încruntă, când a văzut cine sună în fața camerei lui. Joe deschise ușa cu fața dreaptă. Cealaltă parte a fost ușor surprinsă când l-a văzut pe Joe.
-Te-ai întors, Joe? Strigă Fang.
-Da, răspunse Joe încet. Nu-i plăcuse niciodată de Fang, nici măcar o secundă.
-Graf? Fang l-a cerut pe Graf pentru că Joe nu l-a invitat în cameră. Graf auzi sunetul și veni să stea lângă Joe.
-Ao, phi Fang, ce se întâmplă? Întrebă Graf într-un mod normal. În timp ce Joe se sprijinea de tocul ușii, privindu-l pe Fang cu o privire nemișcată.
-Am adus castronul înapoi. L-am spălat. Terciul a fost delicios. Mulțumesc mult, Graf, a spus Fang zâmbind și i-a întins castronul gol înapoi. Graf luă bolul înapoi în timp ce Joe se întoarse să se uite la Graf
-Ce terci? Întrebă Joe cu severitate.
-Ei bine, terciul de orez pe care l-am făcut, l-am împărțit și cu phi Fang, a răspuns Graf direct pentru că nu are nimic de ascuns de iubitul său.
-Terciul pe care l-am mâncat mai devreme? Întrebă Joe din nou și Graph dădu din cap, făcându-l pe Joe să se încruntă imediat. Graf și-a dat seama și că iubitul lui nu ia placut.
-Îți mulțumesc că ai adus castronul înapoi, se întoarse Graf pentru a-l tăia pe Fang. Tânărul a zâmbit ușor.
-Uh... Îmi pare rău, a spus Fang înainte de a se întoarce în camera lui. Joe trase imediat ușa.
-Ce sa întâmplat, e doar terci, Joe, i-a spus Graf iubitului său.
-A mâncat înaintea mea, nu? Întrebă Joe cu o voce adâncă.
-A mâncat înainte sau după, nu are nicio diferență, Joe. Nu poți fi supărat? Tocmai am avut o conversație acum despre a ne păstra calmul? i-a spus Graf iubitului său.
-Dar pentru mine, face diferența. Dacă este vorba despre tine, aș vrea să fiu primul la toate. Poti spune ca sunt egoist. Dar nu-mi place ca oamenii să mă taie în față cu totul despre tine. Ești bun cu toți ceilalți. Chiar dacă spui că nu te-ai gândit nimic, Dar de unde știi că acțiunea ta nu îi va face pe alții să gândească? a spus Joe cu o voce profundă.
-Te gândești prea departe, Joe,spuse Graf din nou.
-Tu ești cel care gândește prea puțin, Graf, terminând de vorbit, Joe a intrat imediat în cameră, făcându-l pe Graf să stea încordat în fața ușii camerei. Graf luă bolul și îl puse în bucătărie și îl urmă pe Joe în dormitor. Joe stătea întins pe pat cu mâinile pe frunte și cu ochii închiși. Graf s-a dus apoi să ia geanta lui Joe pentru a despacheta. Dar se uita din când în când la iubitul său.
-Durere de cap? întrebă Graf îngrijorat. I-a fost teamă că lui Joe i se va face rău pentru că a văzut că și cealaltă parte era răcită.
-Huh, a răspuns Joe scurt. Graf stătea liniștit un pic după ce a scos lucruri din geanta lui Joe și a pus-o pe podea.
-Nu ai purtat tricou alb? Întrebă Graf din nou când a văzut că starea tricoului alb pe care îl împăturise pentru iubitul său era încă în stare bună.
-Nu, răspunse Joe scurt, ca de obicei. Graf scoase un oftat de ușurare.
-Joe, tocmai te-ai întors. Ai de gând să te lupți cu mine? Întrebă Graf încet. Joe deschise ochii și se uită la Graph care stătea pe podea cu hainele îngrămădite.
-Nu vreau să mă cert cu tine. De aceea trebuie să mă întind și să mă calmez , a spus Joe cu o voce de rău augur înainte de a adormi din nou.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...