Capitolul 25

127 8 5
                                    


-Dar am spus să mergem să ne punem un tricou. Arată nepoliticos, știi. Așa că hai să mergem,Graf îi aruncă o privire plină de semnificație către Joe, la care Joe se încruntă ușor, dar dădu din cap în semn de acceptare.

-Uh! Phi Fang, te rog să ne scuzi pentru un moment, i-a spus Graf lui Fang.

-Da, sigur, a răspuns Fang înainte ca Joe să-l apuce degeaba de talie pe Graf pentru a-l conduce spre dormitorul lor. Fang a observat totul.

-Te rog să-mi zâmbește, Joe, a spus Graf în timp ce a intrat în cameră și a văzut o expresie serioasă pe chipul iubitului său.

-Mi-aș dori să pot petrece weekendul singur cu tine, mormăi Joe.

-De îndată ce terminăm de mâncat, Phi Fang va pleca, răspunse Graf.

-Oftat, nu vezi asta, nu, Graf? Fratele Fang te place, a întrebat Joe, mormăind puțin pentru care Graf dădu din cap în semn de acceptare.


-Știu, dar arată jalnic de parcă pare singur. Nu știu. Și încă ceva, Joe, chiar dacă P’Fang mă place, nu-mi place de el. Nu trebuie să-ți faci griji pentru nimic, și-a asigurat Graf iubitul. Nu-și amintește de câte ori i-a repetat-o lui Joe, dar se pare că iubitul lui era încă îngrijorat.

-Știi, Graf? Dintre oamenii care încearcă să se interpună între noi, ca P’ Natty și P’ Fang de-al tău, cea mai terifiantă persoană este Phi Fang al tău, a spus Joe pe un ton serios. Graf ridică ușor o sprânceană.

-De ce? întrebă Graf.

-Între o persoană care este dispusă să-și dezvăluie intențiile reale și cea care le ascunde, cine credeți că este mai înfricoșător? a răspuns Joe. Graf se gândi o clipă la asta.

-Este adevărat ce ai spus. Dar ce putem face? Încă nu știm dacă Phi Fang este de fapt rău sau bun.

-Atâta timp cât este bun cu noi acum, ar trebui să fim drăguți cu el în schimb, nu-i așa? Dar trebuie doar să fim atenți și să nu permitem nimănui să provoace o derivă între noi doi. Este suficient, i-a vorbit Graf rațional lui Joe, încuviind din cap permanent.


-Când spui așa, ce să mai spun? Să spunem doar că voi încerca să nu fiu frustrat când îl văd pe P’ Fang privindu-te admirativ, spuse Joe supus.

-Wow! Care e treaba cu ochii adring? Ai citit prea multe benzi desenate? a glumit Graf că este iubit înainte de a merge la dulap să-și ia o cămașă pe care să o îmbrace, dar a trebuit să se oprească neîncetat de îndată ce ochii îi cădră pe reflectarea lui în oglindă.

-Hei! Joe, ai lăsat o astfel de urmă? a strigat Graf când a văzut urmele de pe piept și pe corp. Joe sa prefăcut ignorant neștiind despre asta înainte.

-Wow! Sunt multe. Îmi pare rău, nu mi-am putut controla temperamentul atunci, s-a prefăcut Joe de parcă ar fi ajuns să afle despre semnele de dragoste de pe corpul sau. Graf își miji ușor ochii la iubitul său.

-Ești sigur că tocmai ți-ai dat seama că am atât de multe urme pe corp? Întrebă Graf strâmbându-și ochii suspicios către iubitul său. Joe făcu grăbit o mutră sinceră.

-Da, tocmai l-am văzut, a răspuns Joe, iar Graf și-a pus imediat tricoul înainte de a-i lovi cu piciorul în fundul iubitului său.

-Crezi că nu te pot ajunge din urmă, mâncător de furnici? Graf înjură furios. Joe a râs puțin.

-Ei bine, am vrut să-i arăt lui P’Fang că îmi aparții, a spus Joe sincer. Fața lui Graf s-a colorat instantaneu când și-a dat seama că Fang trebuie să fi văzut deja urmele.

-Ah! De aceea P’Fang a făcut o fata ciudata. Ești într-adevăr smecher, Joe, se plânse Graf iubitului său, dar nu vorbea serios. Joe ridică ușor din umeri.

-Pune-ți tricoul și vino afară. P’ Fang stă și așteaptă mult timp, așa că trebuie să se plictisească, a spus Graf înainte de a ieși din dormitor. Joe și-a pus cămașa și l-a urmat repede pentru că cu siguranță nu avea de gând să-și lase iubitul singur cu Fang. După ce cei doi au intrat în bucătărie, au început să mănânce mâncarea stând vizavi de Fang. Fang a mâncat și s-a uitat în secret la ei doi, în timp ce Joe l-a lăsat pe Graf să-i asezoneze mâncarea ca de obicei.

-Joe și Graf au grijă unul de celălalt, spuse Fang cu voce joasă.

-Noi doi avem mereu grijă unul de celălalt așa, a vorbit Joe pentru a-i comunica lui Fang despre relația lui cu Graf. Fang a făcut o față  ușor mohorâta, dar zâmbi slab.

-Bine, te invidiez, a spus Fang într-o soapta.

-Cred că ar fi mai bine să continuăm să mâncăm, schimbă Graf subiectul. Apoi toți trei au continuat să mănânce împreună. Joe s-a oferit voluntar să spele vasele. Și Graf s-a dus la ușa din față să-l trimită pe Fang.

-Mulțumesc pentru micul dejun, spuse Graf. Fang zâmbi ușor.

-Ar fi în regulă dacă aș veni să mănânc din nou cu Joe și Graf? Îl întrebă Fang pe Graf cu grijă.

-Hai, e în regulă, Joe este așa. P’ Fang, nu te gândi prea mult la asta, a spus Graf și Fang a zâmbit ușor înainte de a deschide ușa camerei lui Graf. Dar a trebuit să se oprească brusc și apoi să închidă ușa imediat. Graf se uită la el cu o expresie surprinsă pe față.

-Ce s-a întâmpla? întrebă Graf curios.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum