-Uh... Phi Pakin va cumpăra o cutie, nu? Phra Phai a cerut să fie sigură.
-Hm, răspunse Pakin în gât. Phra Phai a împachetat în grabă cutia pentru Pakhin .
-Ah, mama a uitat să aducă niște legume de la restaurantul mătușii Taew. Phai, poți să vinzi mai întâi lucrurile aici? Mama lui Phra Phai s-a întors și a spus gânditoare.
-Da, a răspuns Phra Phai și i-a înmânat gustările ambalate lui Pakin care i-a trimis banii înainte de a pune punga cu dulciuri pe masa în spatele căreia se afla masa magazinului lui Phra Phai.
-Oh, vreau să mănânc orez lipicios cu carne de porc la grătar la restaurantul lui Lung Berm. Mă duc să-l cumpăr mai întâi. Vrei să mănânci și tu? Pluen ți-l va cumpăra, l-a întrebat Pluen pe fratele său cu o ușoară mișcare.
-Nu, mai bine mă întorc și mănânc bucătăria mamei. Vă puteți distra, dar reveniți curând, a spus Phra Phai.
-Lasă-l pe P’Pakin să ajute la vânzarea lucrurilor P’Phai , Pluen șoptește și zâmbește înainte de a ieși imediat din spatele magazinului. Phra Phai a vrut să-și ciupească sora pentru că a venit și l-a tachinat. Phra Phai s-a întors să se uite la Pakin și a zâmbit stânjenit.
-Unde te duci? Ai cumpărat ceva? Phra Phai a cerut să găsească ceva despre care să vorbească. Nu voia să tacă cât timp Pakin era în apropiere.
-Nu, doar am venit să aduc ajutoarele de la casă să cumpere mâncare și produse alimentare... A venit un alt client, a făcut Pakin cu capul spre fața magazinului când a venit un client. Phra Phai sa întors imediat să privească.
-Ce ai dori? Phra Phai a întrebat în grabă clientul și a scos deserturi conform cererii clientului, în timp ce un alt client aștepta și el.
-Ce ai dori? O voce adanca se auzi imediat, Phra Phai se întoarse să se uite la silueta înaltă de lângă el.
-2 cutii de sago, a răspuns clientul.
-Phra Phai, câte sago intra într-o cutie? îl întrebă Pakin pe tânăr.
-10. P’ Pakin, pot să o fac și eu, a răspuns Phra Phai. Dar Pakin a interzis imediat.
-Nu-i nimic, lasă-mă să te ajut să termini mai repede. Să nu lăsăm clientul să aștepte, a răspuns Pakin, uitându-se la noul client, făcându-l pe Phra Phai să se întoarcă pentru a răspunde altui client, în timp ce se întorcea periodic să se uite la Pakin.Silueta înaltă a introdus rapid bilele de sago în cutie cu un băț, două cutii a câte 10 bile fiecare. Phra Phai s-a uitat la el amuzat că Pakin ar putea face așa ceva, dar nu s-a uitat la el mult timp, deoarece trebuia să continue să puna deserturi și pentru clienți.
Pakin stătea lângă el pentru a ajuta la vânzare atunci când veneau prea mulți clienți odată. Phra Phai a simțit că atunci când avea pe cineva care să-l ajute să-l vândă, mai mulți oameni veneau la magazinul lui decât înainte.
-Mătușa-Soi, mătușa-Soi, P’ Pakin flirtează cu P’ Phai? a întrebat Pluen pe mătușa ei în timp ce stătea la magazinul de orez din apropierea magazinului lui Phra Phai. Cele doua au venit să stea pe ascuns să-l privească pe Phra Phai și Pakhin ajutându-se reciproc la vânzarea de gustari.
-Nu știu, a răspuns mama lui Phra Phai pe un ton normal.
-Deci, mătușii Soi îl place pe Phi Pakin? P’Pakin a trecut? întrebă din nou Ploen.
-La început nu știam ce fel de persoană este pentru că am ascultat doar ceea ce mi-a spus Phra Phai despre el și am văzut câteva dintre momentele în care Phra Phai l-a arătat de la distanță. Dar când ne-am întâlnit ieri, el arăta ca o persoană bună, cu un comportament bun, a răspuns Soi, făcându-o pe Pluen să zâmbească larg.
-Asta înseamnă că a trecut!, a spus Pluen în glumă și apoi s-a întors să se uite la Phra Phai și Pakin
-Dă-mi 2 cutii de sago și 2 pungi de banane în lapte de cocos, Se auzi o voce familiară, făcându-l pe Pakin să se întoarcă să se uite.
-Ow! Khun Kin, ce cauți aici? strigă vocea mătușii Salee când îl văzu pe Pakhin stând acolo. Pakin însuși tocmai a văzut-o pe mătușa Salee când a auzit sunetul.
-Il ajut pe Nong să vândă gustări. Mătușă Salee, ce vrei? întrebă Pakin înapoi cu o voce normală. Mătușa Salee i-a spus confuză lista de deserturi pe care dorea să le cumpere.
-O cumnosti? L-a întrebat Phra Phai pe Pakin.
-Mătușa, este menajera de la noi de acasă. Care a venit cu mine, a răspuns Pakin.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...