Capitolul 18: Pakin ❤️ Phra Phai

189 9 6
                                    


-Pakin, îi strigă Ji tânărului care stătea pe marginea terenului de baschet ștergându-și transpirația. Pakin se întoarse să privească cu sprâncenele ridicate.

-Cum de ați venit împreună? întrebă Pakin cu o voce calmă.

-M-am întâlnit cu phi Ji în fața sălii de sport, a spus Phai grăbit pentru că îi era teamă că Ji îi va spune lui Pakhin despre ce s-a întâmplat mai devreme. Ji s-a întors să se uite ușor la fața lui Phra Phai.

Phra Phai a trimis în grabă un gest prin ochi să o roage pe fată să nu spună nimic din ceea ce se întâmplase și ea înțelesese.

-Uh... Da! L-am întâlnit în fața sălii de sport, a spus Ji. Pakhin se uită la fața lui Phra Phai cu ochii nemișcați. Cum a putut să nu vadă că Phra Phai minte? Pentru că tânărul arată mereu ce are în minte prin expresiile feței, fără să-și dea seama.

-Stai jos, spuse el înainte de a si încrunta sprâncenele când Phra Phai s-a dus să stea pe scaunul din spatele lui. În timp ce Ji stătea lângă el.

- Atunci ce cauţi aici? A întrebat-o imediat Pakin pe tânără.

-Am venit să vă invit să mâncam shabu împreună. Sunteți liberi? a întrebat fata zâmbind.

- Nu ai prieteni? Pakin s-a prefăcut că întreabă, făcându-o pe Ji să-și umfle obrajii într-un mod sensibil, în timp ce Phra Phai se uită în secret la amândoi.

-Atât de rău! Am prieteni. Dar nu te pot invita să mâncăm împreună? Jima a ieşit cu o voce sensibilă.

- Dacă vrei să te tratez, spune-mi doar, răspunse Pakin. Ji a zâmbit și a râs.

- Știu, spuse Ji zâmbind.

-Oh, apropo, trebuie să faci ceva cu Phra Phai mai întâi? Am uitat de asta. Mai devreme, Phra Phai a spus că are afaceri cu tine, a întrebat fata când și-a amintit. Pakin s-a întors să se uite la Phra Phai cu ochii nemișcați.

-Nimic prea mult. Phra Phai trebuie să se întoarcă cu mine, a răspuns Pakin, făcând-o pe fata să ridice puțin din sprâncene.

-Inapoi impreuna? a întrebat Ji din nou. Pakin dădu din cap în semn de acceptare.

-Atunci să-l luăm și pe Phra Phai să mănânce cu noi. Te rog, Kin, te rog, a spus fata, scuturând brațul lui Pakin înainte și înapoi. Pakhin se ridică și îi scoase mâna fetei din braț.

-Ei bine, lasă-mă să mă duc mai întâi să termin jocul, răspunse Pakin, uitându-se din nou la Phra Phai. Cum a putut să nu vadă că Phra Phai se gândea prea mult?

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum