-Nimeni. Sunt doar eu, a răspuns Graf direct. Joe se încruntă puțin.
-Hei! Kan a intenționat să te învețe sau a intenționat să te provoace să înceapă o ceartă între noi doi? spuse Joe în glumă.Nu a simțit niciun resentiment față de Kan pentru că știa foarte bine că Kan avea intenții bune.
-L --am sunat să îl întreb pe Hia, răspunse Graf, iar Joe clătină din cap.
-Ce se întâmplă? Dacă nu îmi împărtășești, ce ar trebui să fac? spuse Joe în glumă pentru că nu voia să facă atmosfera stresantă. Graf oftă ușor.
-Sunt atât de stresat. Nu-mi place când te comporți calm. Nu-mi place când nu vorbești prea mult cu mine, a spus Graf.Joe a zâmbit puțin când și-a dat seama că lui Graf îi pasă cu adevărat și de el.
-Doar că nu am vrut să te deranjez atât de mult. Mi-a fost teamă că vei fi enervat pe mine, a spus Joe. Graf clătină din cap.
-Nu sunt niciodată deranjat de tine. Nu mă săturam niciodată de tine, a răspuns prompt Graf.
- La fel și eu, răspunse Joe înainte de a se întoarce să se uite la mâncarea proaspătă care încă zăcea pe placa din bucătărie.
-Cred că ar fi mai bine să continuăm să gătim, mi-e foame, a spus Joe, Graf, zâmbind ușor înainte ca cei doi să se ajute reciproc să pregătească ingredientele și să gătească cina împreună.
🏀.,..🏀
-Te simți bine? a întrebat vocea lui Fluke în timp ce se apropie să stea cu Joe la biroul din fața clădirii facultății la primele ore ale zilei. Joe a zâmbit și a dat din cap.
-Chiar dacă fața ta înflorește, continuă Fluke să-l tachineze.Joe nu răspunse. Curând, toți prietenii din grup s-au reunit.
-Ar trebui să vânăm autografe astăzi? Întrebă Aon și toată lumea dădu din cap în acord. Joe se încruntă puțin.
-Dacă mergem să cerem semnăturile altor seniori, este în regulă, dar dacă trebuie să îi cerem lui Ai’ Koco semnătura, mă tem că nu voi putea să-mi controlez temperamentul, mormăi Joe frustrat.
- Ei bine, nu-i place și mai mult fața ta, spuse Aon gânditor.
-Nu contează, suntem și noi aici. Dacă face ceva dincolo de rațiune, atunci ne putem ajuta unul pe altul ca martori, a spus Fluke, iar Joe dădu din cap în semn de acord. Dar dacă Coco începe primul, va încerca să îndure cât de mult poate.
(pauza de masa)
Joe nu a mers să mănânce cu Graf în acea zi pentru că a mers să ia semnăturile seniorilor lui cu prietenii săi.
-Vreau să întreb mai întâi grupul lui Ai Koh. Ca să pot vedea cum va reacționa el la mine a spus Joe.Prietenii lui erau și ei curioși. După ce a mâncat prânzul, grupul lui Joe a făcut o plimbare pentru a găsi grupul lui Koco și i-a găsit stând și discutând la o masă din apropiere.
Râsetele au tăcut când grupul lui Joe s-a apropiat de ei. Koco se uită la Joe cu ochi vizibil neprietenos. Dar Joe l-a ignorat.
-Ce este? a întrebat unul dintre seniori.Grupul lui Joe s-a prezentat apoi unul câte unul și le-a spus scopul de a dori să obțină autograful unui senior.
Credeți că veți obține atât de ușor? Spuse Koco puțin agitat în timp ce se uita la Joe. Grupul lui Joe a tăcut și nu s-a certat cu el.
-Ieși și stai în fața mea. Joe, de ce te ascunzi în spate? Koco a spus că Joe stătea în spatele prietenului său.Joe se încruntă ușor, dar se mișcă să stea în față. A stat în spatele prietenului său pentru că a văzut că era mai înalt decât restul prietenilor săi. Nu avea nicio intenție să se ascundă în spatele altora.
-Doar să le strigi pe nume îi face respingătoare. Ce este acea expresie de pe chipul tău? Koco încă vorbea despre Joe.
-Nimic, răspunse Joe pe un ton normal. În inima lui, număra până la o sută pentru a se calma.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...