Capitolul 8 🔥

176 8 2
                                    

-Joe! Graf și-a strigat iubitul cu o voce aprigă. Dar Joe și-a dus degetul arătător la propriile buze ca un mijloc de descurajare pentru a-l ține pe Graf liniștit.

-Shhhhh, nu fi atât de tare. Cine vine o să audă asta, ar ști că suntem în aceeași baie, a spus Joe în glumă. Graf se uită cu privirea la iubitul său care stătea în prag.

-Și cine te-a rugat să mă aduci? a spus Graf cu înverșunare, dar a redus puțin volumul. Joe și-a îmbrățișat strâns talia iubitului cu ambele mâini.

-Ei bine, ești frustrat, așa că te-am adus să-ți suprimi mai întâi starea de spirit, spuse Joe zâmbind. Graf se încruntă la el.

-Nu crezi că devin frustrat acum? întrebă Graf înapoi cu o expresie încruntă, ca de obicei. Joe și-a pus fruntea pe fruntea iubitei său.

- Nu fi supărat pe mine. Pur și simplu nu-mi place felul în care se comportă prietenele tale. O fata adevărată care manifestă clar interes pentru iubitul meu, Joe se plânse puțin.

- Oamenii nu sunt la fel. Ce va face? Depinde de ea. Dar încă nu m-am gândit la nimic. De ce iti este frica? Graf a vorbit.

-Eu nu sunt speriat. Sunt doar enervat. S-a terminat, a spus Joe, dar a ieșit amuzant. Graff clătină din cap fără tragere de inimă. S-a gândit că nu va putea rezolva prea curând gelozia iubitului său.

-La naiba, e fată, Graf spune din nou.

-Nu știu, nu-mi pasă dacă e femeie sau bărbat. Doar nu-i acorda atenție iubitului meu.  Joe a spus-o din suflet. Dar îl face și pe Graf să se simtă fierbinte în față.

-Vrei să vorbești cu mine așa?Ieși după mine. Așteaptă puțin sau oamenii vor fi suspicioși  a spus Graf în timp ce ridica mâna pentru a împinge pieptul iubitului să-i dea drumul brațelor care-i strângeau talia. Dar Joe nu s-a mișcat.

-Nimeni nu te va urma, spuse Joe în timp ce începu să-l mângâie obrazul lui Graf până când Graf a trebuit să ridice mâna pentru a împinge fața iubitului său nu prea tare.

-Ce ai de gând să faci? întreabă Graf cu o voce joasă și aprigă.

-Gândește-te când ai plecat în camping, spuse Joe cu un zâmbet obraznic, făcându-l pe Graf să se coloreze imediat. Pentru că și-a amintit bine ce au făcut el și Joe în baie în timpul taberei de atletism din liceu.

-Absolut și tu? spuse Graph cu o voce joasă, cu o ușoară plecăciune pentru a evita privirea lui Joe.

-Să ne întoarcem în timp, da?  Joe s-a prefăcut că întreabă.

-Ow... Ouch, doare! Joe a strigat brusc când Graf îl ciupi de stomac.

- Liniște, i-a șoptit Graph iubitului său ca să-l facă să tacă.

-Dă-i drumul întâi, doare spuse grăbit Joe. Graf și-a dat drumul apoi mâna.

-De ce mă ciupești? Doare, se plânse Joe cu voce tare.

-Cine ți-a cerut să vii cu niște lucruri obraznice de spus în această situație?  Graf a spus că nu este serios

-Doar în caz că ești slăbit, nu mai ciupi din nou, Joe îl apucă imediat de mâna lui Graf, care era pe cale să-l ciupească din nou.

- Încetează jocul, Joe. Să ieșim acum , Graph i-a spus lui Joe care a oftat ușor.

- Pot să am un sărut mai întâi, te rog?Doar puțin ca să am Încurajare de a merge la curs după-amiaza, spuse Joe cu o voce rugătoare. Graf se uită puţin gânditor la el. Dar când a văzut ochii cerșitori ai iubitului său, nu a putut rezista.

-Ummm, Graf a răspuns în gât, făcându-l pe Joe să zâmbească instantaneu.

Graf era puțin stânjenit. Înainte ca Joe să-și apese rapid buzele într-un sărut. Un braț puternic și-a îmbrățișat iubitul și l-a tras aproape, iar cealaltă parte îl ținea ușor de gâtul lui Graf

Limba fierbinte a lui Joe s-a împletit cu limba micuță a lui Graf, trăgându-l într-un sărut profund plin de dragoste și dorințe înăbușite. Graf s-a pierdut și în acel sărut. Respirația fierbinte a lui Joe se apăsă pe fața lui Graf. Limba lui fierbinte și nerăbdătoare a acționat până când Graf simți o senzație de furnicături pe tot corpul. Joe i-a dat un sărut pasional până când Graf abia și-a putut trage sufletul.


-Destul!! spuse Graf cu o Voce leșinată pentru a opri mai întâi emoțiile iubitului său.

Pentru că mâna lui Joe a început să treacă peste șoldurile lui Graf. Joe s-a îndepărtat îndelung în timp ce apăsa în mod repetat un sărut pe buzele lui Graf de încă 2-3 ori.

-Mulțumesc, spuse Joe zâmbind.

-Când obții ceea ce îți dorești, devii imediat mai politicos, îi spuse Graph lui Joe în glumă. Joe a zâmbit și a sărutat din nou obrazul lui Graf.

- Voi deschide o clipă ușa să văd dacă vine cineva, i-a spus Joe lui Graf înainte de a deschide încet ușa băii unde el și Graf erau împreună. Baia era încă liniștită.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum