-Îți este foame? Vrei ca mătușa să facă ceva ca să mănânci? întrebă mătușa Salee îngrijorată pentru că, seara, Pakin mânca foarte puțin.
-Nu contează că mă duc să găsesc ceva de mâncare la piață. Mătușă Salee, te rog întinde-te și odihnește-te, a spus Pakin înainte de a merge spre mașină fără să mai spună nimic.O altă menajeră s-a dus să-i deschidă poarta casei. Pakin a deschis apoi geamul mașinii și a spus celuilalt să meargă la culcare, deoarece s-ar putea întoarce târziu, ca poate deschide și închide singur poarta.
Pakin a continuat să conducă și a ajuns în curând la piața de noapte cu o mulțime de tarabe cu mâncare deschise. Când a găsit un loc de parcare Tânărul a mers direct la un magazin.
-Unchiul Suk, 2 cartofi crocanți, masa 3, Vocea lui Phra Phai se auzi în timp ce punea articolele comandate de clienți. Apoi am mers să scot gheața într-un pahar. Pluen își juta tatăl să puna orezul.
-Te rog, intră, tinere. Ai venit să găsești ceva de mâncare? Așează-te mai întâi, îl salută pe client vocea unchiului Suk. Phra Phai a auzit totul, dar nu s-a întors să se uite pentru că punea apă într-un pahar pentru a servi un client.
-Phi Phai, strigă încântat vocea lui Pluen.
-Dă-mi o clipă Pluen, Phra a răspuns Phai cu ignoranță.
-Pot să te ajut cu ceva? spuse o voce în spatele lui făcându-l pe Phra Phai să se oprească puțin și să se întoarcă imediat să se uite.
Zgomot!!
Sticla de aluminiu i-a alunecat din mână și a căzut pe podea în stare de șoc.
-Phai, fii atent, sună vocea unchiului Suk.
-Îmi pare rău, răspunse Phra Phai Și se aplecă să ridice paharul dar Pakhin îl ridică primul.
-Te-am speriat? Pakin a intrebat.
-Puțin, uh, puțin, phi Pakhin, spuse Phra Phai cu o voce bâlbâită.
-Care masă? A întrebat Pakin și Phra Phai a făcut o față confuză.
-Pentru care masă sunt aceste pahare? întrebă Pakin, uitându-se la paharele pline cu apă și la sticlele de băuturi răcoritoare pe care le pregătise Phra Phai pentru clienți.
-Masa 3, spuse Phra Phai, uitându-se la cei trei adolescenți care stăteau la masa nr.3.
-O voi lua pentru tine. Hai să ne ocupăm de alți clienți, a spus Pakin când un alt client a intrat în magazin și s-a așezat. Pakhin nu a așteptat ca Phra Phai să răspundă. A dus imediat tava cu pahare și băuturi la masa nr. 3 în timp ce Phra Phai s-a dus să ia comanda de la noi clienți și s-a dus să-i spună unchiului Suk.Când a mers să scoată gheața pentru noii clienți, a văzut că Pakin duse-se deja tava.
-Ce faci aici? Phra Phai a întrebat imediat când a avut ceva timp liber. Pakhin s-a așezat pe un scaun și a făcut semn din cap către Phra Phai să stea și să se odihnească.
-Am venit să găsesc ceva de mâncare,Pakin răspunse scurt.
-Și seara n-ai mâncat? Întrebă călugărul înapoi din curiozitate. Pentru că Pakin a spus că va lua cina la el acasă.
-Am mâncat puțin. Și apoi mi s-a făcut din nou foame. Așa că am venit să găsesc ceva de mâncare, a răspuns Pakin într-un mod normal.
-Hm, vrei să mănânci aici? Mă duc să-i spun unchiului Suk pentru tine, a propus Phra Phai grăbit. Pluen se întoarse în secret să se uite la fratele său mai mare, zâmbind.
-Hm, poți să aduci ceva pentru mine. Te las pe tine să aduci orice la alegere, i-a cerut Pakin lui Phra Phai să aleagă pentru el. Phra Phai s-a dus apoi să comande mâncare unchiului său. Nu după mult timp, a mers și a purtat farfuria cu mâncare pentru al servi pe Pakin.
-Știați că îmi place să mănânc orez cu pui fără piele? întrebă Pakin înapoi, făcându-l pe Phra Phai să fie puțin jenat.
-Păi... am ghicit? Răspunse Phra Phai cu o voce blândă. Pentru că altfel, cum ar fi putut să-i spună că își amintea mereu ce fel de mâncare îi plăcea lui Pakhin să mănânce?Pentru că atunci când era în liceu, Pakin venea adesea să mănânce la restaurantul unchiului său Suk cu prietenii săi și comanda un singur articol și nu se schimba niciodată.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...