-Phi Kin!!! Phra Phai l-a strigat pe Pakin cu o voce șocată și cu o față roșie când Pakhin l-a purtat cu picioarele flancate de corpul lui Pakhin.
Mâna puternică a lui Pakin a îmbrățișat și a sprijinit talia subțire a lui Phra Phai, aducând cele două trupuri aproape atât de mult încât Phra Phai se temea că ar putea leșina.
-Da, răspunse Pakin cu o voce calmă făcând pe ignorantul dar în inima lui, știa foarte bine de ce îl chema Phra Phai.
-Phai îi este foame, a sunat vocea rugătoare a lui Phra Phai, făcându-l pe Pakin să zâmbească cu satisfacție, deși știa că Phra Phai a spus-o pentru a evita situația precară în care se afla.
-Să vorbim mai întâi, răspunse Pakin.
-Să ne așezăm și să vorbim bine, a rugat din nou călugărul să fie eliberat.Pakhin a zâmbit ușor înainte de a se așeza pe canapea încă călare cu Phai în poală.
Călugărul și-a împins ușor pieptul pentru a se coborî să se așeze pe canapea lângă el, dar Pakhin l-a ținut strâns în îmbrățișare, făcându-i imposibil să se miște.
Phra Phai arăta la silueta înaltă cu sprâncenele încruntate, dar Pakin i-a zâmbit fără să spună nimic. Phra Phai simte că de când au început să se întâlnească, Pakin zâmbește mai des.
-Când vorbești cu un copil obraznic căruia îi place să gândească mult, trebuie făcut așa. Altfel, vei continua să te încăpățânezi și să mă eviți, a spus Pakin cu o voce severă. Phra Phai umfla obrajii spre el.
-Phai nu este deloc încăpățânat, se apără Phra Phai.
-Hmm, nu-ți dai seama că ești foarte încăpățânat? Pakin și-a târât vocea în timp ce a strâns ușor nasul lui Phra Phai, la care băiatul și-a încrețit ușor nasul.
-Deci, ce se întâmplă că vrei să vorbești cu încăpățânatul Phai?A întrebat Phai imediat când a știut că Pakin nu-l va elibera înainte să vorbească.
-Știu la ce se gândește Phai. Phai vrea să știe unde merg cu Ji. Dar se simte atent și nu vrea să mă facă să fiu inconfortabil. Așa că nu mă va întreba direct. Deși inima lui Phai vrea să afle mai multe decât ce am spus, nu? întrebă Pakin.Phra Phai făcu o pauză mușcându-și ușor buza pentru că orice ar fi spus Pakhin era adevărat.
-Și Phai încă se gândește mult la mine și la Ji, a spus din nou Pakin.Phra Phai se uită la fața iubitului său cu ochi ușor pâlpâitori pentru că Pakin părea să-l cunoască prea bine pentru a-i citi gândurile.
-Permite-mi să-i spun din nou lui Phai, eu și Ji suntem doar prieteni. Am crescut împreună, așa că suntem prieteni apropiați. Dar nu vreau ca Ji să fie iubită , i-a spus Pakin lui Phra Phai cu o voce serioasă.
-Dar P’ Ji este foarte potrivită pentru Phi Pakin. Și Phai încă nu știe motivul pentru care lui Phi Kin îi place Phai? spuse Phra Phai cu voce joasă.Chiar dacă era într-o relație cu Pakin, dar Phra Phai încă avea îndoieli cu privire la câteva lucruri care îl făceau să nu aibă încredere completă în iubitul său. Pentru că Phra Phai nu știuse niciodată că Pakin îl plăcea de mult timp. Din câte își amintea Phra Phai in trecut, nu văzuse și nu simțise niciodată vreo schimbare în atitudinea lui Pakin, care să indice că și el îl place, așa cum a afirmat Pakhin însuși.
-Despre adecvare, ți-am spus că eu sunt cel care poate lua această decizie. Cât despre răspunsul la motivul pentru care îmi place Phai, vreau ca Phai să aibă răbdare și treptat vei vedea și te vei înțelege. Dar îi pot confirma lui Phai că avem aceleași sentimente unul pentru celălalt de mult timp, a spus Pakin serios.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...