Capitolul 9

105 6 3
                                    


-O să te conduc la facultate, a spus Joe în timp ce-și parca motocicleta la universitate în această dimineață.

Astăzi, cei doi s-au trezit să învețe repede, așa că au trecut să mănânce lângă apartament înainte de a intra la Universitate.

-Pot merge singur. Nu mă voi pierde, a spus Graf zâmbind.

-Vreau să te trimit, spuse Joe înapoi. Graf zâmbi ușor, dar dădu din cap în semn de acord. Cei doi au continuat apoi să vorbească.

-Astăzi nu trebuie să mâncăm împreună, a spus Graf cu o voce normală.

-De ce? a întrebat Joe imediat.

-De ce ai mers atât de mult ca să ajungi la facultatea mea? Este doar prânzul, atâta tot. Ne vedem oricum mai târziu seara, a spus Graf. Joe oftă din greu, dar făcu oricum cum spusese iubitul său.

-Ar trebui să gătim suki pentru cină 


-Da!!Astă seară? Vreau să-l mănânc, a spus Joe de îndată ce și-a amintit.


-Atunci trebuie să te întorci și să cumperi produse proaspete. Dar când se vor termina cursurile? Asta e problema. Nu sunt sigur dacă seniorii ne vor chema să ne adunăm din nou, a spus Graf.

-Atunci hai să așteptăm și să vedem, spuse Joe.

-Ai venit și devreme, Graf, vocea lui Art a Salutat.

-M-am trezit devreme, așa că am venit aici. Joe, poți să mergi în grupul tău. O să stau doar cu prietenul meu, i-a răspuns Graf lui Art, înainte de a se întoarce să vorbească cu Joe. Art îi dădu din cap către Joe drept salut. Joe dădu din cap înapoi.

-Hm, sună-mă după școală, repetă Joe, iar Graf dădu din cap înainte de a se întoarce separat la grupul său.

Pauza de masa

-Ai de gând să mănânci cu Graf azi? Întrebă Fluke în timp ce mergea jos din clădirea școlii.

- Nu plec, Graf nu mă lasă să plec, spuse Joe pe un ton normal. Fluke zâmbi batjocoritor.

-Atunci hai să mâncăm la cantină, spuse Fluke, iar Joe dădu din cap înainte de a întinde mâna la buzunarul pantalonilor pentru a-și recupera portofelul.

-Oh, naiba, unde este portofelul meu? Joe a înjurat când nu și-a găsit portofelul.

--te cu atenție, în caz că se ascunde în vreun colț, a spus Fluke. Joe s-a dus la banca din fața clădirii facultății să-și caute geanta.

- Lasă-mă să-l sun mai întâi pe Graf, spuse Joe, ridicând telefonul și formând.

(Ce se întâmplă?) Graf a răspuns la apel.

-Graf, portofelul meu este la tine? întrebă Joe înapoi pe iubitul său cu o voce încordată.

(Așteaptă puțin, lasă-mă să văd)Graf spuse înapoi. Joe auzi zgomotul din partea lui Graf pentru o vreme.

(O, e în geanta mea. De ce nu te uiți bine înainte de a părăsi camera? Când l-ai pus?) murmură vocea lui Graf.

-Oh, bine! Cu siguranță ieri seară. Când ne-am făcut bagajele, l-am aruncat și m-am gândit să-l scot mai târziu, cred că am uitat, a spus Joe simțindu-se ușurat.

(Mă întreb dacă chiar ai uitat? Ai mâncat încă?) a întrebat Graf înapoi, deși vocea îi era puțin tulbure. Dar Joe simțea îngrijorarea în vocea lui Graf.

- am mâncat. Voiam să mănânc și nu mi-am găsit portofelul, a răspuns Joe.

(Bine, mă duc să ți-l dau. Azi m-am odihnit devreme, tocmai am mâncat și eu o masă plină, a răspuns Graf.


-Nu trebuie. Voi împrumuta mai întâi de la Fluke și îl voi da înapoi seara, spuse Joe înapoi.

(Nu, nu trebuie să-l deranjezi, vin la tine, asta-i tot) a răspuns Graf.

Joe a zâmbit imediat. Nu se aștepta să vadă chipul iubitului său în pauza de prânz de astăzi.

(Sau nu vrei să vin la tine?) Graf s-a prefăcut că întreabă.

-Vino repede, iubito, spuse Joe zâmbind.

(Ce naiba iubito? Nu poți să vorbești fără să mă faci de rușine? Nu ți-e teamă că cineva o să audă?) la certat Graf înapoi, dar cu voce joasă.

Joe se uită la Fluke care stătea lângă el zâmbind.

-Cine e acolo? Nimeni. Mă îndepărtez de toți ceilalți să vorbesc, a mințit Joe, iar Fluke a chicotit ușor.

(Vocea ta este prea ridicată. Ei bine, asta-i tot. Vin să te văd) îl întrerupe Graf.

-Hm, aștept la masa din fața clădirii facultății. Dacă nu mă găsești, sună din nou și întreabă, a spus Joe înainte de a închide.

-Ți-e teamă că piciorul soției tale va veni să te lovească ? De aceea ai mințit că te îndepărtezi de alți oameni pentru a vorbi, la tachinat Fluke și a zâmbit.

-Oh, da! E greu! Altfel, nu ar fi un jucător de fotbal de liceu, a spus Joe în glumă.

-Tu și Graf. Sunteți și amândoi sportivi? întrebă Fluke curios.

-Ei bine, eu joc baschet, el joacă fotbal, a răspuns Joe.

-Deci cine a fost îndrăgostit de cine? Întrebă Fluke curios.

-Mi-a plăcut primul, așa că l-am hărțuit. În trecut, nu m-am înțeles bine cu el. Ne-am lovit unul pe celălalt.De multe ori si.... Hehe! Îi plăcea să se lupte cu mine și să mă lovească. Nu știa că flirtez cu el, a spus Joe zâmbind când se gândea la zilele lui de liceu.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum