-Uh... Nu trebuia să treci prin toate necazurile, a răspuns Graf.
Fang îi aruncă un zâmbet blând.
-Nu-i nimic, în plus, vreau să am un prieten care să mănânce cu mine, a răspuns Fang lasandu-l pe Graf fără cuvinte.
-Pot intra? Fang spuse, Graf a rămas nemișcat înainte de a da din cap pentru că era simpatic și grijuliu și cu cealaltă persoană.
-Atunci intră primul, a răspuns Graf înainte de a se abate pentru ca Fang să intre în camera lui.
-Joe nu e aici? Întrebă Fang.
-Joe a mers în tabără pentru a participa la ceremonia de prindere a codului. Se va întoarce duminică, a răspuns Graf înainte de a întinde mâna să ia o pungă de tăiței de la Fang
-Mă duc să-ți servesc într-un castron, spuse Graf. Fang i-o întinse înainte să intre în bucătărie, urmat de Fang în urma lui.
-Graf știa că îl lăsase pe Fang să intre prea ușor în cameră. Dar nu suporta să respingă oamenii bolnavi. În plus, Fang a fost foarte bun cu Graf și Joe de când se cunosc
📞... 📞...
Telefonul lui Graf sună în sufragerie pentru că a lăsat telefonul acolo.
-Scuzați-mă pentru o clipă, i-a spus Graf lui Fang înainte de a ieși grăbit să răspundă el însuși la telefon.
-Ce e, Joe? Graf a răspuns chemării iubitului său.
(„Ai făcut un duș și te-ai îmbrăcat?”) a întrebat Joe.
-Da, răspunse Graf.
(„Ai mâncat încă?”) a întrebat din nou Joe. În inima lui, Graf se gândea să-i spună iubitului său că Fang a venit în camera lor
-Joe, asta este... era vorba despre Graf
-Graf, ți-am turnat tăițeii, a ieșit Fang și a spus pentru că mai devreme Graf lăsase treaba neterminată. Se întoarse imediat către Fang.
-Da, răspunse Graf.
-Voi aștepta în bucătărie, a răspuns Fang cu un zâmbet mic și a intrat înapoi în bucătărie. Graf și-a îndreptat apoi din nou atenția către celălalt capăt al firului. Dar partea lui Joe pare să fie tăcută.
-Joe... Joe, ai auzit asta? Graf și-a sunat iubitul. Pentru că a crezut că semnalul telefonului nu este bun.
(„Te aud clar,”) vocea profundă a lui Joe a scăpat, făcându-l pe Graf să înghețe puțin.
-Ce este? întrebă Graf.
(„L-ai lăsat pe nenorocitul ăla să intre în cameră, Graf?”) Se auzi vocea feroce a lui Joe.Graf putea ghici ca era supărat Joe. A auzit vocea a fost suficient pentru ca el să știe.
-Calmează-te, Joe. Fratele Fang mi-a cumpărat niște tăiței și vrea să mănânce cu un prieten. Așa că l-am lăsat să intre pentru că nu vreau să intru în camera lui, a răspuns Graf pentru a-l face pe iubitul său să înțeleagă.
(„Și nu știe el că este atât de inconfortabil? De ce nu s-a culcat? De ce se încurcă în camera noastră?”) Joe s-a întors din nou.
-După ce mănânca se va întoarce. Chiar nu e nimic, Joe”, spuse Graf din nou.
(„Oh, la naiba!”)Răspunsul lui Joe a scăpat înainte ca linia să se întrerupă, făcându-l puțin îngrijorat pe Graf.
A încercat să sune înapoi. Dar s-a dovedit că nu a putut să-l contacteze. Cu o față stresată, Graf se întoarse la masa din bucătărie. Pentru că nu știa dacă Joe oprise dispozitivul sau conexiunea nu era bună.
-Joe a sunat? Întrebă Fang. Tânărul stătea acum pe scaunul mesei din sufragerie.
-Hmm, răspunse Graf cu un zâmbet viclean.
-Ce e în neregulă? Sau ce te deranjează, poți să-mi spui? întrebă Fang cu o voce blândă.
-Nu, nu mă deranjează. Joe mă sună doar să întrebe despre mâncare a răspuns Graf pentru că nu voia să se simtă rău Fang. Fang zâmbi slab.
-Ei bine, atunci hai să mâncăm. Mâncarea se va răci și nu va mai avea un gust delicios, a spus Fang înainte ca Graf să se așeze să mănânce tăițeii pe care îi cumpărase.Cei doi s-au așezat să mănânce în tăcere. Fang nu l-a invitat să vorbească. Și Graf a mâncat în timp ce era dor de Joe. Când întreaga masă a fost terminată, Fang s-a scuzat să se întoarcă în camera lui să se odihnească după ce a luat medicamente.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romantik⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...