Ziua urmatoare
Ieri, Phra Phai a stat la apartamentul lui Pakhin toată ziua. S-au ajutat unul pe celălalt să spele haine și să curețe camera. Apoi s-au așezat să se uite la televizor și să mănânce împreună, ca de obicei.De asemenea, Pakhin l-a lăsat pe Phra Phai să doarmă și în camera lui de cămin. Dimineața, au ieșit împreună la universitate.
-Unde vrei sa mananci? întrebă Brown când era ora prânzului.
-La cantină. Am făcut o întâlnire cu Phai, a răspuns Pakin, uitându-se la chipul prietenului său care îi zâmbise.
-Nu-l vei lăsa pe acel copil să se îndepărteze de tine, nu-i așa? Întrebă Brown. Pakin a zâmbit ușor.
-L-ai mâncat încă pe fratele tău? Brown continuă să întrebe. Pakin se uită în gol la chipul prietenului său.
-Nu mă grăbesc ca tine. Nu cred, chiar dacă nu mă interesează, nu înseamnă că nu știu nimic sau nu văd nimic, și-a tachinat Pakhin pe prietenul. Brown a ridicat din umeri ușor neclintit.
-Ți-am pus o întrebare mai întâi, așa că îmi răspunzi, a continuat Brown.
-Nu vreau să-l grăbesc pe Phai dacă nu este pregătit, spuse Pakin direct.
-Oh! Un astfel de domn, îl tachina din nou Brown. Pakin a zâmbit ușor și apoi au mers împreună spre cantina facultății. Dar la jumătatea drumului, o văzu pe Jima stând în picioare și așteptându-l. Brown s-a uitat ușor la prietenul său și a plecat pentru a-l lăsa pe Pakin să vorbească singur cu Ji.
-Ce sa întâmplat Ji? a întrebat Pakin pe Ji cu o voce calmă pentru că se simțea puțin jignit de fata care s-a dus și le-a spus mai întâi părinților săi.
-Ești supărat pe mine, Kin? Întrebă Ji cu o față tristă.
-Și crezi că ar trebui să fiu supărată? Întrebă Pakin înapoi.
-Eu... am vrut doar să le spun că nunta noastră s-ar putea să nu se întâmple niciodată. Nu am vrut să fii certat pentru asta, a spus Ji cu o voce tremurândă pentru că știa deja că Pakorn l-a sunat pentru al învinovăți că în vremea aceea stătea cu fratele lui și plângea și ea.
-Nu contează, nu se poate repara, răspunse Pakin indiferent.
-Kin... Tatăl și mama ta au atât de multe așteptări de la tine. Nu trebuie să te căsătorești cu mine, dar poți găsi o femeie. Nu este mai bine să te căsătorești cu o fată? Dacă părinții tăi află ca ... te întâlnesti cu un tip... Ji încercă să se răzgândească.
-Despre această chestiune, voi vorbi chiar eu cu părinții mei. Nu trebuie să îți faci griji, a spus Pakin în schimb. Nu voia să-l lase pe Ji să se amestece în această chestiune. Fata a înghețat puțin.
-Sunt îngrijorat pentru tine, Kin. Te rog. Chiar dacă nu ai auzit niciodată de preocupările mele, murmură fata.
-Știu că îți pasă de mine. Dar am făcut alegerea mea, repetă Pakin.Ji s-a uitat la Pakin cu ochi dureroși. În cazul în care Pakin se întâlnește cu alte femei, prietenii ei au avertizat-o foarte mult, dar ea nu le-a acordat nicio atenție și a încercat să se comporte indiferentă față de oricare dintre partenerii lui Pakin, deoarece știa foarte bine că Pakin nu era serios cu ei și cel mai important, familia lui Pakiñ și Ji au fost de acord să-i lase și pe Pakin și Ji să se logodească. Așa că Ji a fost întotdeauna încrezătoare că ea și Pakin trebuie să se căsătorească.
-De ce trebuie să fie așa? Întrebă tânăra cu vocea tremurândă. Ea nu înțelege cum i-ar putea plăcea lui Pakhin de Phra Phai. Când s-au apropiat?
-Trebuie să merg la cantină. Ar trebui să te întorci la facultate, Fata se uită la silueta înaltă cu ochiii posomorâți înainte de a se întoarce și a pleca fără să mai spună nimic. Pakin se uită obosit după tânără și oftă ușor.
Bufnitură...
-Ah... îmi pare rău, s-a scuzat imediat Phra Phai. Întorcându-se după colțul clădirii, s-a izbit de o tânără. Dar când cei doi s-au uitat unul la altul, Phra Phai a fost surprins să vadă că persoana cu care s-a lovit era Ji și Ji plângea.
-Phi Ji, ce sa întâmplat? întrebă el grăbit, îngrijorat. Ji se uită la Phra Phai cu lacrimi curgându-i pe obraji.
-De ce... La naiba... De ce trebuia să fii tu? Spuse Ji cu o voce tremurândă. Phai se uită confuză la fața fetei.
-Hei Ji, ce e cu tine? Vocile a 2 fete au sunat si se repeziră să se uite la Ji. Una dintre tinere i-a îmbrățișat umărul lui Ji.
-Ce i-ai făcut prietenei mele? O altă tânără s-a întors către Phra Phai fără să observe cine era la început
-Nu, este... Phra Phai ar explica că Ji plângea deja. În acest moment, Ji a apăsat umărul prietenei ei cu suspine până când chipul călugărului s-a destrămat.
-Acesta trebuie să fie copilul despre care mi-a spus Ji, a spus un prieten al lui Ji care a îmbrățișat-o.
-Încă nu ești mulțumit? De câte ori vei mai răni inima prietenei mele? O altă fată l-a mustrat pe Phra Phai.
-Ce am facut? întrebă Phai, cu adevărat ignorant.
-Încă îndrăznești să întrebi? Să furi iubitul prietenei mele și ai îndrăzneala să întrebi ce ai făcut? La certat fata cu o voce adâncă, făcându-i pe trecători să se întoarcă și să privească suspicios.
-Iubit? mormăi Phra Phai, încă incapabil să prindă capul și coada pentru că a fost șocat să-o vadă pe Ji plângând.
Bate!! Bate!! Bate!!
-Din toți oamenii care aleargă după el, Tu ești cel care l-a furat pe Pakhin de la Ji. Trebuie să-ți dau asta. Serios, ce ai făcut ca să-l prinzi pe Pakin? Chiar dacă și tu ești bărbat, l-a mustrat fata pe Phra Phai. Călugărul a pâlpâit când a auzit asta.
-Phi Ji, eu... a vrut să explice Phra Phai. Dar nu știa cum să înceapă
-Huh...Destul... Kin l-a ales deja pe Phai...huhu... Tan, nu vreau sa mai fiu aici, a spus Ji cu lacrimi in ochi inainte de a se intoarce catre prietena ei.
-Hai să te ducem mai întâi să te speli pe față, a spus îngrijorată prietena fetei.
-Nu trebuie să-mi rănești prietena din nou. Ji este destul de trista, a spus o alta prietena a lui Ji înainte de a-l sprijini pe Ji și de a merge în altă direcție, lăsându-l pe Phra Phai să stea nemișcat, confuz și să se simtă vinovat. Dar chiar atunci, Pakin i-a trimis un mesaj în care spunea că așteaptă în cantina facultății sale. Phra Phai, prin urmare, a mers slab spre Pakin.
-A sosit, Brown dădu din cap către Phra Phai care tocmai a intrat în cantina Facultății de Științe Sportive.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...