Capitolul 16 : Pakin ❤️ Phra Phai

138 8 3
                                    

-Phra Phai... Phra Phai... Nong Phai, l-a strigat vocea profundă a lui Pakin pe Phra Phai în mod repetat, făcându-l pe tânăr să tresară ușor pentru că se gândea la trecut.

-Da, Phi Kin, s-a întors în grabă Phra Phai pentru a saluta silueta înaltă.
-La ce te gândești, te-am strigat de multe ori? întrebă Pakin.

-Uh... Mă gândeam că magazinul mătușii Jew este deschis de mult timp. De când am intrat în clasa 1 la liceu, a spus Phra Phai zâmbind. Îi este foarte dor de restaurantul mătușii Jew, dar l-a mințit pe Pakin despre gândurile lui.

-Hm, au deschis magazinul când eram în clasa a 2-a, a răspuns Pakin pentru că își amintea bine de magazinul mătușii Jew.

Phra Phai dădu ușor din cap. Nu după mult timp, Pakin a venit și a parcat mașina în fața magazinului. Cei doi au coborât din mașină.

-Ah! Pakin, nu-i așa? Mătuşă Jew a vorbit pentru că il cunoștea foarte bine pe Pakin când tânărul încă studia acolo.

-Da, bună, mătușă Jew , răspunse Pakin, ridicând mâna pentru a-i aduce respect proprietarului magazinului. Phra Phai a salutat-o și el.

-Luați loc, mai întâi, de mult timp nu vă-m vazut, a salutat mătușa Jew zâmbind. Clienții erau așezați la multe mese din magazin. Dar câteva mese erau goale.

-Ce să-ți aduc? Mătușa Jew a venit să ia singură comanda.

-Khanom Jeen Kaeng Tai Pla... Khanom Jeen Kaeng Tai Pla..” Vocile lui Pakin și Phra Phai au răsunat la unison, făcându-i pe amândoi să se oprească și să se întoarcă să se uite ușor unul la celălalt.

-Curry cu doi pești? întrebă mătușa Jew zâmbind.

-Da, răspunse Pakin. Phra Phai stă cu fața înclinată ușor pentru că s-a simțit puțin jenat să vorbească în același timp cu Pakin.

S-ar putea crede că nu este nimic de care să vă fie rușine aici. Dar atunci când este prima ta dragoste, chiar dacă faci ceva sau spui ceva împreună cu persoana pe care o apreciem în secret să fiim implicați în acea chestiune chiar și puțin, poate fi foarte interesant și te face să te simți timid.

-Ce fel de băutură ai vrea, Phra Phai? Pakin s-a întors și l-a întrebat pe băiat.

-Apă plată, a răspuns Phra Phai.

Pakin a comandat apoi apă pentru amândoi. Mătușa Jew s-a dus apoi să-i aducă pe Kanom Jeen.

Phra Phai se uită peste drum la poarta vechii sale școli, care era acum închisă din cauza vacanței.

-Mi-e atât de dor de școală. Tocmai am părăsit școala de mai puțin de un an. Deja mi-e dor de acest loc, a spus Phra Phai cu un zambet.

-Ce zici de Phi Kin? Ți-e dor de scoală? a întrebat Phra Phai înapoi.

-Cum să nu ratez școala veche? Mi-e dor de toată școala și de toți oamenii de aici, a spus Pakin făcându-i chipul lui Phra Phai sa se înroșeasca de căldură, deși știa că s-ar putea să se refere la prietenii și profesorii săi.

Dar Phai și-a imaginat în secret că silueta înaltă ar putea vorbi despre el.

(Ce dorință Ai Phai... De ce i-ar fi dor de tine Phi Kin? Nu vă cunoașteți prea bine) Phra Phai s-a certat în minte când s-a gândit accidental prea mult.

-Bine, se auzi vocea mătușii Jew când venea să servească o farfurie cu tăiței de orez și o altă farfurie cu legume și diverse garnituri. Restaurantul mătușii Jaew are o mulțime de garnituri gratuite din care să aleagă.

Phra Phai a folosit mai întâi o lingură pentru a tăia tăițeii pe farfurie, cu familiaritatea sa. Dar încă nu a ajuns la legumele din coș pentru a le pune în farfurie.

Phra Phai a trebuit să se oprească când Pakin a scos verdeață de muștar murată dulce, care au fost tăiate în bucăți mici și le-a pus în farfurie. Phra Phai s-a uitat la Pakin confuz pentru că atunci când mănâncă Kanom Jeen și Tai Pla Curry, îi place foarte mult să mănânce cu verdeață de muștar murată.

-Uh... mulţumesc, răspunse încet călugărul.

În inima lui, dansa pentru că cealaltă parte pare să știe ce îi place lui Phra Phai să mănânce. Pakin zâmbi puțin. Apoi ambele părți au început să mănânce în liniște desert chinezesc.

-Voi plăti pentru acest prânz, a spus Phra Phai grăbit când a văzut că Pakin s-a prefăcut că o cheamă pe mătușa Jaew să plătească

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum