Capitolul 7 : Pakin ❤️ Phra Phai

147 10 6
                                    

După ce a făcut baie, Phra Phai a mers și s-a prăbușit în pat epuizat. Phra Phai era pe cale să adoarmă, dar a tresărit când i-a sunat telefonul. Phra Phai și-a întins mâna și l-a luat pentru a se uita la el și a sărit imediat să se ridice pe pat, văzând că numele clipește pe ecran.

...Pakin...

-Bună, apăsă în grabă Phra Phai să răspundă la apel, inima lui, dansa nebunește ,  sentimentul de epuizare pe care îl avusese la început s-a evaporat în mod miraculos în aer.

(- Ai adormit? ) O voce profundă a răsunat prin telefon, făcându-l pe Phra Phai să se topească într-o băltoacă.

Nu și-a imaginat niciodată că va putea vorbi cu Pakhin la telefon așa.

-Oh! Nu, Phi. Ce se întâmplă? Phra Phai răspunse repede.

(-Cămașa mea) a răspuns Pakhin pe scurt, făcându-l pe Phra Phai să-și amintească problema.

Se întoarse imediat să se uite la cămașa atârnată în fața dulapului său, înainte ca inima să-i fie puțin deprimată că Pakin îl sunase pentru cămașă.

-Oh! Da. Unde vrei să ți-o aduc? Nu m-am dus azi la muncă, a spus Phai cu voce scăzută.

(- Poți să mi-o aduci la apartamentul meu? Ei bine, mi-am parcat mașina și am venit în camera mea. Nu mai vreau să conduc. Sau vrei să mă plimb și să o iau de la căminul tău?

Pakin vorbi îndelung, Phra Phai clătină din cap, uitând că cealaltă parte nu-l poate vedea.

-Nu contează Phi, pot să ți-o aduc eu însumi. Unde ne vom întâlni?

A întrebat din nou că el a fost cel care i-a murdărit cămașa în primul rând. Prin urmare, nu a vrut ca Pakin să fie nevoit să vină și să o ia el însuși  înapoi.

(- Vino la apartamentul meu. Intră înăuntru și spune-i persoanei de la ghișeu că ai venit să-l vezi pe Pakin în camera 1005, iar el te va lăsa să intri. Îl voi informa în avans, a spus Pakin.

-Da, plec acum, spuse Phai înainte ca ei doi să tacă, dar fără să închidă telefonul.

(- Închide apelul ) vocea profundă și bărbătească a lui Pakin a scăpat, făcând chipul lui Phra Phai să se simtă fierbinte fără niciun motiv aparent.

-Aștept ca Phi să o vorbească jos mai întâi, a spus Phra Phai cu un râs timid.

(-Ok, ne vedem curând) a încheiat Pakin înainte de a închide apelul.

Phra Phai se ridică în grabă și ridică cămașa. S-a hotărât să stea și să o calce din nou și a împăturit-o frumos pentru că dorea ca Pakin să fie impresionat de atenția și curățenia lui.

Phra Phai a pus cămașa într-o pungă transparentă și a plecat încet din cămin pentru a merge până la apartamentul lui Pakin.

Cerul se întuneca acum. Luminile din Bangkok începeau să se aprindă pentru a înlocui lumina zilei. Phai simțea că era epuizat, dar ar dori să meargă și să-i întoarcă singur  camasa lui Pakin.

Phai a mers în fața apartamentului, dar a ezitat puțin. Nu îndrăznește să intre. Așa că stătea afară, simțindu-se stânjenit chiar în fața intrării.

-Phra Phai, strigă o voce din spate. Phra Phai tresări ușor. Când s-a întors să se uite, a văzut că era prietenul lui.

-Graf și Joe. Unde te-ai dus? întrebă Phai.

-Ne-am dus să cumpărăm ceva de la Lotus. Deci ce caută Phra Phai aici? Pe cine cauți? întrebă Graf înapoi.

Phra Phai dădu din cap în semn de acceptare.

-Ei bine... I-am adus cămașa înapoi lui P’ Pakin. M-a chemat să vin la apartamentul lui. Dar nu îndrăznesc să intru, a spus Phai cu o voce blândă, înainte de a tresări din nou de sunetul tonului de apel al telefonului.


-Da, a răspuns Phra Phai imediat la apel.

(-Ai ajuns încă?) a întrebat Pakin înapoi.

-Da, sunt aici în fața intrării. I-am întâlnit pe Graf și Joe aici, a răspuns Phra Phai.

(-Deci? Pot să vorbesc cu Joe?) a întrebat Pakin înapoi. Phra Phai îi întinse apoi telefonul lui Joe.

-Joe, Phi va vorbi cu tine, a spus Phra Phai și Joe a luat telefonul pentru a continua să vorbească.

-Da, phi, spuse Joe, în timp ce Phai aştepta ascultând cu atenţie.

(-Va trebui să te deranjez. Te rog, adu-l și pe Phra Phai în apartament. O să il aştept la etajul 10) i-a spus Pakin lui Joe.

-Bine, nicio problemă, a răspuns Joe înainte de a închide.

-Hai să mergem împreună. Phra Phai poate veni cu noi și să urce să-l întâlnească pe Pakin la etajul 10. Phi te așteaptă, a răspuns Joe.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum