Capitolul 28

136 10 2
                                    

-Vrei să te joci din nou cu el? Nu-ți amintești ce s-a întâmplat ultima dată? întrebă Fluke îngrijorat.


-Nu o să-l joc așa. Vreau doar să-i schimb puțin obiceiurile, a răspuns Joe.

-Ce e în neregulă cu obiceiul lui? Întrebă Fluke curios.

-Este modul lui prin care este prea grijuliu cu ceilalți, a răspuns Joe încruntându-și sprâncenele.

-Cred că este bine ca Graf sa învățate, a spus Aon în timp ce se gândea.

-Da, știu că se comportă foarte bine, dar uneori oamenii trebuie tratați mai direct. Vreau ca el să știe cum să nege, deoarece nu realizează că bunătatea și generozitatea lui pot fi înțelese greșit de oamenii, care le dă speranță. sau poate sa profite de el ca phi Fang, spuse Joe cu seriozitate.

-S-ar putea să fiu egoist pentru că nu vreau să se încurce cu nimeni. Dar vreau să se gândească și la ce simt eu, a spus din nou Joe.

-Deci, cum o să-i schimbi obiceiul? Cred că este mai probabil să fii manipulat de Graf, a spus Fluke.


-Nu mă voi apleca prea mult. Vreau doar să mă prefac că sunt suparat și furios pentru puțin mai mult timp. Vreau doar să se gândească la cuvintele mele și să încerce să mă înțeleagă fără să mă cert, a spus Joe în timp ce se gândea.


-Cred că tu și Graf sunteți de ajuns. Fiecare parte confirmă că ideile lor sunt corecte, a spus Aon direct.

-Nimeni nu greșește în asta, Aon. Doar că ei nu gândesc la fel, spuse Fluke cumva. Joe miji ușor ochii.


-Mă păcăliți să ma predau? Joe s-a prefăcut că întreabă,pe Aon Iar Fluke a râs puțin. Înainte ca ei trei sa se așeze să bea în camera lui Aon și au continuat să se joace. Apoi Joe a dormit în camera lui Aon.

(Dimineata devreme)

Joe stătea în fața apartamentului. Aseară și-a tot schimbat partea înainte de a adormi în jurul orei 3 dimineața, nu pentru că se juca sau bea până târziu dar pentru că Joe nu dormea îmbrățișandu-l pe Graf ca să nu poată adormi. S-a plesnit ușor, înainte de a face o față nemișcată pentru a descuia ușa.

Camera era complet tăcută. Joe a intrat în dormitor, dar nu l-a găsit pe Graf în pat. Dar a auzit zgomotul apei curgând în baie. Joe oftă ușor simțindu-se ușurat că Graph nu a plecat nicăieri. Apoi s-a dus să-și ia hainele și să le atârne în fața dulapului pentru a se pregăti de duș după Graf.

După duș, Graf a ieșit cu o expresie obosită pentru că nici el a nu putut dormi prea bine. A tresărit ușor la început când l-a văzut pe Joe în cameră, ceea ce s-a schimbat curând în ușurare că iubitul său s-a întors în camera lui.

-Când te-ai întors? întrebă Graf deodată. Joe se uită la iubitul său cu o față dreaptă.

-Chiar acum, răspunse el scurt și se îndreptă spre baie. Graf se încruntă ușor, simțindu-se stresat când observă atitudinea iubitului său. Graf s-a îmbrăcat cu o expresie plictisitoare. Apoi a ieșit să facă un mic dejun simplu pentru el și Joe. După un timp, Joe a ieșit și el din dormitor.

-Să mâncăm mai întâi, spuse Graf plăcut. Joe a dat din cap și cei doi s-au așezat și au luat micul dejun împreună. Dar nu a fost nicio tachinare sau vorbarie ca de obicei, făcându-l pe Graph să se simtă destul de ciudat. A mâncat în tăcere în timp ce se uita și la Joe. Dar Joe stătea nemișcat și mânca în liniște. Graf observă vânătaia de la colțul gurii iubitului său și scoase un oftat mic. Dar uitându-se la încheietura mâinii lui Joe, a văzut că Joe încă purta brățara pe care o cumpărase pentru el. L-a făcut pe Graf să se simtă mai rău în inima lui.

-Astăzi îi voi returna brăţara lui P’ Breeze, spuse Graf, făcându-l pe Joe să se oprească puţin. Aproape că a renunțat la pretenția de a zâmbi larg, dar a trebuit să se controleze pentru a continua să faca fața nemișcată.
-Hm, răspunse Joe în gât și nu arătă niciun gest. Cu cât l-a făcut pe Graf să se simtă mai rău.

-De ce nu mănânci? întrebă Joe când îl văzu pe Graph împingând orezul în farfurie înainte și înapoi.
-Sunt plin, răspunse Graf încet. Terminând de mâncat, Joe a spălat vasele și Graf s-a dus să-și ia geanta din cameră și s-a așezat așteptându-l pe Joe pe canapea. Graf a vrut să vorbească cu Joe. Dar a trebuit să se grăbească la cursuri pentru că era aproape timpul.

- Să mergem, spuse Joe, care spălase vasele și își luase singur geanta. L-a chemat pe Graf să plece la studii împreună, ca de obicei. Cei doi au mers în liniște spre lift.

-Dacă ai terminat de exersat, nu uita să aștepți, spuse Graf, rupând tăcerea dintre el și Joe. Joe dădu din cap în tăcere.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum