Capitolul 22

127 5 3
                                    

Care este numele din nou? Issawakon?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Care este numele din nou? Issawakon?

Pakin și Sorawit au vorbit la unison, făcându-i pe Ji să pară perplex. Cât despre Pakin și Sorawit, s-au întors imediat să se uite și ei.

-Uh, îl cunoști? Întrebă Ji, puțin confuză. Sorawit avea o expresie ușor încordată pe față.

-Am cunoscut o persoană care poartă acest nume de familie. Dar nu sunt sigur dacă este aceeași persoană? răspunse Sorawit.

-Oh! Bine. Referitor la documentele pe care le-am adus, mai ai ceva de adăugat? întrebă Jima zâmbind. Sorawit a oftat ușor înainte de a discuta despre muncă cu tânăra pentru o vreme, înainte ca cei doi să-și părăsească biroul.

-Cunoști pe cineva cu numele de familie Issawakon, Pakin? Întrebă Ji din curiozitate în timp ce erau în lift.

-Hm, Ei bine... îmi sunt familiar, Pakin a respins-o spunând că este familiarizat cu numele, în timp ce își amintește clar numele, deoarece este numele de familie al iubitului său. Mai simplu spus, este pământul bunicului lui Phai. Din câte a înțeles din ceea ce a auzit, afacerea este despre pământul bunicului lui Phra Phai pe care tatăl său și tatăl lui Ji acționau ca intermediari care încercau să îl cumpere pentru Sorawit.

Pakin și Ji s-au întors la mașină. Pakin a ieșit imediat cu mașina din parcare.

-Stai, o să-ți duci juniorii să prindă codul la Ao Manao, nu?întrebă Ji vesela.

-Hm... a răspuns Pakin în timp ce mâna lui apăsa și ea pe telefon.

-Vreau să merg cu tine. Vreau să merg la plajă, a spus Ji cu aceeași voce emoționată.

-De ce vrei să vii? Mă duc să-mi iau frații de cod. Nu plec în vacanță, a spus Pakin cu o voce calmă înainte de a apăsa pentru a-și suna iubitul cu Jima stând și privindu-l cu curiozitate. Dar Pakin a trebuit să se încruntă și să apese din nou pe apel când Phra Phai nu i-a acceptat apelul prima dată.

-Cu ce naiba e ocupat? Pakin mormăi ușor.

-Pe cine suni, Kin? Întrebă Jima cu un sentiment de rău augur în inimă. Pakin se întoarse să se uite ușor la fața lui Ji.

-Il  sun pe Phra Phai, a răspuns Pakin direct făcând fata sa tacă.

-De ce îl urmărești atât de mult în ultima vreme? A întrebat Ji din nou. Pakin și-a pus telefonul în poală când a văzut că Phra Phai nu-i răspundea la apel.

De fapt, era sigur că Phra Phai avea o pauză de masă, așa că ar trebui să poată răspunde la apeluri. Dar apelurile fără răspuns l-au făcut pe Pakin să simtă că trebuie să fie ceva în neregulă.

-Suntem iubiți până la urmă. Cum  să nu-l urmaresc? a spus Pakin pe un ton serios, făcând-o pe fată să înghețe, fața ei devenind palidă imediat.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum