-Ai apucat să cobori sub buric? Întrebă Audi înapoi, Joe râzând ușor.
-Vei urca mai întâi în camera mea? Îl îndemnă Joe, dar Audi clătină din cap.
-Nu, o să mă grăbesc să găsesc pe Phon. Dacă nu are treabă seara, îl duc să te vadă, a răspuns Audi. Joe dădu din cap.
-Mulțumesc foarte mult, Audi, că ți-ai luat atâtea probleme în a-mi aduce motocicleta la mine, Joe a ridicat mâna pentru a-i mulțumi Audi înainte ca Audi să încuviințeze din cap și să se urce în mașina lui.Când Audi a părăsit parcarea lui, Joe s-a întors din nou în camera lui. Graf era încă adormit.
Joe s-a așezat pe marginea patului unde iubitul lui stătea întins liniștit înainte de a-și folosi brațele pentru a-și scutura ușor corpul.
-Graf... Graf, îi strigă Joe iubitul, cu vocea lui moale și nu prea tare.
-Uf, scoase Graf un geamăt scăzut din gât.
-Ce vrei să mănânci, mă duc să-ți cumpăr? întrebă Joe. Graf se mișcă puțin.
- Jok și Pathongko, de asemenea, răspunse Graf cu o voce somnoroasă. Joe zâmbi ușor.
NOTA :Pathongko este versiunea thailandeză a gogoașei chinezești sau Youtiao: Este aluat prăjit și este consumat în mod normal cu cafea sau lapte de soia la micul dejun
Jok pronunțat ca Joke este congee sau terci de orez
-Ei bine, mă duc să ți-l cumpăr. Du-te la culcare, a spus Joe înainte de a se apleca și a săruta ușor obrazul lui Graf.
- Hmmm, răspunse Graf din gât. Joe s-a ridicat și s-a dus să-și ia portofelul și cardul de cheie înainte de a coborî în zona de lângă apartamentul său, unde au mereu ceva de vândut dimineața.Joe s-a dus să cumpere ce dorea Graf să mănânce și a cumpărat altceva. Joe a continuat să meargă până a găsit un Seven. Așa că a trecut să cumpere ceai verde.
-Joe, strigă o voce, făcându-l pe Joe să se uite în jur înainte de a se încruntă la vederea unuia dintre membrii personalului de la Seven zâmbindu-i. Era încă confuz cu privire la cine era persoana care îl chema.
-Sunt Prapai sunt prieten cu Graf, i-a amintit Prapai lui Joe.
-Ah, îmi amintesc. Îmi pare rău, dar ce cauți aici? Întrebă Joe înapoi când și-a amintit că era persoana de care se temea că Graf se va îndrăgosti de el, deoarece cealaltă persoană semăna foarte mult cu Beam.
-Sunt aici să lucrez cu jumătate de normă, dar Joe? întrebă Prapai înapoi.
-Locuiesc într-un apartament în josul străzii, apropo, de ce ești aici să lucrezi? întrebă Joe surprins.După cum mulți oameni cred că Prapai seamănă foarte mult cu fiul unei doamne drăguțe, nevinovate, dar bogate. Atat de mult incat nu putea sa creada ca vine la munca part-time asa.
-Ei bine, am un venit suplimentar. Oh, lasă-mă să merg mai întâi la muncă.
Ne vedem la universitate, a spus Prapai în cele din urmă, înainte de a intra în camera personalului pentru a verifica lucrurile.Joe s-a scărpinat în cap, dar a mers să ridice obiectele pe care trebuia să le cumpărase, apoi s-a întors la apartament. După ce s-a întors in camera la găsit cpe Graf încă întins pe pat.Așa că Joe duse lucrurile în bucătărie înainte de a merge să-l trezească pe Graf.
-Graf, ai de gând să mănânci sau să continui să dormi? întrebă Joe, scuturând ușor de umărul iubitului său. Graf deschise puțin ochii.
-Cât este ceasul? întrebă Graf liniştit.
-Este aproape ora 9, a răspuns Joe.Graf și-a frecat fața cu mâna înainte de a se ridica. Joe a râs în timp ce și-a trecut ușor mâna pe părul iubitului său.
-Hai să mâncăm împreună? întrebă Joe Din nou.
- Poți să mănânci mai întâi, spuse Graf înainte de a se coborî din pat.
-Atunci du-te mai întâi să te speli pe fața. Mă duc să torn niște terci într-un castron pentru tine, a răspuns Joe, iar Graf dădu din cap înainte de a merge la baie. Joe a ieșit în bucătărie să pregătească micul dejun pentru Graf. După un timp, Graf a ieșit din dormitor.
-Ce ai cumpărat? întrebă Graf, înainte de a se așeza vizavi de Joe.
-Jok, Padongko, orez lipicios cu carne de porc la grătar, oh, și ceaiul tău verde, a răspuns Joe, făcându-l pe Graf să zâmbească pentru că Joe și-a amintit ce îi place. Joe îi dă lui Graf un castron de terci înainte de a sta și de a mânca împreună.
-Hm, l-am întâlnit și pe prietenul tău, a spus Joe, Graf se încruntă puțin nedumerit.
-Cine? întrebă Graf înapoi.
-Prapai, l-am întâlnit la Seven. A spus că lucrează cu jumătate de normă acolo, a spus Joe.
-Voi încerca să-l întreb luni, răspunse Graf, iar cei doi au continuat să mănânce. Când s-au săturat, Graf s-a oferit voluntar să spele el însuși vasele în schimbul faptului că Joe a coborât să-i cumpere mâncare.
Brusc!
Joe s-a apropiat și l-a îmbrățișat pe Graf din spate, făcându-l să înghețe puțin.
-De ce mă îmbrățișezi? Este incomod. Nu mă pricep la spălat vase, a spus Graf, dar nu s-a întors să se uite la Joe, care se îmbrățișa și își sprijinea capul pe umăr din spate.
-Vreau să te îmbrățișez, nu pot să te îmbrățișez? întrebă Joe, știind că Graf era jenat pentru că urechile i se rumeneau.
-Am spus că nu mă pricep să spal vase, răspunse Graf, cu vocea mai blândă.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...