-În concluzie, nu știai despre tatăl lui Phai, nu? Bunicul lui Phra Phai a întrebat după ce l-a întrebat pe Pakin despre unele chestiuni.
-Nu știam, tocmai acum am aflat de la Phra Phai, a răspuns Pakin. Bunicul călugărului oftă ușor.
-De ce este o astfel de mizerie? murmură bunicul.
-În ceea ce privește chestiunile legate de pământ, bunicul nu crede că mă întâlnesc cu Phra Phai din cauza asta, nu? Întrebă Pakin pentru că nu voia să-și facă griji.
-Nu cred. Bunicul este suficient de experimentat pentru a vedea cât de sincer ești. Sau crezi că ochii mei vechi nu văd? a întrebat din nou bunicul lui Phra Phai.
-Nu te înșeli. Îi voi arăta și bunicului același lucru. Despre chestiunea pământului, tocmai am aflat înainte să vin aici. Pentru că a trebuit să duc actele la Khun Sorawit la companie și a auzit că locul de care era interesat era locul Bunicului. La început, am intenționat să vorbesc și cu tatăl meu despre asta. Dar nu pare să fie la timp, a spus Pakin pe un ton normal.
-Cei doi oameni care au venit cu tatăl lui Phra Phai, sunt tatăl și fratele tău? a întrebat din nou bunicul.
-Da, sunt tatăl și fratele meu, a răspuns Pakin. Bunicul dădu încet din cap în semn de recunoaștere.
-Dar nu pare să fiti de acord unul cu celălalt, a tachinat puțin bunicul. Pakin râse încet în gât.
-Există o mică diferență de opinii, a spus el. Bunicul lui Phra Phai s-a uitat la fața lui Pakin cu ochii nemișcați.
-Care este diferența? Spune-mi despre asta, a întrebat bunicul călugărului zâmbind. Nu arăta la fel de stresat ca înainte. Pakin zâmbi
Puțin înainte de a-și spune propria poveste bunicului iubitului său. Pakin a spus doar povestea că tatăl său nu a aprobat studiile sale. Dar chestiunea despre a fi dat afară din casă, Pakin nu a vrut să spună nimănui chiar atunci. Pentru că nu voia ca familia iubitului său să se învinovăţească pentru faptul că a ajuns să-l iubească pe Phra Phai și a fost motivul pentru care a avut probleme cu familia lui.
-Mamă , ce ai de gând să faci cu tata? A întrebat-o Phra Phai pe mama sa în timp ce el stătea pe pătuțul din fața casei. Astăzi, mama lui Phra Phai a încetat să mai coace pentru o zi.
-Nici eu nu știu. Dar Phai? Ești supărat pe mine că nu ți-am spus totul? Mama la întrebat pe Phra Phai înapoi.
-Phai nu este supărat. Phai înțelege, a răspuns tânărul încet.-Pakin esti aici, a spus mama lui Phra Phai când la văzut pe Pakhin întorcându-se singur.
-Ești bine, Pakin? A întrebat mama lui Phra Phai.
-Cred că o să mă întind și să mă odihnesc puțin, a răspuns Pakin, înainte de a privi ochii umflați ai Phra Phai. Silueta înaltă a zâmbit puțin înainte de a ridica mâna pentru a freca încet pleoapele iubitului său.
-Uite, ochii sunt umflați ca limele kaffir, spuse Pakin tachinător. Mama lui Phra Phai a zâmbit puțin.
-Pentru că Phai a plâns, răspunse Phra Phai încet.
-De ce ai plâns? Nu plânge. Phai trebuie să fie puternic. Dacă Phai plânge, mama va fi și ea îngrijorată, a avertizat Pakin pentru că știa că și mama iubitului sau trebuie să se simtă destul de vinovată. Phra Phai se întoarse către mama sa. Mama lui îi aruncă un zâmbet blând.
-Îmi pare rău, mamă, spuse călugărul.
-Nu-i nimic, lasă-mă să merg mai întâi să văd chestiile din bucătărie. Pakin și Phai pot sta și vorbește aici, a spus mama lui Phai pentru că dorea ca fiul ei și iubitul lui să vorbească singuri.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...