Capitolul 11

132 5 2
                                    

-Nu crezi că dragostea noastră este un pic leneşă?

A întrebat Joe brusc după ce s-a întors de la sport și a făcut un duș și s-a schimbat hainele. Acum stăteau împreună mâncând mâncarea pe care au cumpărat-o de la tarabă înainte de a se întoarce în apartamentul lor.

Graf a înghețat puțin în timp ce își ridică capul să se uite la Joe.

-Cum este inactiv? întrebă Graf înapoi, privind cu atenție chipul iubitului său.

-Se pare că nu pare ceva interesant. Pare atât de liniștit, nu știu, a spus Joe.

Graf puse imediat jos lingura în timp ce se sprijinea pe scaun și se uită la fața lui Joe.

-Ce vrei, Joe? Dragostea noastră este calmă și merge lin. E bine să continuăm și mai departe așa. Sau vrei să am un concert? Sau vei avea pe cineva nou? Viața va fi la fel de interesantă ca tine. Vreau să fie dar dacă încă nu ești suficient de entuziasmat, poți merge să-ți găsești un  vârcolac sau un vampir ca iubit. Vă garantez că veți avea lucruri interesante, cum ar fi să fiți într-un roman fantastic în fiecare zi, a spus Graf în o voce iritată.

-Nu vreau să te las să mergi cu altcineva, dar e prea simplu. Parcă nu suntem iubiți. Mai degrabă prieteni. Înțelegi ce spun, Graf?

Joe încercă să explice în timp ce Graf se enerva. Joe nu voia să aibă pe altcineva. Voia doar ca Graf să-i arate dragostea așa cum voia să-i arate dragostea. Și, deși au vorbit despre asta de multe ori, Joe nu a putut să nu se gândească din nou.

-Sunt bine așa. Dacă nu ești mulțumit, atunci poți să mergi să-ți găsești un nou amant  Joe, a spus Graf furios înainte de a se ridica de la masă și de a intra imediat în dormitor.

Fața lui Joe se încordă. Nu avea deloc intenția să se certe cu Graf. A stăruit să nu se certe pentru ca și-a scos tricoul pe terenul de fotbal. Dar nu s-a putut abține să nu vorbească despre sentimentele lui.

Joe îl urmă pe Graf în dormitor și îl găsi pe Graf sprijinit de capul patului îmbrățișând o pernă mare. Graf se uită puţin la Joe. Fața lui era la fel de stresată. Joe oftă ușor înainte de a se așeza pe marginea patului.


-De ce îți este atât de ușor să fii crud să mă lași să ies cu altcineva? Întrebă Joe cu o voce slabă.

-Vrei să ai o prietenă care poate să găsească emoție pentru tine tot timpul, nu-i așa? Răspunse Graf cu o voce furioasă, ca de obicei.

-Nu vreau să am pe cineva nou. Te am doar pe tine Graf, spuse Joe pe un ton serios.

Înainte de a se îndrepta încet spre iubitul său, încetul cu încetul, observând și comportamentul lui Graf.

Când a văzut că Graf nu s-a îndepărtat de el, l-a făcut pe Joe să se simtă puțin ușurat. Dar Graf stătea încă cu o față îmbufnată. Joe stătea cu picioarele încrucișate pe pat lângă iubitul său.

-Știu că am vorbit de multe ori despre asta. Dar nu pot să nu mă gândesc la asta. Vreau să-ți arăt sentimentele mele când sunt în oraș. Vreau să te tratez ca pe un iubit și nu doar ca un prieten normal. Dar nu-ți place pentru că nu vrei ca oamenii să ne privească ciudat, spuse Joe stânjenit. Graf își strânse ușor buzele.


-Așa că uneori nu pot să nu cred că nu vrei să fii cu mine la fel de mult ca mine. Parcă te-aș forța să te întâlnești cu mine, a spus din nou Joe.

Graf se întoarse imediat să se uite la Joe.

-La ce naiba te gândești? Crezi ca nu pot să mă gandesc singur cu cine vreau sa fiu? Am nevoie de cineva sa mă forțeze? Când tatăl meu m-a forțat să nu fiu cu tine, nu am făcut-o , asta nu te face mai încrezător  cât de serios sunt cu tine? Graf strigă din nou la Joe. Joe apucă în grabă mâna iubitului său și o strânse.

-Îmi pare rău, mă gândeam prea mult la asta, spuse Joe grăbit, deoarece Graf respira greu de furie. Nu voia ca iubitul lui să fie mai supărat.

-Consideră că este o cravată. Chiar acum, încă mă urmărești să găsesc pe altcineva, a spus Joe în glumă. Dar Graf se întoarse să-l privească cu ochi furiosi. Joe a zâmbit puțin.

-Ei bine, atunci gândestete că nu am spus deloc nimic. Uită de asta. Hai să ieșim să mâncăm împreună. Tocmai ai mâncat puțin, a spus Joe grăbit.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum