Capitolul 13: Pakin ❤️ Phra Phai

136 7 7
                                    

Phra Phai s-a uitat imediat la fața lui Pakhin când Pakhin a spus că o va ajuta pe mama sa să facă deserturi.


-Phi Kin, ce faci? Întreabă Phra Phai.

-Acest gen de lucruri pot fi învățate doar aici. Vreau să învăț de la tine, a răspuns Pakin, cu mama lui Phra Phai în picioare și zâmbind.

-Deci Phi Kin nu are nicio treabă să meargă nicăieri? Întrebă Phra Phai din nou. Nu este că nu ar fi vrut ca Pakhin să rămână. Dar PhraPhai era doar surprins.

-Singura afacere pe care o am... um... este aici, a răspuns Pakin înainte de a se întoarce imediat către mama lui Phra Phai.

-Există ceva cu care te pot ajuta? El a intrebat.

-Oh, da, în bucătărie, a răspuns mama lui Phra Phai zâmbind înainte de a intra în casă.Pakin a urmat-o imediat.

-Phi Phai, Phi Phai a sunat vocea lui Pluen împreună cu alergarea către fratele său.

-Ce? Phra Phai i-a răspuns lui Pluen.
-Mașina lui P’ Pakin este aici, chiar este aici? a continuat să întrebe Pluen pe un ton entuziasmat.

-Hm, a intrat să o ajute pe mama să ia lucrurile. P’Pakin va ajuta și la pregătirea deserturilor, a răspuns Phra Phai dând din cap spre casa lui.

-Vezi, am avut dreptate cu intuiția mea, Pluen și-a mijit ochii și a spus zâmbind.

-Ce? călugărul ridică din sprâncene şi întrebă.

-De ce este P’Pakin aici? De ce a rămas cu Phi Phai tot timpul? M-am întrebat de la povestea de aseară. Și mai ales în această dimineață, când a venit brusc să te ajute vinde gustări chiar dacă nu trebuia să ajute. În plus, acum a venit acasă și va rămâne aici pentru a ajuta la pregătirea lucrurilor, a spus Pluen în timp ce se gândea, făcându-l pe Phra Phai să se oprească puțin cu o față fierbinte.

-Nimic. Probabil fratele Pakhin nu știe unde să meargă, își făcu scuze Phra Phai pentru a nu încerca să citească printre rânduri.

-Nu știe unde să meargă, dar a ales să vină aici, a continuat Pluen.

Pakin a ieșit din casa lui Phra Phai purtând niște lucruri.

+Ne vedem din nou, Phi Pakhin. Pluen îl salută pe Pakin, care îi trimise un zâmbet blând și puse obiectele pe masă.

-Phai, invită-l pe P’Pakin să taie frunze de banană. Lasă-mă să mă duc să iau niște lucruri din casa bunicului, a spus mama lui Phra Phai.

-Da, a răspuns Phai înaintea că Mama lui aa plece.

-Distrează-te, mă duc mai întâi să o ajut pe mama ta, Phi Phai. Când se va termina, vin să te ajut, a spus Pluen zâmbind pentru că tocmai a fugit să vadă cine a venit.

Phra Phai dădu din cap în semn de acceptare înainte de a merge să-l ajute pe Pakin.

-Aceasta este casa unchiului tău? a întrebat Pakin când a văzut o altă casă în depărtare, dar nu foarte departe.

-Da, în ceea ce privește casa din spate, este casa bunicului, a răspuns Phra Phai. Pakin dădu din cap în semn de recunoaștere.

-Unde vei tăia frunzele de banane? Întrebă Pakin. Phra Phai se întoarse să ridice un cuțit.

-În plantația de banane, uh, P’Pakin nu trebuie să meargă să ajute, spuse Phra Phai cu o voce blândă. Pakhin se uită în gol la chipul lui Phra Phai, făcându-l să-și abată privirea pentru o clipă.

-Am spus că o să ajut, spuse el cu voce joasă. Phra Phai se uită puțin la hainele lui Pakin.

-Ei bine... mă tem că cămașa ta se va păta cu cauciuc de banane. Dacă este murdară, nu va merge nici dacă o speli, a spus Phra Phai cu o voce blândă în timp ce se uita la hainele de marcă ale lui Pakhin. .

Pakin se uită în jos la hainele lui și apoi ridică privirea la Phra Phai, schimbând înainte și înapoi

-Dacă îmi pot proteja cămașa să nu se murdărească, mă vei lăsa să te ajut, nu? Întrebă Pakin înapoi.

Phra Phai părea puțin nedumerit, dar dădu din cap în semn de acceptare. Înainte ca trupul să înghețe când Pakhin și-a scos brusc cămașa.

Căldura i-a lovit imediat fața albă, transformând-o în nuanță roșie, dar apoi s-a simțit puțin ușurat când a văzut că Pakin purta un tricou alb înăuntru.

-Nu-i nimic dacă asta se murdărește, spuse Pakin în timp ce mergea să-și pună tricoul înapoi în mașină. Phra Phai se uită la spatele lui Pakhin, cu o inimă care flutură și o față colorată.

(Adevărul este că poți să le îndepărtezi pe toate) se gândi Phra Phai în inima lui înainte de a se rușina de el însuși când și-a dat seama la ce se gândea.😂

-Phra Phai, ești nebun? Cum poti gandi asa?? Acum vrei dintr-o dată să-și scoată și Phi Pakin tricoul? mormăi Phra Phai pentru sine, cu ambele mâini mângâindu-și ușor obrajii pentru a-și reveni în fire.

-De ce te-ai pălmuit? Pakin, care s-a întors și l-a văzut, a întrebat.

-Oh... nu... uh... țânțar. M-am simțit ca și cum am fost mușcat de un țânțar, așa că m-am pălmuit, a susținut Phra Phai mai întâi, evitând privirea lui Pakin, în timp ce se simțea rușinat de el însuși în inima lui pentru că a avut așa  gânduri lascive.

-Uh... hai să tăiem frunze de banane stunci, a spus Phra Phai. Pakin dădu din cap în semn de acceptare. Așa că cei doi au făcut o plimbare până la plantația de banane de lângă casa lui Pluen.

-Ce vom face cu frunzele de banane? a întrebat Pakin când a ajuns la plantația de banane.

-Facem desertul Khao Tom Mud, a răspuns Phra Phai înainte de a căuta o frunză de banană pe care o va tăia. Phra Phai s-a ridicat în vârful picioarelor să apuce o frunză de banană și a tras-o în jos pentru a o tăia.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum