-Ce vrei să spui prin „supraviețuiește”? Vrei să spui moarte sau ce? întrebă Joe înapoi, Koco se încruntă ușor.
-Adică, cât de departe veți fi împreună? Răspunse Koco cu o voce ușor enervată din cauza prefacerii lui Joe. Știa că Joe înțelesese ce întreabă. Dar pretinde că nu înțelege.
-Nu pot să-ți spun cât de departe putem ajunge împreună. Când ai spus că putem supraviețui, am crezut că înseamnă să mori înainte sau nu, a spus Joe cu o expresie calmă pe față.
-Oh, poți răspunde la asta, a continuat Koco.
-Nu stiu. Cat de departe putem ajunge noi doi impreuna? Dar am vrut sa fiu alaturi de el cat mai mult timp. Simt mereu ca este persoana potrivita pentru mine. Chiar daca este un barbat cu un barbat. Înțelegi, nu? spuse Joe cu voce tare.
-Dacă într-o zi nu ești sigur crezând că nu era el? Dacă crezi că calea pe care ai ales-o a fost greşită, continuă Koco să întrebe. Joe miji uşor spre Koco.
-Întrebi așa. De parcă ai ezita dacă este o idee bună să mergi pe acest traseu? Joe a cerut să confirme, făcându-l pe Koco să se simtă imediat tulburat.
-Nu, sunt doar curios, am văzut în camera mea un prieten care era ca tine. De aceea sunt curios, a răspuns Koco. Joe zâmbi ușor.
-Huh, doar mă întreb? Tot ce pot să-ți spun este că, dacă te gândești să călătorești pe acest traseu, trebuie să ai o inimă puternică și hotărâre să provoace dragoste între bărbați, deși este deschisă în societate acum, problemele pe care le are fiecare persoan sunt diferite. Unii oameni pot avea o cale presărată cu petale de trandafir, dar pentru mine și partenerul meu nu a fost așa. A trebuit să trecem prin spini încă de la începutul relației noastre, care în cele din urmă ne-au făcut dragostea mai puternică, a spus Joe pe un ton serios.
-De ce? întrebă Koco din curiozitate. Asta l-a făcut pe Joe să zâmbească în secret pentru că a devenit încrezător în îndoielile sale.
-În trecut, când noi doi tocmai am început să ne întâlnim, părinții iubitului meu nu erau pregătiți să ne accepte. Nu voiau să ne iubim. Eu și iubitul meu am petrecut ceva timp să ne convingem familia. Pentru că altfel cum vom supraviețui în această societate fără sprijinul familiei noastre? Iubitul meu și familia lui sunt foarte grijulii, dar aveau nevoie de timp. Și am înțeles asta, a spus Joe. Koco stătea puțin liniștit.
-Nu mi-ai răspuns încă. Că dacă crezi că ceea ce alegi este greșit, ce vei face? Koco a continuat să pună aceeași întrebare.Joe rămase liniștit puțin înainte de a se uita la el.
-Faptul că am ales aceasta călătoria este pentru că sunt sigur că nu am ales calea greșită. Chiar dacă eram tânăr, dar cred în decizia mea.Dacă noi doi avem de gând să ne despărțim,nu înseamnă că noi doi nu ne-am iubit dar nu voi lăsa acea zi să se întâmple. Când voi alege acest mod, voi face tot ce pot în fiecare zi. Este ca și faptul că am ales să studiez în această facultate. Am decis că pot studia, așa că voi încerca și voi face tot posibilul să studiez.
Deși în timpul cursului s-ar putea să întâmpin unele obstacole, dar odată ce voi lua decizia, o voi vedea până la sfârșit, a continuat să spună Joe. Koco a stat și a ascultat în liniște.
-Dar pentru unii, dacă crezi că nu poți supraviețui cu decizia ta de a studia la această facultate, poți să mergi din nou să studiezi la altă facultate.
Pentru unii, dragostea este așa. Când simți că nu funcționează, trebuie să începi de la capăt cu cineva nou.Dar în ceea ce mă privește, cred că este o pierdere de timp.Când decidem să facem ceva, trebuie să o facem bine până la capăt. Aceasta este părerea mea, spuse Joe pe un ton serios. Koco scoase un oftat de uşurare.
-Vreau să fii capabil să mergi până la capăt. Echipa noastră nu este normală, a spus Koco.
-Deci, ar trebui să vorbim despre studii sau despre dragoste, frate? Întrebă Joe înapoi.
-Ambele, spuse imediat Koco.
-Ahh hapciu!!! Koco strănută înainte de a se întoarce către Brown.
-Phi Brown!! Ne poți lăsa să intrăm înăuntru? Ce dracu! Stai și ne privesti sau ai adormit? îi strigă Koco lui Brown care dormea pe un pat de pânză. Brown deschise ochii și se uită la ceas.
-Încă o oră, răspunse Brown tare.
-La naiba, Un astfel de dictator, Koco nu era serios în privința plângerilor sale.
-La ce dracu te uiți, Joe? Întrebă Koco înapoi când l-a văzut pe Joe privindu-l.
-Tocmai m-am uitat la tine, a răspuns Joe, făcându-l pe Koco să se împiedice puțin Pentru că simțea că Joe îl înjură indirect.
-Atunci de ce te uiți la mine? A întrebat Koco din nou.
-Sincer, ai de gând să te pui mult cu mine? Sincer, sunt obosit. Am venit să studiez aici. Nu am venit să am o poveste asta dacă nu mă placi. Spune-mi. Imediat ce vrei, spuse Joe pe un ton serios.
-Sunt doar enervat, a răspuns Koco.
-Motivul sună ca un bivol care vorbește, phi, răspunse Joe.
-Joe!!! Sunt seniorul tău, a argumentat Koco înainte de a scoate un oftat greu.
-Și eu sunt obosit. Nu știu ce mă deranjează atât de tare, se plânse Koco de parcă s-ar fi înjurat.
-Obosit, atunci nu ne putem opri? Vreau să studiez confortabil. Înțelegi? Părinții mei m-au trimis să studiez. Nu vreau ca părinții mei să fie îngrijorați, a răspuns Joe.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...