Auzindu-l pe Joe strigând înapoi, Graf a zâmbit și a râs în bucătărie în timp ce umplea sticla cu apă. Apoi a ieşit să-l găsească pe Joe care zâmbea larg.
-Ești un om atât de nerușinat, spuse Graf sarcastic. Joe ridică ușor din umeri.
-De ce să-ți fie rușine? Spun adevărul, a răspuns Joe.
-Deci recunosti ca esti excitat?Graf și-a tachinat iubitul înainte stând pe canapea.
-Ei bine, doar poftesc la tine, a recunoscut Joe, făcându-l pe Graf să scuture amuzat din cap.
-Ca acum... spuse Joe și făcu o pauză, făcându-l pe Graph să se uite la el cu suspiciune pentru a se asigura că a auzit corect.Dar Graf a tresărit când Joe a sărit de pe canapea și apoi l-a împins pe Graph până a căzut și el pe canapea. Tânărul și-a prins imediat iubitul și a început să il călărească
-Joe, dă-te jos, ești atât de greu, se zvârcoli Graf în timp ce țipa la iubitul său.
😘
Graf a înghețat când buzele lui Joe s-au aplecat pentru a-i atinge ușor buzele, apoi s-a îndepărtat. Joe se uită în ochii lui Graf, zâmbind. Graf se uita și la Joe.
-Ce naiba faci? spuse Graf cu o voce scăzută.
-Te sărut, spuse Joe pe un ton serios.Cei doi s-au privit în ochi. Înainte ca Joe să se aplece din nou spre buzele iubitului său.
Buzele lui fierbinți s-au sprijinit ușor pe buzele moi ale lui Graf. Joe și-a sărutat în mod repetat colțurile buzelor de mai multe ori înainte de a-și folosi limba fierbinte pentru a o linge ușor până când Graf a deschis puțin gura.
Tânărul și-a introdus imediat limba în gura fierbinte a lui Graph. Limba lui fierbinte s-a împletit ușor cu limba lui Graf. Nu a fost violent. A fost un sărut blând, dar pasional, care l-a făcut pe Graf să-l ărute înapoi pe iubitul lui.
Cei doi s-au sărutat încet, jucându-se cu limba înainte și înapoi. I-a făcut pe amândoi să simtă un pic de emoție în piept.
-Mmmm... um... Joe..., gemu Graf și încercă să strige numele iubitului său. Dar Joe l-a tot sărutat fără să se plictisească.
-Oh, doar puțin mai mult, mormăi Joe în gât.Trupurile lor s-au înghesuit pe canapea. Înainte ca Graf să-i împingă umărul lui Joe nu prea tare, când a simțit ceva împingându-i corpul.
-Joe... oprește-te... hmm... altfel nu te vei putea controla, și-a avertizat Graf grăbit iubitul.Joe făcu o pauză pentru o clipă înainte de a respira adânc și și-a băgat fața în curba gâtului lui Graf gâfâind greu. Graf și-a ridicat brațele și și-a imbratisat iubitul si dând o palmă blândă pe spate
-Graf... ajută-mă sa termin, Joe mormăi în curbura gâtului alb al lui Graf, punându-i un sărut blând pe gât, făcându-l pe Graf să-și strângă ușor gâtul cu furnicături și piele de găină.
-De ce te pornești atât de ușor? mormăi Graf, fără să fie serios. Și el a simțit la fel.Dar Graf s-a putut controla bine pentru a nu fugi. Dar Joe nu părea să vrea deloc să-și rețină starea de spirit.
-După atâtea îmbrățișări și săruturi cu iubitul meu, există cineva care să nu aibă chef? În plus, amândoi suntem încă adolescenți, a spus Joe pe un ton normal, dar corpul lui nu era deloc normal. Pentru că Joe se simțea destul de inconfortabil în mijlocul corpului.
-Atunci de ce nu știi să ai răbdare? Spuse Graf înapoi în timp ce mângâia spatele iubitului său la nesfârșit.
-Deci, când o să mă lași să o fac? Întrebă Joe cu o voce înăbușită.Graf rămase nemișcat pentru o clipă înainte de a scoate un oftat de ușurare. Da! Graf nu s-a gândit niciodată la asta. Întotdeauna crezuse că este pe partea ofensivă. Pentru că atunci când îi plăcea pe Beam, spera să-l atace și pe Beam.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...