-Nu pot să cred ca tu și Nong. Vă uitați unul la altul de 5 ani? întrebă Brown surprins când Pakin i-a povestit despre povestea lui trecută cu Phai.
-Hm, răspunse Pakin în gât.
-A fost întotdeauna unilateral pentru atâta timp, chiar dacă te-ai oprit în secret uneori să te uiți la femei de la marginea drumului, a tachinat Brown pentru că Pakin obișnuia să se întâlnească cu câteva femei.Dar nu chiar într-o relație serioasă. Majoritatea femeilor s-au frustrat și au fugit când Pakin nu le-a dat nicio atenție pentru că știau că nu-i pot lega inima. Dar au fost mulți care vor să încerce să câștige inima lui Pakin, dar trebuie să fi fost dezamăgiți mai târziu. Desigur, nu și-ar fi pierdut timpul dacă ar fi știut că Pakin are o adevărată persoană de interes precum Phra Phai.
-Asta a fost înainte să mă întâlnesc cu Nong, spuse din nou Pakin. Brown a zâmbit ironic.
-Ai de gând să dormi aici sau nu? A întrebat pentru că prietenul său mai avea simptomele amețelii.
-Lasă-mă să mă odihnesc 2-3 ore. Apoi mă voi trezi și mă voi întoarce. Nu trebuie să-ți faci griji. Mă voi întinde doar aici, a spus Brown.
-Desigur, pentru că în cameră dorm cu Phra Phai, spuse Pakin cu o voce calmă. Dar buzele lui s-au răsucit într-un zâmbet ușor.
-Oh, nu ieși și te excita, până când puiul se trezește, a continuat Brown să-și tachineze prietenul.Pakin a râs încet în gât înainte de a intra în camera lui să ia o pernă și o pătură și a ieșit să-i livreze prietenului său pe canapea.
-Dacă te întorci înainte să mă trezesc, Ei bine, încuie ușa pentru mine, spuse Pakin.
-Um, scuze că te-am deranjat în miezul nopții, a spus Brown simțindu-te cu adevărat vinovat.
-E în regulă, răspunse Pakin, înainte de a intra din nou separat în dormitor.Brown a adormit pe canapea. Pakin s-a dus la dulap pentru a gestiona ceva, apoi s-a ridicat și s-a întins pe pat. Se mută să doarmă confortabil și apoi l-a tras pe Phra Phai să-l îmbrățișeze din nou.
Dimineața🌞
Phai se trezește în timp ce Pakin încă dormea. De îndată ce a deschis ochii, și-a dat seama că Pakin stătea întins lângă el. Îi făcea inima să lucreze atât de greu dimineața.Phra Phai rămase nemișcat o vreme, privind la fața lui Pakin din somnolență pentru a absorbi realitatea situației în care se afla. I-a trebuit ceva timp să știe că acesta nu era un vis înainte ca Phra Phai să se ridice cu grijă din pat.
S-a îndreptat spre ușa balconului în timp ce a mutat perdeaua deoparte pentru a vedea cerul afară. Văzu că cerul tocmai începuse să se lumineze puțin. Phra Phai zâmbi pentru sine. A deschis draperiile pentru a lăsa puțină lumină să intre în cameră.
Apoi s-a întors să se uite din nou la patul larg înainte de a îngheța când l-a văzut pe Pakin întins pe pat, gol deasupra. Pakhin se mișcă puțin pe o parte, făcând pătura să-i cadă până la talie, până când Phai văzu spatele plin de mușchi ai unui atlet obișnuit.
Phai stătea acolo cu fața roșie înainte de a se grăbi la baie să-și spele fața. Când a ieșit din nou, a văzut că Pakin nu se trezise încă. La început, Phra Phai s-a gândit că îl va trezi pe Pakin să spună că se va întoarce în căminul său, dar apoi s-a răzgândit.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...