-Ce e cu tine? De ce naiba ai de gând să dormi în altă parte? a întrebat Joe, Graf doar a zâmbit.-Întreabă-te. Ce faci? Am crezut că n-o vei mai face, dar uită-te la tine, exact ca în liceu, a spus Graf încet.
-Ce am facut!? Spune-mi ce am făcut! a întrebat Joe cu voce tare, ținându-l pe Graf strâns.
-Mai ai fata sa ma intrebi? Ce naiba faceai cu femeia aia in afara balconului? spuse Graf nerăbdător în timp ce împinge în pieptul lui Joe cu atâta forță încât Joe însuși rămase șocat.
-Deci, ce...? N-ai simtit nimic cand m-ai vazut? întrebă Joe. În acest moment, Graf a început să plângă, așa că Joe a înghețat văzând lacrimile iubitului său.
-Calmează-te... Graf... de ce plângi...? E din cauza mea? Joe a încercat să vorbească cu Graf, pentru că Graf nu mai plânsese de atunci cu Inn.
*😭*
-La naiba!! Uf... Cum poți să spui că nu simt nimic...? Uf... Nu știi cât de mult mă doare? Știi...? Sunt gelos, atât de gelos stii asta, idiotule... Joe Prostule
Graf l-a lovit pe Joe cu un picior in stomac si a strigat la el cu lacrimi curgându-i pe fata.
Joe s-a clătinat puțin pentru că nu era pregătit.
-Am tăcut pentru că… huh… vreau doar siguranța ta, vreau să fii bine… huh… nu vreau să te fac de rușine când află ce suntem… huh… mă gândesc mereu la tine ,Dar tu nu știu nimic Joe... huh..., spuse Graf din nou, făcându-l pe Joe să se simtă rău.
Graf a ieșit din dormitor. Joe se grăbi să-l tragă repede de brațul lui Graf. Graf se întoarse să-l împingă pe Joe, dar Joe nu-l dădu drumul, îmbrățișându-l din spate.
-Huh... Lasă-mă să plec... La naiba Joe... Graf continua să țipe în timp ce plângea.
-La naiba idiotule!!„Huh... Lasă-mă să plec... La naiba Joe... Graf continua să țipe în timp ce plângea.
-Woa... La naiba, idiotilor!!!... Cât timp trebuie să rămân cu planul ăsta? La naiba... Soția mea mă părăsește acum! La naiba asta trebuie să se termine acum, a țipat Joe
Făcându-și prietenii să fugă în camera în care Joe era cu Graf, inclusiv fata, Graf a înghețat puțin când a auzit ce a spus Joe.
-Uh... ce să fac... mmm... Phi ki... ce să spun, Phi? Fluke se întoarse să întrebe un alt senior de-al lui.
-Ao, la naiba... tu ai fost cel care a avut ideea, explică-o singur, a răspuns Mark.
-Plan?... Ce plan? Întrebă Graf înapoi cu o voce severă, în timp ce se uita la ei fără să înceteze să plângă. Fluke și-a ridicat mâinile pentru a-și cere scuze lui Graf.
-Îmi pare rău...Graf... Îmi pare rău că am greșit... Uh... Nu-l lăsa pe prietenul meu Joe... Joe, nu te înșală, a explicat Fluke. Acum, Graf a încetat să lupte pentru că era curios de ceea ce spunea Fluke.
-Ei bine, ai arătat întotdeauna atât de calm, de parcă nu ai fi gelos pe Joe, așa că am vrut să văd dacă îl iubeai cu adevărat pe Joe și ei bine, Joe a vrut să te vadă gelos, a explicat Fluke din nou.
-Idiotul Fluke... Nu mă învinovăți doar pe mine, ai vrut să-l vezi și tu gelos, nu-i așa? Spuse Joe. Graf se întoarse să se uite la Joe cu ochi supărați. Acum, Graf încetase deja să plângă.
-Ei bine... am vrut să văd și eu... este... Știm deja ce ești tu și Joe, pentru că Joe ne-a spus de la început... dar tocmai te-am văzut, așa că am vrut să te testez un pic, spuse el Fluke, cu o voce blândă. Graf se întoarse să se uite la King, care era și ea în picioare.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...