-Phra Phai, fruntea ta s-a înroșit! a exclamat Ya când Phra Phai a ieșit din camera personalului. Își atinse ușor fruntea.
-Este în regulă, a răspuns el zâmbind pentru că nu l-a durut prea mult.
-Uită-te la fața ta, Ya. El a spus că e bine. Dar arăți ca și cum te doare, îl tachina pe fratele său.
-Ei bine, mă simt vinovat, spuse Ya pe un ton scăzut. Phra Phai zâmbi.
-S-a întâmplat din vina mea Phi. Am intrat drept fără să văd nimic, le-a spus Phra Phai seniorilor săi pentru a-i face să se simtă confortabil. Ya a dat ușor din cap și apoi s-a împrăștiat la lucru. Phra Phai a continuat să-și facă treaba și se uita adesea în afara magazinului.
-La ce te uiţi, Phai? A intrebat Ya. Phai se întoarse și zâmbi slab.
-Privesc la cer. Se pare că o să plouă, frate. Mi-e frică de ploaie pentru că mi-am pus hainele să se usuce, răspunse Phra Phai evaziv. Se uită afară în caz că Pakin vine să cumpere ceva de la Seven.
-Ow! Nu cred că va ploua. Cerul este mai luminos și mai senin decât viitorul meu aici, a glumit Ya cu el. Phra Phai a zâmbit ironic și a dat din cap în semn de acceptare.
-Să luăm niște tăiței în pauză, bine? A spus Ya, invitându-l pentru că astăzi mulți oameni lucrau în magazin. Ca să poată ieși împreună.
-Bine, dar hai să mergem la magazinul de alături, Phi. Nu vreau să merg departe să mănânc, a spus Phra Phai.Nu vrea să meargă departe de magazin pentru că îi era teamă că Pakin ar putea veni să cumpere lucruri în timp ce mănâncă afară. Nu se aștepta ca cealaltă parte să-l întâmpine sau altceva, dar este mulțumit dacă ajunge să se uite la Pakin de la distanță. Și dacă Pakin intră purtând haine sport, pentru el ar fi ca o cireșă pe tort. Phra Phai a sperat pentru că știe foarte bine că seara Pakin joacă baschet la universitate.
-Bine, a răspuns Ya zâmbind Înainte de a continua să-și facă datoria.
-Phra Phai, te poți odihni acum, Ya s-a apropiat de el în jurul orei 20:00.Phra Phai încuviință din cap înainte de a ieși din Seven către un magazin de tăiței situat lângă Seven.
Phra Phai a avut o practică de a lucra mult timp fără a trebui să se odihnească, dar după ce a ieșit de la școală, Phra Phai nu a mâncat încă nimic. Așa că a vrut să se odihnească o vreme. Phra Phai și Ya stăteau la masă și au comandat ce voiau să mănânce.
(Te-ai întors încă?) Phra Phai s-a uitat la apartamentul înalt și a gândit în sinea lui.
-Te uiti din nou la clădirea aceea, a spus Ya tachinător pentru că stătea mereu în fața lui Phra Phai să se uite la el.
-Ei bine, este Strălucitor. Așa că nu m-am putut abține să nu uit... a spus Phra Phai cu o voce mică la sfârșit, când l-a văzut pe Pakin mergând spre Seven.Pulsul i-a crescut brusc la vederea bărbatului înalt, ceea ce coincide cu Pakin care se întoarce să-l privească. Băiatul și-a ocolit repede privirea cu un sentiment de timiditate în inimă, de parcă ar fi fost prins în flagrant.
Silueta înaltă se uită la Phra Phai și Ya cu ochii nemișcați înainte de a intra în Seven. Phra Phai a vrut să alerge după el, dar a trebuit să aibă răbdare.
-Ce sa întâmplat Phra Phai?Tensionată? a întrebat Ya curios. Phra Phai clătină imediat din cap.
-Nu... uh... au sosit tăiteii, a schimbat imediat Phra Phai subiectul când vânzătorul a adus doua boluri de tăițeii la masa lor.Apoi, Ya și-a îndreptat atenția spre condimentarea tăițeilor. Phra Phai a făcut și el același lucru, dar a continuat să întoarcă capul pentru a vedea dacă Pakin a ieșit încă din Seven. Nu după mult timp, Pakin a ieșit din magazin.
Phra Phai s-a întors în grabă pentru a se concentra pe mâncarea tăițeilor, dar și-a ridicat ochii pentru a se uita la Pakin cu coada ochiului. Pakin nu a mers spre apartamentul său, ci a mers în direcția Phra Phai.
-Când ai luat ultima masă? Întrebă o voce joasă, făcându-l pe Phra Phai să se întoarcă pentru a privi sfidător.
-Ah, ce? A întrebat Phra Phai, cu o voce bâlbâita.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...