Capitolul 6

147 8 2
                                    

-Nu, nu vreau să-l port, transpir mult, vezi? spuse Graf în timp ce împingea înapoi jacheta sport a lui Joe.

-Pentru că transpiri foarte mult. De aceea te-am lăsat să-l porți, a spus Joe cu o voce înăbușită.

-Transpir mult. Bluza ta va fi uda și se va imputi de asemenea, a răspuns Graf, uitându-se cu privirea la Fluke care stătea acolo zâmbind puțin.

-Este în regulă, insistă Joe să-l lase pe Graf să-și pună bluza până când Graf a fost nevoit să-l îndepărteze puțin pe Joe de Fluke.

-Ce faci? întrebă Graf, cu vocea nu prea tare.

- Nu vezi? Tricou tău este subțire, plus că e albă. Când transpiri, alții pot vedea totul. De acum înainte, dacă joci din nou fotbal, nu purta un tricou alb, s-a plâns Joe pentru a-l anunța pe Graf. Graf se uită în jos la sine.

-Sunt bărbat. Nimeni nu vine să se gândească la mine ca tine ,a spus Graf lui Joe care a scos un mic mormăit.

-Nu pot să cer asta? Cât de greu îți este să porți doar o jachetă? spuse Joe simțindu-se puțin jignit. Graf scoase un oftat de ușurare.

-Ei bine, dacă nu vrei să o porți, nu trebuie să o porți, Joe a ieșit cu o voce și mai enervată înainte de a se întoarce către Fluke.

-Despre ce te certaţi? Întrebă Fluke.

-Nimic, mă întorc imediat. Ne vedem mâine, i-a spus Joe prietenului său înainte de a merge direct în parcare fără să-l sune pe Graf.

Graf părea puțin obosit din cauza acceselor de furie ale iubitului său. Înainte de a se întoarce și dă ușor din cap către Fluke și îl urmărește imediat pe Joe. Când ajunse în parcare, Joe il aștepta deja pe motocicleta. Fără să spună nimic, Joe îi întinse casca lui Graf.

-De ce vă certați măcar în legătură cu asta? Întrebă Graf.

-Urcă-te pe bancheta din spate, vreau să mă întorc și să fac un duș, întrerupe Joe conversația anterioară..

Graf sa urcat apoi pe bicicletă și nu a mai întrebat nimic. Joe a mers cu motocicleta și l-a dus imediat pe Graf înapoi la apartament.

Pe drumul de întoarcere, Graf a simțit că iubitul său conduce frustrat. Dar e bine că Joe nu a scuipat nimic.

-Oprește-te la piață, îți cumpăr cina, îi spuse Graf lui Joe, când își aminti. Joe a mers cu motocicleta pentru a parca în fața pieței, lângă apartamentul lor.

-Nu o să mergem la cumpărături împreună? Întrebă Graf în timp ce coborî de pe motocicleta și stătea lângă el. Joe a călărit pe motocicleta până la un suport.

-Nu, aştept, spuse Joe categoric. Și-a dat seama că poate deveni frustrat chiar și cu cele mai mici lucruri legate de Graf .

Așa că a vrut să se calmeze mai întâi. Graf se uită la Joe, înainte de a deschide mâna. Joe ridică puțin din sprâncene.

-Scoate-ți haina, sau voi merge așa, spuse Graf, făcându-l pe Joe să se oprească puțin.

Deși era bucuros că Graf a încercat să se împace cu el purtând jacheta așa cum i s-a spus. Dar totuși, era profund frustrat. Joe își scoase jacheta și i-a întinse lui Graf. Graf a luat-o.

-Dacă îți imput bluza, nu te plânge mie, a spus Graf cu o voce răgușită înainte de a intra la piață.

Joe a așteptat pe bicicletă și a oftat ușor. După ce a așteptat o vreme, Graf a plecat înapoi cu o pungă de mâncare pe care a cumpărat-o.

-Ei bine, să ne întoarcem, și-a invitat Graf iubitul. Joe s-a întors la apartament.

Când au ajuns, amândoi au urcat în dormitorul lor fără să spună nimic. Joe a mers direct să facă un duș și să-și spele mai întâi părul.
am Cât despre Graf, s-a dus să adune hainele care fuseseră uscate în grămezi pe podea în fața televizorului pentru a le plia separat pentru călcat. De fapt, apartamentul are și un serviciu de spălătorie.

Dar Graf și Joe au vorbit deja despre asta. Ei ar încerca să facă ei înșiși orice ar putea, astfel încât să nu fie nevoiți să risipească prea mulți bani. Graf a stat și a împăturit hainele până a terminat.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum