CINCISPREZECE

921 55 0
                                    

   - De ce nu-ti permiți sa primești ceea ce îți dorești? Ceva după care corpul tău tânjește.
   Brenda nu era în stare sa răspundă. Știa doar ca Rage o citise ca pe o carte deschisa, o simțise intr-un mod direct, intim.
   El nu mai așteaptă răspunsul ei și se napusteste asupra gurii ei umede, zdrobindu-i buzele sub un sărut brutal, adânc, păcătos. Devorandu-i gura cu lăcomie, lasand-o fără aer. Dar se oprește brusc când simte gustul sarat al lacrimilor ei. Se depărtează puțin, apoi o strânge la piept, închizând ochii strâns, oftând greu. Îl scosese din minți, își pierduse controlul.
   - Vreau sa merg acasă, ii șoptește ea suspinand.
   - Încă nu ai mâncat, obiecteaza el, incapabil sa-i dea drumul.
   - Nu vreau sa mănânc, vreau doar sa merg acasă.
   Cu părere de rău, cu inima stransa, Rage ii da drumul și se depărtează de ea. O ia de mana și o duce în casa, lasand-o sa se schimbe. Hainele ei nu se uscasera complet, dar ea nici nu baga de seama. Era prea zdruncinata, prea ravasita. Îl lasă să o conduca la mașină și tresare când el demarează cu viteza. Parca voia sa scape mai repede de ea. Tot drumul spre casa ei nu schimbasera nici o vorba. El știa ca a dat-o in bara, dar era hotărât sa pună laba pe ea, cu orice preț. Chiar cu orice preț? Prețul de a o pierde nu-l poți plăti, fraiere! Nu ti-ai jucat bine cărțile! Era furios, dar isi tine sentimentele pentru el. Daca îl simțea nervos, ea se va panica și se va retrage complet.
   Ajunși în fata imobilului unde locuia Brenda, ea coboară repede din mașina, imediat ce aceasta se oprește. Rage o zbugheste după ea, o prinde de mana și o lipește cu spatele de peretele alăturat ușii de la întrarea în bloc. Își sprijină palmele de zidul din spatele ei și se apleacă spre ea. Fără nici o introducere, ii cuprinde gura intr-un sărut adânc, înfometat. Limba lui o cauta pe a ei, se impletea cu a ei, o sorbea. Ii devora gura cu lăcomie, lasand-o fără aer. Cu greu, pune capăt înainte sa o ia razna din nou, se depărtează puțin de ea și ii șoptește ragusit:
   - Pe mâine, fetito.
   Fără sa răspundă, Brenda se strecoară rapid în scara și inchide ușa după ea, alergând pe scări. Nu riscase sa aștepte liftul.
   Nervos, iritat, Rage conduce cu viteza pana la el acasă. Fata asta ii sucise mințile complet. Dacă nu ar fi fost ea, el acum ar fi fost ocupat, intr-o camera de motel, cu Amy. Ea mereu era disponibila pentru el, de câte ori se întorcea din misiuni. Era dornica de el. Ii plăcea sexul dur și primea bucuroasa penisul lui mare. Cu ea era ușor, nu erau probleme legate de dimensiunile lui, sau de modul lui de abordare. I-o trăgea bine câteva zile și nopți, apoi își vedeau fiecare de viata. Dar nu mai prezentase nici un interes, după ce o cunoscuse pe Brenda. După ce o avusese pe Brenda. Tânjești după ceva ce nu poți avea! De ce îți complici viata? Ai nevoie de o femeie, ști unde găsești, fără sa te complici. De ce insiști sa ai ceva ce poți frânge? Enervat de propriile gânduri, se dezbracă și pășește gol în apele oceanului. Din nou. Simțea nevoia sa se răcorească. Dar nici măcar apa rece nu-i putea calma erectia dureroasa. Fir-ar sa fie! Ieșise din apa la fel cum intrase. Mare și tare. Se lasă în genunchi pe nisipul ud și își acoperă fata cu palmele. Numai chipul ei îl avea în minte. Felul cum simțise buzele ei sub gura lui, felul cum ii permise sa o sărute adânc.
   - Ah, la dracu'! Tipa el exasperat și își cuprinde penisul în palma. Începe sa frece viguros. Nu mai făcuse asta din adolescenta. Nu mai fusese nevoit sa se masturbeze de atunci. Gândul ii zboară la buzele ei pline, cuprinzând penisul lui întărit. Trupul i se incoarda, simte cum se apropie explozia, adusa doar de un gând rătăcit. Ejaculeaza în spasme violente, în tandem cu valurile care se spărgeau de mal, spălând sămânța varsata de el. Gâfâind iritat, se ridica și se îndreaptă spre casa. Fata asta îl determina sa faca lucruri nebunești! Ii luase mințile și ii furase sufletul. Va inebuni, din cauza ei. Cu siguranță, o va lua razna. Pana la urma, va face ceva regretabil și nu va mai fi cale de întoarcere. Se temea de propria persoana.
   Ciudat era ca niciodată nu alergase el după femei. De obicei veneau ele la el, roiau în jurul lui și de multe ori se trezea făcând sex cu necunoscute lacome. De fapt, singura cunoscuta cu care făcuse sex în mod constant, era Amy. Dar asta pentru ca se ținea scai de el. În rest, doar necunoscute avide de sex sau prostituate de lux. Nu înțelegea de ce erau atrase de el, toate femeile astea. El, când se uita în oglinda, i se făcea scârbă. Cunoștea bine povestea fiecărei cicatrici. Ele, dornice de mădular puternic și potent, vedeau doar urmele de violenta, care le intarata, nu înțelegea de ce. Dar nu erau curioase de povestea, nici de impactul acesteia, în viata lui.
   Întra furios la duș și lasă apa călduță sa-i relaxeze muchii tensionați. Nu-si explica nici nevoia, nici disperarea de a avea o femeie care nu avea ce cauta în viata lui. Cu toate astea, era hotărât a o aibe. Intr-o maniera egoista și carnala, o va avea. Ea era a lui. O făcuse a lui, de fapt, chiar în ziua aceea, la spital. Când renăscuse din nou, din propria cenușă. A nu știu cata oara la un pas de moarte, își revenise în mâinile ei tămăduitoare. În interiorul ei strâmt, în ea. O posedase ca un animal, o ranise, o traumatizase. Și se blestema de câte ori își amintea. Dar nevoia de ea era crescândă. Creștea cu fiecare zi. Se va sufoca daca nu si-o scotea din cap. Dar cum? Când tu ai de gând sa o terorizezi și mâine. Când i-ai spus clar intențiile tale. Cum ti-o scoți din cap? Și după ce o vei avea? Ce vei face după ce o vei avea? Inca nu știa răspunsul la propria întrebare. Știa doar ca trebuie sa o aibe, ca era a lui. Probabil trebuia sa o aibe, ca să si-o poată scoate din cap. Deși, se indoia de asta. Știa ca după ce o va avea, își va dori mai mult. Și tot mai mult. Ajunge la concluzia ca nu vrea sa si-o scoată din cap. Vrea sa o aibe.

PHOENIXUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum