12. Bölüm

18.9K 702 30
                                    

Bölüm 12
Akkor

Aylin hanımın çağırması üzerine Akkor konağına gelmiştim. Karşılıklı oturup kahve içmek için çağırdığını söylesye de öyle olmadığı belliydi.

"Söylemek istediğiniz birşey var gibi Aylin hanım." dedim kahvemi sehpaya bırakarak.

"Akıllı birisin. O zaman neden oğlumla birliktesin?"

Oğlunu akılsız mı görüyordu? Ne demekti bu?

"Ne demek istiyorsunuz Aylin hanım?"

"Demek istediğim şu ki neden oğlumla birliktesin?"

"Sevdiğim için Aylin hanım. Oğlunuzun beni sevdiği kadar onu sevdiğim için birlikteyim. Bana bunları neden soruyorsunuz bilmiyorum ancak izninizle gitmek zorundayım."

Ayağa kalktım ancak sözleri ile bir yere gidemedim.

"Çocuklu bir kadınsın ve oğluma yakışmazsın. Peşini bırakmak için para istiyorsan para vere-"

"Sakın ama sakın sözlerinizi devam ettirmeyin Aylin hanım. Değil paranıza, hiçbir şeyinize ihtiyacım yok."

Salonda oturduğumuz için odadan çıktığımda karşıma çıkan Melek ile duraksadım. Ona zoraki bir şekilde gülümseyip yanından geçip indim merdivenleri.

Konaktan çıktığımda karşımda gördüğüm Berk ile duraksadım. Yüzüm artık ne haldeyse endişe ile geldi yanıma.

"Güzelim bu yüzünün hali ne? Biri birşey mi dedi?"

Ondan saklamak istemiyordum. Saklanan şeyler yüzünden başımıza gelmeyen kalmıyordu.

"Annen ile biraz takıştık diyebilirim. Ancak önemli birşey yok. Merak etme."

Onu rahatlatmak adına gülümsemem işe yaramadı.

"Ne dedi sana?"

"Berk gerçekten önemli birşey yok. Sadece çocuklu bir kadın olmam onun için sorun teşkil ediyormuş o kadar."

Sinsilik ise sinsilikti.

"Ne demek sorun teşkil ediyormuş. Ben sevmişim, gönlümün efendisi yapmışım ona söz söylemek düşmez."

Etrafta bir sürü koruma olduğu için de saramıyordum bir türlü.

"Tamam sevgilim sakin ol. Bak ben şimdi gidiyorum ancak sen gidip annen ile dalaşma sakın. Tamam mı?"

"Tamam."

Yarım ağız verdiği cevap hiç de öyle olmayacağını söyler gibiydi.

Onunla vedalaşıp arabaya bindiğimde eve doğru sürmeye başladım. Ben eve giderken aklım da Berkteydi.

..

Yazarın Anlatımıyla

Berk Ayliz'den duydukları ile sinirli bir şekilde girdiği konakta gezdirdi bakışlarını. Gözleri bulmak istediğini bulmuş gibi salonun avluya bakan camında durduğunda hızlı adımları merdivenlere yöneldi.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin