Bölüm 47
Hastane
YAZARDAN
Bazen bazı insanları çok severiz. Onların canına bir şey gelsin istemez, saçının tek teli kopsa Dünya'yı yerle bir ederiz. Galiba Lina şu anda o durumdaydı. Sadece Lina değildi...
"Ya ben anlamıyorum. Neden kimse çıkıp da bir haber vermiyor."
Lina delirmiş gibi ellerini saçlarına geçirmiş koridorda volta atıyordu. Ayhan onun bu halini gördükçe harap oluyordu. İçeride yatan öz be öz olmasa da ablasıydı. Kan kardeşiydi onlar.
"Lina gel şöyle otur biraz." diyerek sevdiğinin yanına gidip onu kolları arasına aldı.
Lina çaresizlikle kendini koyverdi o an. Ayhan onu dediği yere oturttu.
Ebru'nun henüz hiçbir şeyden haberdar olmaması, duyduğunda ortalığı ayağa kaldıracak olması herkesi sessizliğe boğuyordu. Daha beş yaşında olmasına rağmen yetmiş beş yaşındaki bir bireyden farkı olmayıp her şeyi biliyordu, anlıyordu.
Ameliyathanenin kapıları iki yana sürgüyle açıldığında herkesin tek bir odağı vardı. Çıkan kişiden duyacakları kelimeler.
"Ayliz Akkor ve Berk Akkor'un yakınları sizler misiniz?" dedi çıkan doktor.
Üzeri kan içinde kalmıştı. Elindeki eldivenin rengi artık kırmızıydı.
"Biziz."
Herkesin ağzından aynı anda aynı kelimeler çıktı.
"Berk bey direksiyonda olduğu için kaza anında hava yastıkları devreye girmiş ve kazadan fazla yara almadan kurtulmuş. İç kanama riski çok yüksekti ancak korktuğumuz gibi olmadı. Birazdan arkadaşlarım kendisini normal odaya alacaklar." diye sözleri bittiğinde doktorun herkesin aklında bir soru vardı.
"Ayliz'in durumu ne?"
Sorunun cevabını ilk defa seslice arayan Lina olmuştu.
"Ayliz hanımın ameliyatı henüz devam ediyor. İçeriden aldığım tek bir bilgi var." Derin bir nefes aldı ve oradan ayrılmadan önceki son cümlesini kurdu. "Doğum başladı."
Berk'in durumuna sevinemeden erken doğum ile doğacak olan Atlas Ege'ye üzülüyorlardı. Sağlıkla doğması için herkes köşesine çekilip dualar etmeye başlamıştı.
"Elina."
Koridordaki sessizliği bozan tek bir kelime dua eden elleri yüz ile buluşturup 'amin' dedirttikten sonra ona bakılmasını sağladı.
"Beau?"
Lina şaşkınlıkla ona seslenen yabancıya döndüğünde Ayhan yerinde dikleşti.
"Que faites-vous ici."
Burada ne yapıyorsun diye soran yabancının dediklerini bir tek Ayhan anlamıştı.
"Nous sommes là pour Ayliz." diyerek arkadaşının yanına gitti Lina.
Adam şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayliz
ChickLit"Ağam, Ayliz hanım ülkeye giriş yapmış." diyen koruma ile çılgına döndü Karan. "Ne demek ülkeye girdi lan. Ne demek?" diye kükrercesine bağırdığında karşısındaki koruma ne kadar korksa da konuştu. "Yalnız değilmiş ağam. Küçük bir kız varmış yanında."