35. Bölüm

5.2K 331 18
                                    

Bölüm 35
Misafir

Ben de masadaki yerimi aldığımda Yeşim babaanne konuşmaya başladı.

"Yemeklerini tez yesin herkes. Birazdan gelecek misafirimiz."

Sözlerini diyerek yerinden kalktığında mutfağa ilerledi. Kim gelecek bilmiyorduk ancak bu kadar hazırlık önemli biri için olmalıydı.

Kahvaltımızı edip oturma grubuna geçtiğimizde Ebru ve Leyla da üst katta oyuncakları ile oynuyorlardı.

"Kimin geleceği kimse bilmiyor mu gerçekten." dedi Melek yerinde kıpırdanarak.

"Gerilim yaratmayı seviyor kadın bilmiyor musun sanki." dedi Miran da kardeşini kendine daha çok çekerek.

Bir anda kapının konak kapısının açılıp Ümit elinde bavullarla içeri girdiğinde arkasından da bir kadın girdi içeri.

"Hassiktir lan." dedi Miran bir anda ayağa kalkıp.

"Hala." dedi Peri de ayağa kalkarken.

Yade ilk defa gözlerini telefondan kaldırıp baktı gelen kişiye. Sonra gülümsedi ve yerinden kalkıp gelen kişiye ilerledi.

"Hala, hoş geldin."

Elini öpüp alnına koydu ve ardından koluna girerek bize döndü.

Sanki diğerleri de yapmaları gerekeni anlamış gibi sırayla el öpmeye başladığında hepsinin arkalarından giderek hala diyerek ellerini öptükleri kadının elini öpüp alnıma koydum.

"Hoş geldiniz efendim."

"Hoş buldum gelin hanım. Sen de hoş geldin evine."

"Hoş buldum." dedim gülümseyerek.

"Esma gelecek haberiniz ola." diyerek avludan uzaklaştığında Yade ile birlikte üst kata çıkmaya başladılar.

"Hayır ya gelmesin Esma." 

Meleğin isyanına kaşlarım çatıldı. 

"Esma ile aranız iyi değil sanırım." dedim emin olmak ister gibi.

"Sen birazdan gör onları." 

Peri ablanın dediklerinden sonra Miran ellerini birbirine sürtüp güldü.

"İşte kaos."

Tam o sırada konak kapısından bir kız girdi. Üzerinde mor bir fistan, başında siyah bir yazma vardı. Uzun boylu, esmer ve zayıf bir kızdı.

"Selam Akkor gençleri."

Üzerindeki yöresel kıyafetlerin aksine oldukça batılı gibiydi.

"Selam koca halamın kızı." dedi Miran yanına ilerleyip.

Yanına gitmekle kalmayıp kolunu omzuna atması ile kız elini kaldırıp Miran'ın kolunu ittirdi.

"Nasılsın Berk?"

Berk?

"Karım iyiyse ben de iyiyim Esma." dedi ve bana döndü. "Nasılsın karıcığım?"

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin