Bölüm 14
Ayliz'in Hikayesi23 Sene Önce (Yazardan)
Tam olarak kızının yaşında şu an Ayliz. Beş yaşında.
Sevinçle oradan oraya koşturan Ayliz'i izliyordu Tekin. Kardeşine zarar gelecek diye ödü kopuyordu.
Kapının birden gümbürtü ile açılması bir oldu. İçeri leş gibi sarhoş kokan Semih Koça girdiğinde Ayliz olduğu yerde kaldı. Yüzündeki gülümseme o açık kapıdan kuş olup uçtu.
Tekin korkan kardeşini arkasına alırken Semih beyin o iğrenç kahkahası yankılandı evde.
"Kendi öz babasından mı koruyorsun kardeşini Tekin?"
Sarhoş olduğunu leş gibi kokmasından ziyade konuşurken yayılan ağzından da anlayabilirdiniz.
"Git baba. Bugün izin veremem onu kırmana."
Doğum günüydü bugün Ayliz'in bugün üzülmesine izin vermezdi.
"Sana mı soracağım pislik. Defol çabuk ortadan."
Tekin yerinden bir milim kıpırdamazken Ayliz'in gözlerine bakan anlardı korkusunu.
"Gitmeyeceğim bir yere. Kardeşime elleyemezsin."
Semih bey sinirle ilerlediğinde Tekin'i kolundan tutup ittirdi. Gözlerinin içine bakmaya korkan Ayliz'in gözleri yerdeydi.
"Benden korkma küçük kızım. Sadece birkaç morluk olacak bedeninde."
Ayliz'i kolundan tutup süreklemeye başladığında Tekin'in yerden kalkmaya gücü yetmemişti.
Semih buzdolabını sarhoş olmasına rağmen var gücüyle çektiğinde ortaya çıkan merdivenleri inmeye başladı. Kolundan çektiği Ayliz'i de kendisi ile indirdiğinde evin altındaki depoya çekmişti.
Merdivenlerin bitiminde kucağındaki Ayliz'i ittirdi. Yere düşen kız göz yaşlarını dönmemek için zor dururken merdivenlerin yanındaki ışıkları açtı Semih.
"Benim küçük kızım beni çok mu özlemiş?"
O pis sırıtışı.
Ayliz'i kendine çekerken Ayliz'in ilk defa direnmesiyle sinirleri iyice gerildi.
"Sen bana nasıl karşı gelirsin lan."
Ve boş depoda yankılanan ses. Ayliz'in yanağına inen tokat ile küçük kızın başı tokadın etkisiyle yana savruldu.
"Sen kim bana diklenmek ki ha?"
Ve bir tokat daha.
Ardı arkası kesilmeyen tokatların yanına tekmelerde eklenince hiç sesi çıkmayan Ayliz'e şüpheyle eğilince bayıldığını fark etti. Kendisini de bir kenara attığında sabahın ilk ışıklarıyla sızmış oldu.
Hiçbir şeyden haberi olmayan Afife hanım ise her zaman olduğu gibi işte sabahlıyordu. Eve gelmeye bile tenezzül etmediği için Tekin korku ile bakıyordu merdivenlere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayliz
ChickLit"Ağam, Ayliz hanım ülkeye giriş yapmış." diyen koruma ile çılgına döndü Karan. "Ne demek ülkeye girdi lan. Ne demek?" diye kükrercesine bağırdığında karşısındaki koruma ne kadar korksa da konuştu. "Yalnız değilmiş ağam. Küçük bir kız varmış yanında."