27. Bölüm

8.4K 426 21
                                    

Bölüm 27
Nikah

Nikah Günü (15 temmuz)

Sabah Ebru'nun yatağın üzerinde zıplaması ile uyanmıştım. O kadar heyecanlıydı ki beni bile sollardı.

"Anneciğim hadi in yataktan bak düşüp bir yerlerini acıtacaksın hem kalktım ben." dedim yataktan kalkarak.

Kıkırdayarak indi ve hemen önüme gelip bacaklarıma sarıldı.

"Bugün çok mutluyum. Sen de artık mutlu olacaksın dimi?"

"Ben senin olduğun her zaman mutluyum güzel bebeğim."

Banyoya gidip duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup üstümü giydim ve mutfağa geçtim. Elmas yine krallıkları aratmayacak bir masa kurmuştu ve Lina ile Ebru çoktan başlamıştı.

"Hadi hadi kahvaltını et de saça gelecekler." diyerek yanındaki sandalyeyi ittirdi Lina.

Kahvaltıya oturduğumda hızlıca yemiş ve ardından gelen kuaförlere rahat rahat çalışabilmeleri için masa kurmuştuk o sırada tabii Mavi de gelmiş ve bize yardım etmişti.

Saç makyaj derken saat öğleni geçmiş ve nikaha bir buçuk saat kalmıştı.

"Ayliz git üstünü giy artık."

Lina'nın sitemli sesiyle gülümseyerek odama geçtim. Dolabın kapağında askısı ile asılı olan nikah elbisemi indirip üzerine geçirdim. Saten ve derin yırtmaçlı elbisenin takımı olan eldivenleri de elime taktım. Makyaj masasının üzerindeki parıltılı yuvarlak küpeleri de taktığımda bir tek ayakkabılarım kalmıştı.

 Makyaj masasının üzerindeki parıltılı yuvarlak küpeleri de taktığımda bir tek ayakkabılarım kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onları da giydiğimde odanın kapısı çalınmıştı.

"Gel."

Abim içeri girdiğinde üzerinde siyah bir gömlek ve siyah bir pantolon vardı.

"Güzelliğim."

"Abicim."

Yanıma gelerek tam önümde durduğunda ellerimi tuttu.

"Konuşmayı asıl iki gün sonra düğünden önce yapacağım. Ancak şimdiden emin olmanı istiyorum. Hayatını mahvedenlerden hesap sormaya devam ediyorsun. Bu süreçte eşini ve çocuğunu ihmal etme sakın. Onlar senin her anında yanında olacak kişiler. Bir süre ara ver buna o yüzden."

"Öyle yapacağım. Kimseyi üzerek kendim gibi yapamam."

Kapı aniden açılıp içeri Ebru ve Emre girdiğinde arkalarından Lina da girmişti.

"Geldiler, geldiler. Teyzem kapıyı tutun dedi."

Ebru'nun dedikleri ile Lina'ya dönen bakışlarım ile o omuz silkti ve abimi Mavi'nin yanına gönderdi. Üçlü kapıya geçip kapadığında odada tek başıma kalmıştım.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin