Bölüm 40
Cinsiyet3 AY SONRA
Artık dört aylık hamileydim. Bugün ki doktor randevumda inşallah bebeğimin cinsiyetini öğrenecektim.
Üzerime siyah gömlek ve beyaz bir pantolon giydim. Siyah bir taç alıp saçlarımı düzelttim. Bu aralar çok fazla yüksek ayakkabı tercih etmiyordum artık.
Giyinme odasından çıktığımda yatakta yatmış telefona bakan Berk'i gördüm.
"Hayatım ben hazırım." dedim yanına adımlayıp.
Elindeki telefonu cebine atıp kalktı ayağa. Tepeden tırnağa süzüp dibime girdi ve ellerini belime yerleştirdi.
"Mükemmel olmuşsun. Gittikçe güzelleşiyorsun yavrum. Erkek annenin güzelliğine güzellik katar dedi babaannem, öyle mi acaba?" diyerek muzipçe sorduğu soruya güldüm ve ellerimi göğsüne koydum.
"Sağlıklı gelsin yeter sevgilim." dedim tebessüm ederek.
"E hadi o zaman çıkalım da randevumuzu kaçırmayalım." diyerek belimdeki ellerini çekti ve bir elini bana uzattı. Uzattığı eli tuttuğumda beraber çıkrık odadan.
Avluya indiğimizde mutfaktan elindeki sandviç ile çıkan Miran ile karşılaştık.
"Ooo çifte kumrular nereye böyle?" dedi sandviçinden ısırıp.
"Bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gidiyoruz." dedim elimi karnıma yerleştirip.
"E direk öğrenecek misiniz? Böyle parti falan yapardık."
"Mardin'de cinsiyet partisi yapanı da ilk defa görüyorum."
"Daha görmedin abiciğim. Biz de geliyoruz şimdi sizinle." demesi ile merakla ona baktım.
"Siz kim acaba?" dedim.
"Var ya şu arkadaşın Lina. Onunla işte. En güzel organizasyon onunla yapılır." dedi bilmişlikle.
"Gelme desem de gelecek Ayliz, bırak gelsinler."
Berk'in bıkkınlık ile söylediklerinden sonra Miran olumlu bir şekilde başını sallayınca elim ile konak kapısını gösterdim 'geç' der gibi.
Miran önden çıktığında biz de arkasından çıktık. Arabalara dağıldığımız sıra Miran da Linayı arıyordu.
Hastane yolculuğu trafik -konvoy- yüzünden uzun sürerken en sonunda gelmiştik hastaneye.
Lina bizden önce gelerek arabaya yaslanmış bir şekilde bekliyordu. Ayhan da onun tam tersi bir şekilde arabanın diğer tarafına yaslanmıştı.
Arabadan indiğimizde Miran da hızla arabayı yanımıza park etti ve yüzünden bile belli olan sevinci ile indi arabadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayliz
Chick-Lit"Ağam, Ayliz hanım ülkeye giriş yapmış." diyen koruma ile çılgına döndü Karan. "Ne demek ülkeye girdi lan. Ne demek?" diye kükrercesine bağırdığında karşısındaki koruma ne kadar korksa da konuştu. "Yalnız değilmiş ağam. Küçük bir kız varmış yanında."