20. Bölüm

14.3K 550 17
                                    

Bölüm 20
Alışveriş

Dünkü olanlardan sonra kendimi eve kapattım desem yeridir. Kimseyle görüşmüyor sadece ben depodan çıktıktan sonra konuşulanları dinliyordum.

Yazardan

Lina ster içinde gidip geldi.

Ayliz dünden beri çalışma odasından çıkmıyordu. Ebru annesini göremediği için çok huysuzken Lina ise endişeliydi.

"Ay yok ben daha fazla dayanamayacağım." diyerek kararlı adımlar Ayliz'in olduğu odaya ilerliyordu ki kapının yanında bekleyen Ayhan hızla önüne geçti.

"İzin veremem." dedi.

"İzin istemediğim için normaldir." dedi aynı diklikle Lina.

Sabır çekerek kapıya yaslandı Ayhan. Lina ise önünde kolları bağlı bekliyordu.

"Ben artık endişe ediyorum Ayhi. Kaç saattir orada. Sen de başında bekliyorsun. Belli ki herşeyi biliyorsun. Ne saklıyorsunuz siz?"

"Herkes bilmesi gerektiği kadarını biliyor Lina hanım."

Özellikle bastırdığı hanım kelimesini duyan Lina dumura uğradı.

"Hanım mı? Sen ciddi olamazsın." dedi alayla.

"Bu kadar ciddi olduğumu hatırlamıyorum."

Bir anda kapının açılması ile duruşu bile sendelemeyen Ayhan'a şaşkınca baktı bu sefer Lina.

"Gidin aşk kavganızı başka yerde yapın. Hem siz niye benim evimdesiniz. Sizin eviniz yok mu?"

Bunu diyen Ayliz aslında mükemmel bir ima yapmıştı.

"Var efendim. Ben müştemilatta kalıyorum. Arada ziyaretime gelenler bile oluyor."

Ayliz oflayarak yanlarından geçti. Odasına giderken önce kızına uğradı. Uyuduğunu görünce odasına girdi. Soğuk bir duş alıp çıktığında dolaptan siyah takımlarını çıkartıp giydi. Siyah eldivenleri güzelce düzelttiğinde hazır olduğuna karar verdi.

Çantasını omzuna asarak odasından çıktığında koridoru aşıp salon ve mutfak kısmına geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantasını omzuna asarak odasından çıktığında koridoru aşıp salon ve mutfak kısmına geldi. Hâlâ tartışan ikiliyi gördüğünde kısa bir an bakışların ona döndüğünü fark edince hızla evden çıktı.

"Eldiven mi giymiş bana mı öyle geldi?" dedi Ayhan lütfen olmasın der gibi.

"Siyah çizme de giymiş. Hem de en uzundan."

İkili birbirine korku ile baktıktan sonra hızla evden çıkacaklardı ki Ebru'nun ağlama sesi ile ikisi de olduğu yere mıhlandı.

Ayliz'den

Araba ile son sürat gittiğim yer şirketimdi.

Arabadan inip odama çıkana kadar yanıma gelen herkesi geri göndermiştim. Odama çıktığımda ise sadece asistanımı çağırmıştım. Kapı çalınıp açıldığında içeri giren asistanıma döndüm.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin