38. Bölüm

4.7K 299 12
                                    

Bölüm 38
Duyuruş

"Ayliz." dedi okuduklarına inanamaz gibi. "Hamileymişsin."

Berk'in dediği tek bir kelime beynimin içinde dönüp dolaşıp duruyordu ve bu sadece benim değil Berk'in de beyninde oluyordu.

Kağıdı bi' hışım çekip aldım elinden ve yazanları okumaya başladım. Hamileydim. Yine bir bebeğim olacaktı ama bu sefer yanımda bir ailem vardı.

Bir anda yerden havalanmamla üzerimdeki şaşkınlığı bir kenara bırakıp beni döndüren Berk'e tutundum. Onun gülüşüne eşlik etti kahkahalarım.

Herkesin bize bakması umurunda değildi, baba oluyordu o.

"Berk indir beni hadi, herkes bize bakıyor." dedim omzuna vurup.

"Baksın be yavrum. Baba oluyorum ben, baba."

Yüzümü boynuna gömüp bekledim bir süre. Ancak bir anda beni indirmesiyle geri çekilip baktım ona.

"Miden bulanır şimdi. Hadi gidip doktorun ile görüşelim." diyerek elini uzatmasıyla gülerek başımı salladım ve tuttum elini.

Beraber kağıtta yazan doktorun odasına çıktığımızda kapıda sıra bekledik bir süre. Daha sonra kapının üzerindeki ekranda çıkan ismim ile kapıyı açıp içeri girdik.

Doktor hanım masanın arkasında oturmuş bilgisayara bakıyordu. Kapı açılıp biz içeri girdiğimizde gülen yüzünü bize çevirdi.

"Hoş geldiniz."

Benden önce heyecanlı bir ses ile Berk'in,  "Hoş bulduk." demesi ile güldüm ve bende aynı şekilde karşılık verdim.

Masanın önündeki koltuklara oturduğumuzda doktor ellerini masada birleştirdi. Kısa bir an bilgisayara baktıktan sonra bize döndü ve konuşmaya başladı.

"Hayırlı olsun Ayliz hanım. Değerlerinizi inceledim az önce ve aksi bir şey görmedim. Ancak ilk ultrason görüntüsünü almak isterseniz şöyle bir kontrol edelim sizi."

Ben başımı sallayıp ayaklandığımda çantamı oturduğum yere bıraktım ve perdenin arkasındaki sedyeye geçtim. Yatmadan önce üzerimdeki büstiyeri sıyırdım ve karnımın açılmasını sağladım. Doktor dönen taburesini yanıma çekip cihazı açtı ve kolu alıp üzerine jeli sürdükten sonra karnımın üzerine koydu. Soğuk cihaz ile kasılsam da belli etmeden beklemeye başladım. O sırada perde hareket etti ve kenara çekildi. Arkasından çıkan Berk'in heyecanı yüzüne vuruyordu. Tebessüm ettim bu haline. 

"Evet, minik bebeğimiz tam olarak şurada." diyerek eli ile ekrandaki karaltıyı göstermesiyle ben başımı çevirerek bakarken Berk eğilip baktı.

"Hiçbir şey yok ki orada." demesiyle tebessümüm kahkahaya dönüştü. Doktor da buna hafifçe güldüğünde elini ekrandan çekmeden konuştu.

"Bebek daha dört haftalık yani tam olarak bir aylık. Bebeğiniz dört aylık olduğunda cinsiyeti belirlenir yani gelişir. Şimdi ancak onu bu kadar görebilirsiniz." diyerek kısa bir açıklama yaptığında doktor cihazın arkasından çıkan sesle elini oraya attı ve ilk ultrason görüntümüz çıkmış oldu. Görüntüyü Berk'e uzattığında bir yandan da bana peçete uzatmıştı. Karnımı silip kalktığımda üzerimi düzelttim. Doktor bizi yalnız bırakıp ön tarafa geçtiğinde ayağa kalkıp Berk'in yanına dikildim.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin