Bölüm 18
Bazı GerçeklerGördüğüm mesajlar beni beynimden vurulmuşa çevirse de gerçeklerin ne olduğunu bilmeden kimseyi yargılayamazdım.
"Aylacığım tebrik ederim ancak bizim gitmemiz gerekiyor."
"Aa neden ki?"
Berk de duruma şaşırmışa benziyordu.
"Önemli bir mesaj aldım biraz önce. Gitmeliyiz."
Lina'ya işimizin çıktığını söyleyerek yattan indiğimizde Berk de arabaya kadar sabretti. Ancak arabaya bindiğimiz de bozulan yüzüme bakarak konuştu.
"Sorun ne güzelim. Ne mesajı geldi?"
Az önce gelen mesajı açıp telefonu ona verdim.
"Bunun yalan olduğunu biliyorsun dimi? Ben seni asla aldatmam. Evlenip bir yuva kurmak icinyne kadar heyecanlı olduğumu en iyi sen biliyorsun."
"Berk sakin olur musun? Sana inanıyorum, inanmasam mesajı dahi göstermezdim. Sadece bu mesajı atanı ve amacını merak ediyorum. İzninle otele dönüp bunu araştırmak istiyorum."
Sadece sessiz kalıp başını salladı. Arabayı çalıştırıp marinadan çıktığında ikimizde düşüncelere boğulmuştuk.
Otele geldiğimizde odaya çıkana kadar ikimizden de ses çıkmamıştı. Odaya girdiğimde bavula ilerleyerek içinden gecelik takımımı çıkardım. Beyaz takımı üstüme geçirdiğimde gömlek gibi olan üstünün düğmelerini açık bıraktım. Hava sıcaktı.
Bilgisayarı ve telefonu alarak yatağa oturdum. Mesajı atan numarayı araştırması adına birine gönderdiğimde beklemeye başladım. O sırada banyodan çıkan Berk kendi bavulundan aldığı eşyaları üstüne geçirdi. Ben onu izlerken gelen mesaj ile telefona baktım.
Y: Numara tek kullanımlık ancak hattın en son görüldüğü yerin konumunu atıyorum. Gerisini sen halledersin.
Teşekkür mesajımı yollayıp attığı konuma baktım. Mardini işaret ediyordu.
Hızla konumu bilgisayar üzerine aktarıp detaylıca inceledim. Daha sonra bölgedeki kameralara girdiğimde o bölgede tek bir kişi gözüküyordu. Ancak o kişinin de yüzü siyah bir peçe ile kapalıydı.
Telefonu alarak Ayhan'ı aradım. İkinci çalışta açılan telefonun arkasından gelen müzik sesleri ile hâlâ davette olduklarını anladım.
"Buyrun Ayliz hanım."
"Sana bir konum göndereceğim. Bana o konuma gün içinde giden kişileri bulacaksın. Ve bulduğun herkesin kimlik belgelerine kadar bilgilerini istiyorum."
"Hemen Ayliz hanım."
Telefonu kapadığımda Berk de yanıma oturdu.
"Hâlâ bulamadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayliz
ChickLit"Ağam, Ayliz hanım ülkeye giriş yapmış." diyen koruma ile çılgına döndü Karan. "Ne demek ülkeye girdi lan. Ne demek?" diye kükrercesine bağırdığında karşısındaki koruma ne kadar korksa da konuştu. "Yalnız değilmiş ağam. Küçük bir kız varmış yanında."