17. Bölüm

15.6K 640 56
                                    

Bölüm 17
Davet

Ebru hastaneden çıkalı iki gün olmuştu. Şirket işlerini boşladığım için bugün şirkete gitmiştim ancak canım kızım sayesinde kısa bir süre içinde eve geri dönmüştüm.

"Lina şu meyve tabağını uzatır mısın?"

Lina masadaki tabağı alıp uzattığında kucağıma koydum. Yanımda televizyon izleyen Ebruya vermeye başladığımda televizyon bahanesi ile yiyordu.

"Fazla sıkma çocuğu. Sen koy önüne tabağı, yer zaten."

Çok bilmiş bir eda ile konuşan Lina'ya baktım. Ardından dediğini yaparak tabağı yanına koyup kalktım.

Lina ile içeri geçtiğimizde uzun L koltuğa yerleştik.

"Bak sana ne diyeceğim. Bizim şu Ayla var ya."

"Zengin koca bulup kaçan?"

"Heh o. Kocasından boşanmış, yeni biri ile evlenecekmiş. Ama tahmin et bu da ne?"

"Zengin." dediğimde gülerek kafasını salladı. "Ee ne alaka şimdi o?"

"Düğün öncesi bir davet verecekmiş, bizde davetliyiz. Ben kesin gidiyorum. Zaten iki gün sonra."

"Nerede bu davet?"

"İstanbul."

"Berk ile konuşayım, eğer uygunsa geliriz  bizde."

"Kocam da kocam diyorsun yani?"

"Öyle." dedim bu dediğine gülerek.

Telefonu açıp Berk'e mesaj attığımda gelecek mesajı bekledim.

İki gün sonra bir davete davetliyim. İşin yoksa gidelim diyorum.

B.A: Gidelim güzelim. Hallederim o güne kadar işleri. Nerede olacakmış davet?

İstanbul.

B

.A: Tamam güzelim. Ben Miranla konuşurum o gelir benim olmadığım vakit boyunca.

Beklesindi bizi İstanbul. Biz geliyorduk.

Davet Günü

İstanbul'a geldiğimizde Berk'in önceden ayırttığı bir otele yerleşmiştik. Ebruyu getirmek için kırk takla atmıştım ancak gelmemek için direnmiş ve en sonunda abimlerr bırakmıştım. Onlar da Mardinde bir eve yerleştiklerinden dolayı çekincem olmamıştı.

"Hayatım ben bir burada ki şirkete gideyim, sen de o vakite kadar dinlen istersen. Dünden beri Lina ile dolaşıyorsunuz."

İnce düşünceleri...

"Tamam sevgilim. Bir sorun olursa ara hemen."

"Ararım." diyerek alnımdan öperek çıktı odadan.

Onun gidişi ile odaya bir kahve söylemiş ve balkona yerleşmiştim. Balkonda bir masa ve sandalye takımı vardı. Oraya oturduğumda buraya da getirdiğim işlerim ile ilgilenmeye başladım.

Bir yandan kahvemi içerken bir yandan da burada almayı düşündüğüm marina ile alakalı bazı şeyleri araştırıyordum.

Odanın kapısı tıklatılınca Lina olacağını düşünerek kapıya gittiğimde o olmadığını görünce kaşlarım çatıldı.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin