29. Bölüm

7.8K 381 13
                                    

Bölüm 29
Kan

Kimse daha ne olduğunu anlayamamıştı ki aldığı darbe ile yere yığıldı Ayliz.

Berk anında ateş edilen tarafa döndüğünde silahın namlusu ile göz göze geldi. Ayhan da durumu anlamış gibi hızla harekete geçince Berk hemen Ayliz'in yanına eğildi.

Kalbinin birkaç santim yanından vurulmuştu. Belki de kalbinden... Kimse birşey bilmiyordu şu anda.

Lina üstündeki şoku atlattığı gibi kardeşim dediği Ayliz'in yanına koştu. Yere eğilip nabzına baktığında çok düşük olduğunu fark etti.

"Nabız düşük, kan kaybediyor. Ambulansı aradınız mı?" dedi kafasını kaldırıp onlara bakan insanlara.

Etraftan olumlu yanıt aldığında hızla yerden kalkıp mutfağa ilerledi. Dolaptan bulduğu bezi alıp geri geldiğinde dikkatle yaraya tampon yapmaya başladı.

Kimseden tek bir ses çıkmıyordu. Ne Berk ne Tekin ne de bir başkası. Kimse üzerindeki şoku atlatabilmiş değildi.

Bir süre sonra sokağı inleten ambulans sireni ile hızla müdahale ekibinin gelmesi bir oldu. Ayliz'i sedyeye aldıkları gibi hemen ambulansa almışlardı.

"Yalnızca bir kişi binebilir hastanın yanına." dedi hemşire ambulansa binerken.

"Lina binsin. Aramızda en bilgili ve aklı yerinde olan o." dedi Berk ilk defa konuşarak.

Lina hızla bunu kabul ettiğinde elbisenin eteklerini toplayarak bindi ambulansa.

"Kalbinin yaklaşık beş santim solundan vurulmuş. Kurşunu çıkarmanız lazım, kan kaybediyor ve nabızı gittikçe düşüyor."

Lina oturduğu yerden tampon yaparken hemşire de Ayliz'e serum bağlıyordu.

"Ameliyata alındığında doktorlarımız ilgilenecek hanımefendi merak etmeyin."

"Merak etmeyin demekle olmuyor hemşire hanım. Kardeşim şu anda ölüm kalım mücadelesi veriyor. Lütfen kendinizi benim yerime koyarak empati yapın."

Her ne kadar yaptığı hareketi doğru bulmasa da sinirleri artık fena durumdaydı.

Ambulans hastane acilinin önünde durduğunda kapılar hızla açıldı ve doktorlar karşıladı onları.

Sedyeye sarsmamaya özen göstererek aşağı indirdiklerinde Lina da ayakkabılarını çıkartıp indi ambulanstan. Koşarak sedyenin bir ucunu tuttuğunda durumu açıklamaya koyuldu.

"28 yaşında, kadın. Silahlı saldırıya uğradı. Kalbinin yaklaşık beş santim solundan vuruldu. Fazla kan kaybetti. Kan grubu 0 Rh negatif. Kurşun hâlâ içeride olmalı."

"Siz kimsiniz hanımefendi?" dedi doğal olarak doktor.

"Eski bir doktor adayı diyelim." diyerek sedyeye bıraktığında ameliyathanenin önüne gelmiştiler.

Doktor ve diğer bir kaç hemşire içeri girerken Lina da kapının önünde ki koltuklara çöktü. Birkaç dakika sonra diğerleri de geldiğinde perişan halde onlarda aynı yere oturdu.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin