Bölüm 21
TartışmaGördüklerim veya da göremediklerim gerçek olmamalıydı. Dosyalar yoktu.
Hızla yerimden kalkıp kapıyı açtığımda eve giren Ayhan ile duraksadım. Dün ona vermiştim can havliyle.
"Dosyaları ne yaptın sen?"
"Kaldırdım efendim."
O kadar rahat demişti ki bunu şaşırmadan edememiştim.
"Ne demek kaldırdım?"
"Bildiğiniz kaldırdım efendim. Aldım yaktım hepsini."
"Ya siz beni delirtmek mi istiyorsunuz? Kime sorarak yaptın bunu? Kendi kafama göre de de kafana sıkayım."
Sessiz kaldığına göre herşey anlaşılıyordu. Sinirle cebimdeki telefonu alarak asistanı aradım.
"Katy bana dün hazırladığın dosyanın kopyası lazım. Atabilir misin varsa. Yoksa yeniden yapmanı isteyeceğim."
"Var efendim ancak dosya şeklinde ben hemen e posta halinde atıyorum."
Telefonu kapadığımda çalışma odasına tekrar girerek bilgisayarın başına oturdum. Ayhan da arkamdan girdiğinde hırsı yüzünden okunuyordu.
"Yapamazsınız."
"Neden yapamam?" dedim sandalyeyi ona döndürüp.
"Ayliz hanım bu yaptığınız ya da yapacağınız şey sadece size zarar vermez. Çevrenizdekileri de düşünmelisiniz. Ebru var, Lina var, Berk bey var, abiniz, yengeniz, yeğeniniz var. Yaptıklarınız onları da etkiler."
"Kolay mı zannediyorsun bunları yapmak? Aile kurmak üzeriyim ve düştüğüm duruma bak. Ben Berk ile hayatımı birleştirdiğim de kafamda bunu neden yapmadım diye birşey kalsın istemiyorum. Benim çektiklerim asla kolay değildi. Bu yüzden hak eden benim çektiklerimin kat be katını çekmeli. Ve siz de bana karışmayın."
"İstediğinizi diyebilirsiniz ancak engel olmak için elimden geleni yapacağım. Siz kendinizi düşünmüyor olabilirsiniz ancak ben düşünüyorum."
"Birşey soracağım bunları akşam Lina ile birlikte mi çalışıyorsunuz. Yoksa aynı şeyleri demeniz ve akşam Lina'nın müştemilatta olması tesadüf olamaz."
Dediklerim ile donup kalırken aralarında ne olduğunu merak ettim.
"Yok öyle birşey."
Arkasını dönüp giderecekken dediklerim ile kaldı.
"Eğer ki aranızda birşey varsa ya da olacaksa haberim olsun Ayhan. Ona göre Berk ile evlendiğimde Lina'nın yanında olursun."
Hiçbir şey demeden çıkıp gitmesi ile bilgisayara döndüm. Gelen dosyaları açıp baktığımda ilk sırada olan Fetih bey ile gülümsedim. En büyük ortaktı ve en büyük kayıptı.
Hızla odadaki telefonu alıp numarayı aramaya başladım.
"Merhabalar ben Ayliz Koça, Fetih bey."
"Afife hanımın kızı Ayliz mi?"
Başka tanıdığı Ayliz de yoktu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayliz
ChickLit"Ağam, Ayliz hanım ülkeye giriş yapmış." diyen koruma ile çılgına döndü Karan. "Ne demek ülkeye girdi lan. Ne demek?" diye kükrercesine bağırdığında karşısındaki koruma ne kadar korksa da konuştu. "Yalnız değilmiş ağam. Küçük bir kız varmış yanında."