Bölüm 28
Düğüne Dakikalar KalaArtık herşeyin değiştiği noktaya gelmek lazımdı hayatta. İnsanın dünyasında ki tüm olayları değiştiren noktaya. Ama daha vardı. Ayliz'in hayatı bir dönüm noktasına yakındı.
Kına bölünmüş gibi olsa da herşey kaldığı yerden devam etmişti. Anneannemin gelişi bana çok büyük sürpriz olmuştu.
"Uyyy hani ne zaman kına yakacağsiniz?"
Yanından geçerken duyduğum sözler ile anneannemin yanına gittim. Önünde eğilmek istesem de elbise pek izin vermiyordu.
"Birazdan yakılacak Azize sultanım. Ama sakın olmalısın. İnsanlar yanlış anlayacak."
"Heee beni yanlış anlayaciğler. O da insan ben de insanım. Heyecanlıyik da."
Ona gülerek içeri geçtim. Tv odasından benim odama taşınan bindallıya göz gezdirdim. Yeşilin en güzel tonuydu sanki.
Hızlıca üzerimde ki ile değiştirdiğimde saçlarımı düzelterek çıktım odadan. Uzun koridordan üstümde ağır bir yük varmış hissi ile geçtiğimde mutfağa varmıştım.
"Ayliz dur bi nereye?"
Bahçeye çıkacağım anda koşarak içeri giren Lina ile durmak zorunda kaldım.
"Kınaya." dedim bahçeyi gösterip.
"Bu sayede ben de komaya gireceğim Ayliz. Az geri çık da bizi bekle. Beraber çıkacağız ki güzel olsun."
Yanımdan geçip salona ilerledi. Sehpanın üzerindeki paketleri açarak mumlardan çıkardığında diğer kızlar da içeri girip yanına ilerledi.
Hepsi ellerine birer mum ve tef aldığında Mavi koşturarak yanıma geldi. Üzerinde Ayliz'in Kınası yazılı büyük tefi verdiğinde garipsemiş gibi baktım tefe.
"Bu ne?" dedim garip bakışlarımı Maviye dikip.
"Cahil misin kızım, biliyon ya ne olduğunu. Bunu sallayarak önden gireceksin. Misafirlerin önünden böyle Yuvarlak olarak geçeceğiz. Bak benim düğünümde yaptılar ya öyle."
"Ben senin düğününde yoktum ki Mavi. Videolardan izledim sadece."
Ellerini kaldırıp yanaklarıma yerleştirdi.
"Ben senin için bir daha düğün yaparım. Sen yeter ki izlemek, oynamak iste."
"Ağlarsanız vururum sizi." diyerek yanımıza gelen Lina ile ikimizde kahkahalara boğulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayliz
ChickLit"Ağam, Ayliz hanım ülkeye giriş yapmış." diyen koruma ile çılgına döndü Karan. "Ne demek ülkeye girdi lan. Ne demek?" diye kükrercesine bağırdığında karşısındaki koruma ne kadar korksa da konuştu. "Yalnız değilmiş ağam. Küçük bir kız varmış yanında."