48. Bölüm

3.5K 217 5
                                    


Bölüm 48

Akkor

Aylizden

Yoğun bir ışık vardı. Bembeyaz olan ışık gözlerime batıyordu resmen. Gözlerimi açtığımda etrafta kopan gümbürtüden dolayı başıma adeta feci bir ağrı girdi. Elimi yavaşça kaldırıp başıma götürdüğümde bir anda gözlerimin önüne gelen olaylar ile ellerimi karnıma götürdüm.

Bebeğimi hissedemiyordum. 

"Bebeğim."

Sesim fısıltı şeklinde dudaklarımdan döküldüğünde sanki birileri durumu anlamış gibi ellerini elimin üzerine kapattı.

"Yatağı yükseltsene abi." diye Aybike'nin sesini duyduğumda şaşırmadan edemedim.

Yatağın üst kısmı yavaşça çok fazla olmayacak şekilde yükseldiğinde artık odayı görebiliyordum. Ayhan, Mavi, Aybike ve abim. Ellerimi tutansa Aybike'ydi.

"Bebeğim." diye tekrar konuştuğumda Aybike'nin yüzünde buruk bir tebessüm oluştu.

"Atlas Ege doğdu. Erken doğum olduğu için kuvöze alındı. Gerekli tetkikler yapıldı. Sağlıklı." diye açıkladığında gözümden akan yaşlara engel olamadım.

"Görmek istiyorum." dedim gözümden akan yaşları silerken.

"Doktorun ile görüşmeden olmaz Ayliz. Çok riskli bir ameliyat geçirdin." diyen abim ile ona döndüm.

"O zaman hemen konuşun. Hem Berk nerede?" 

"O da bir ameliyat geçirdi. Yan odada hemen." 

Kapının açılması ile içeri doktor ile konuşan Lina girdi içeri. Kafasını kaldırması ile uyanmış olan beni görmesi bir oldu.

"Ayliz." diye fısıltılarla döküldü adım ağzından.

"Lina." dedim aynı şekilde onun gibi.

Hızla yanıma geldiğinde sadece yanıma oturmakla yetindi. Ellerimi kendi elleri arasına aldı.

"Nasıl hissediyorsun kendini?" 

"Bilmem nasıl gözüküyorum." dedim kafamı  yastığa yaslayarak. "Lina ben bebeğimi görmek istiyorum." dedim gözlerinin içine bakarak.

"Dinlenmeniz lazım Ayliz hanım. Ancak yeni doğan ünitesi ile konuşarak izin alabilirsek bebeği buraya getirebiliriz." diyerek açıklama yapan doktor ile yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Eşim, eşimin de buraya gelmesi mümkün mü?" dedim doktora bakarak.

"Mümkün. Onun durumu daha iyi. Şu anda dinleniyor yan odada." 

Kapının çalınıp açılmasıyla içeri iki tane polis memurunun girmesi bir oldu.

"Ayliz hanımın ifadesini almaya geldik."

"Şu anda daha yeni uyandığı için dinlenmesi gerekiyor hastanın. Ancak yarın hastane polislerine veyahut sizlere ifade verebilir." diyerek açıklama yapan doktorum ile polisler anlayışla baş salladılar.

AylizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin