59. ඒක විත..ලක්.. කලේ නෑ

327 89 65
                                    

" මිස් සෝරා කියන්නේ  සොක්ජින් හියොන්ග් ජන්ග්කුක්ව බලාගන්න එවපු නර්ස්

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

" මිස් සෝරා කියන්නේ  සොක්ජින් හියොන්ග් ජන්ග්කුක්ව බලාගන්න එවපු නර්ස්... එයා දන්නවා ජන්ග්කුක්ගෙ සිටුවේශන් එක දැනට හැන්ඩ්ල් කරන විදිහ... හැබැයි ජිමිනිත් දැන් සෑහෙන්න ඒ ගැන ඉම්පෲ වෙලා ඉන්නේ... " ටේහ්‍යුන් කිව්වේ පොඩි පැහැදිලි කිරීමක් විදිහට.

ඉයුන්වු යන්තමට ඔලුව හෙල්ලුවා. එයාට අවශ්‍ය උනා හැමදේ ගැනම දැනගන්න. ජන්ග්කුක් සම්බන්ධයෙන් සිද්ධ උනු හැමදේම.

" ඒක ඒ වගේ ... ආ එතකොට ක්වාන් ජන්ග්කුක්ගෙ බොඩිගාඩ්... එයා ජන්ග්කුක් ලග නිතරම ඉන්නවා . කලින් කිව්ව ඉන්සිඩන්ට් ඔක්කෝම වගෙ වෙන තැන එයායි එයාගෙ පිස්සු හෙංචයියෝ ටිකයි හිටියා අනික එතකොට ඔක්කෝම නැන්දගේ කනේ තියන්නත් ලේසියිනේ එතකොට ... " ටේහ්‍යුන් කටහඩත් එක්ක අමුතු කරලා කියෙව්වා . නෑ ඉතින් ඉයුන්වු ඔක්කෝම දැන ගන්න එකෙ වරදක් නෑ. මොකෝ එයා ජන්ග්කුක් ගැන බලන්න ඕනෙත් ඒ මිනිස්සු ටිකත් හැන්ඩ්ල් කරන ගමන්මනේ. මිසිස් ජියොන් කියන්නේ ලේසි මනුස්සයෙක් නෙවෙයි කියන දේ නම් පුංචි දවස්වල ඉදලම එයාලා හැමෝම දන්න දෙයක්....

" ජිනීත් ඉක්මනට එවී... එයා එයාගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්ව බලන්න ගිහින් ආයේම... මට තෙරෙන්නේ නෑ ඒ මළකරදකාරයව දවසක් දෙකක් නොදැක්කම ජිනීට වැහෙන පිස්සුව මොකක්ද කියලා " ටේහ්‍යුන් නෝක්කාඩුවට වගේ දොඩවන ගමන් ඊළගට බැලුවේ නම්ජුන් දිහා. නම්ජුන් උරහිස් අකුළුවගෙන ⁣ටේහියුන්ව හිමීට මගැරියා. ඉතින් එයා මොනවා කරන්නද හේසොක් ගැන...

පොඩි නිශ්ශබ්දතාවයකට පස්සේ ආයෙම ඉවුන් වු එයාගෙ ප්‍රශ්න පත්තරේ දිගෑරගත්තා.

" ජිමින්ගේයි ජන්ග්කුක්ගෙයි රිලේශන්ශිප් එක මොනවගේ එකක්ද" එයා ටේහ්‍යුන්ගෙන් ඇහුවා.

у𝔬υ 𝔞r𝔢 ϻ𝓨  𝐛𝐔ςᵏẸт ℓιѕт ( COMPLETED )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن