Wendy
Máme volnější hodiny a učitelka se už nějakou chvíli neukázala, takže jsem se rozhodla, že si půjdu dát cígo.
"Kam máš namířeno?" zeptá se Bill, když se s ním potkám na chodbě.
"Moje tělo zoufale potřebuje nikotin, tak hádej." odpovím a on se na mě mírně usměje.
Chybí mi, hodně jsme si rozuměli."Asi už bych taky potřeboval." povzdychne si.
"Mám docela štědrou náladu, nechceš jít se mnou?" zeptám se a nemám tušení, jestli dělám správně.
Skyler by na mě za to možná mohla být naštvaná, ale já jsem si s Billem nikdy nic špatného neudělala.
Podívá se za mě, jako kdyby tam mohla stát Sky a soudit nás za to."Tak jo." odpoví nakonec a tak se konečně dostaneme ven na dvorek. Podám mu jednu cigaretu a oběma nám zapálím.
"Takže, jaký bylo první turné?" zeptám se, aby řeč nestála, ale taky proto, že mě to opravdu zajímá.
Nikdy by mě nenapadlo, že mi ti dva budou v životě tak chybět."Bylo to úžasný, ale u dvou koncertů jsme museli přeložit termín, takže se nám to trochu zkomplikovalo." řekne a já se usměju.
Září z něj radost a hrdost a to mě neuvěřitelně těší."Jak to?"
"Tom byl tak na mol, že nedokázal hrát.
Asi bych ti to neměl říkat, ale bylo to vlastně kvůli tobě.
Hele nehodlám ho tady nějak chránit, omlouvat, nebo se mu snažit pomoct, ale chybíš mu." řekne, čímž mi úplně vyrazí dech.
Nedokážu na to nic říct."Jsem ráda, že si mi to řekl, ale nemám nejmenší tušení, co mám s tou informací dělat." odpovím popravdě a on se usměje.
"Tom někdy možná říká kraviny, ale tebe má rád.
Jako hodně rád.
A vzhledem k tomu, že ho to ani po takové době nepřešlo, tak věřím, že tě chce zpátky.
Jenomže je tvrdohlavý, stejně jako ty jen tak mimochodem." zasměje se a já se zatvářím naoko uraženě.
I když už mi to řeklo víc lidí.
Tom například.
Skyler taky.
A já sama to o sobě vím, jenomže mi nedochází, že to vidí i ostatní."Pozor chlapečku, pořád se pohybuješ po tenkém ledě." zasměju se a na malý okamžik je všechno jako dřív.
Ještě chvíli si povídáme a potom se vrátíme dovnitř.
Tam stojí malý hlouček holek, které doslova zezelenají závistí, když mě Bill obejme.
I já jsem překvapená, ale je to hezké.
Ty pipky odejdou a Bill se vydá stejným směrem jako ony.
Jenomže se naproti němu vyřítí Tom a vražedně se na něj podívá.
Bill se trochu vyděsí a je očividně stejně zmatený jako já.
Co mu asi udělal?
Rázuje si to přímo ke mně, až v jeden moment dostanu strach.
Zatáhne mě za roh do kuchyňky, aby na nás Bill neviděl a opře mě o zeď."Co máš s Billem?" zeptá se podrážděně a jednou rukou mi stále pevně svírá zápěstí.
"Tome, to bolí." řeknu, on se podívá dolů na naše ruce a pustí mě.
"S Billem nic nemám, jenom jsme šli na cígo." odpovím a on se dívá na zeď vedle mě, ne na mě.
"Říkal mi o těch zrušených termínech na turné." podotknu, což ho přiměje se na mě podívat.
Má ztrápený a ustaraný výraz.
Pohledem mi sjede na rty a trošku zvedne ruku, jakoby se mě chtěl dotknout, ale rozmyslí si to.
Udělá krok zpátky, naposledy se na mě podívá a odejde.
Co se to právě stalo?
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...