Tom
Sedím u stolu a vymýšlím, jak správně poskládat akordy, abych dostal požadovanou melodii, když se otevřou dveře.
Bill má ještě svoje hodiny, mě ty moje odpadly.
Otočím se a uvidím Wendy."Nemáš být ještě ve škole?" zeptám se překvapeně, ale ona nevypadá zrovna v dobré náladě.
"Vím, že jste spolu s Miley spali." pronese a já vím, že jsem v háji.
Nechtěl jsem, aby to věděla, protože si moc dobře pamatuju naší debatu na parkovišti.~
"Ty si opravdu myslíš, že kdyby se tady objevila nějaká holka, se kterou jsem spal, tak bych o ni měl větší zájem než o tebe?""Pane bože, posloucháš mě? Nebylo by mi to příjemné, kdyby se okolo tebe motala stejně, jako okolo Billa Lucy. Což se na začátku roku dělo se Cindy, jenom tak pro pořádek."
~Vím, že i když to nedává najevo, tak je docela žárlivá, tak mi přišlo zbytečné jí o tom říkat.
"Kdo ti to řekl?" zeptám se.
"Skyler, té to řekl Bill. Záleží na tom?" odpoví a rozhodí při tom rukama.
"Tome, já jsem se tě ptala, jestli jste spolu něco neměli, proč si mi lhal? Myslíš, že bych se zlobila?" zeptá se ona a já vstanu."Ano, Wendy, přesně to si myslím, protože kvůli podobný kravině jsme se už jednou rozešli." řeknu já a mám co dělat, abych nekřičel.
Tohle mi až nebezpečně připomíná tu debatu před dvěma měsíci.
Já už ji nechci znovu ztratit, nemůžu."Tome, kdyby si mi to normálně řekl, tak co bych s tím udělala?
Vždyť se okolo tebe nemotá, a kdyby jo, tak jí dám přes držku." řekne vážně, ale já se trošku usměju.
Ale rychle mě to přejde.Wendy
Tom pořád mlčí.
"Já vím, že nemáš krátký seznam holek, ale stejně jsem s tebou a je mi to jedno.
Že je na tom seznamu i Miley sice není zrovna optimální, ale nic s tím neudělám a navíc jsem tě neviděla se k ní ani přiblížit.
Nemusíš mi lhát." pronesu už trochu zoufale.
Najednou si ovšem všimnu, že Tomovi po tváři stekla jedna slza.
Tohle jsem nechtěla.
Udělám krok k němu a pohladím ho po tváři."Wee, já už to nechci zažít znovu." řekne, ale jakoby byl přesvědčený o tom, že se otočím na podpatku a odejdu.
"Já taky ne. Seru na nějakou Miley, prostě mi to příště normálně řekni. Já se nechci hádat." pronesu a on je na chvilku zaražený.
"Moment, ty se nechceš hádat?" zeptá se překvapeně, ale schválně trochu přehání.
Praštím ho do hrudi, ale s ním to ani nehne.
Jako obvykle.
"Tomu nevěřím, ty se nechceš hádat? Co je v tom za podfuk?" zeptá se znovu."A ty si nedáš pokoj? Fajn, tak já teda jdu." řeknu a otočím se, ale on si mě chytí a přitáhne k sobě.
"Co se tebe týče, tak si nikdy nedám pokoj."
Políbí mě a já jsem ráda, že už jsme schopní tyhle věci řešit normálně.
Upřímně, už bych ho taky nechtěla znovu ztratit.
Odtáhne se.
"Promiň. Měl jsem ti to přiznat hned." uzná nakonec."Proč si s ní vlastně spal? Trochu mě to totiž uráží." zasměju se a oba dva se posadíme na postel.
Nebo spíš Tom se posadí na postel a já na něj."Tebe by měli urážet všechny, protože ti nesahají ani po kotníky." usměje se a já cítím, jak mi do tváří stoupla trocha červené.
"Já už ani pořádně nevím, asi jsem byl opilej.
Nějak po mě lezla a říkala, ať se na Billa vykašlu, že bych mohl být slavnej. Tak jsem jí řekl, že mele sračky, ale ona trvala na tom, že se spolu musíme vyspat a mě už to bylo v tu chvíli úplně jedno.
Pak to běžela říct Billovi a ten jí vyhodil.
Týden se mnou nemluvil, ale pak jsem mu to všechno řekl a on mi odpustil." pokrčí rameny."Kráva." odfrknu si a on mi začne rukama jezdit pod sukni.
Nadzvednu jedno obočí a on se usměje."Někde jsem slyšel, že usmiřovací je vždycky nejlepší." zašeptá a já mu dám další pusu.
"Tak to bychom měli ověřit." odpovím a potom už na nic nečeká. Máme jen chvíli, než se má vrátit Bill, takže není času nazbyt.
Rukou mi zajede pod sukni, stáhne mi kalhotky a ruku mi vsune mezi nohy.
Chytím se jeho ramen.
Chvilku mě dole jenom hladí a líbá na krku.
Potom do mě strčí jeden a hned na to i druhý prst.
Potichu zavzdychám, protože přece jenom jsou tu vychovatelky."Chybělo mi to." usměje se a rty se otírá o mojí holou kůži.
Kdybych mohla mluvit, tak mu řeknu jak moc tohle chybělo mě.
Pohybuje ve mě prsty a já mu boky chodím naproti.
Dívá se na mě, ale já mám zavřené oči a snažím se ovládat.
Zrychlí a palcem mě dráždí na dost citlivém místě.
Z pusy mi unikne pár hlasitých stenů, které se snaží utlumit svými ústy.
Netrvá to dlouho, pořád přidává až nakonec vykřiknu a prudce ho u toho políbím.
Udělám se a on ve mě ještě chvíli příjemně jezdí, což jenom prodlužuje moje potěšení.
Nakonec ruku zase přemístí na můj pas.
Ještě chvíli tam spolu jenom jsme a líbáme se, dokud není čas, abych šla, protože se vrátí Bill.
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...