Wendy
Probudím se dřív, než zazvoní budík.
Tom ještě v klidu oddechuje, rty má trochu pootevřené.
Mám nutkání je políbit.
Ruku má okolo mě a bezděčně mě k sobě tiskne.
Trošku se posunu, on nahlas vydechne a otevře oči."Ahoj." zamumlá a zase oči zavře.
"Kolik je?" zeptá se."Za deset minut sedm." odpovím. Přitáhne si mě ještě blíž, i když jsem nevěděla že to jde.
Našpulí rty a já mu dám pusu, jenomže v té chvíli jakoby ožil, tak si nade mě lehne a začne mě pořádně líbat."Miluju tyhle rána." zamumlá mi do úst, rukama mi jezdí po těle.
Hádat se nemůžu.
Nohama ho obejmu okolo pasu. Tak moment!"Ty si spal bez oblečení?" zeptám se.
"Miláčku, vzpomínáš co všechno jsme dělali? Nemůžu myslet na všechno!" zasměje se a pokračuje v líbání.
Tak moc bych to zopakovala, jenomže na to nemáme čas."Musím se namalovat. A neříkej mi tak." odtáhnu se od něj.
Usmívá se, lehne si zase vedle mě a ruku má položenou na mém břiše."Nemusíš se malovat." podotkne a dá mi ještě jednu krátkou pusu.
Vstanu a začnu se chystat, on mě celou dobu tiše pozoruje.
Když si nahodím ksicht, tak se k němu otočím."Co tak koukáš." řeknu, ale jako otázka to nezní.
Natáhne ruce a já se na něj trochu neochotně posadím.
Měl by jít k sobě, aspoň pro oblečení.
Pomalu mě líbá na krku.
"Musíme jít, Tommy." zašeptám. Přidržuju se jeho ramen.
"Tome, prosím. Jinak mě už za tu absenci vyhodí." promluvím znovu, tak se odtáhne."Víš jak jsme mluvili o tom bydlení?" zeptá se.
Vybavuju si, jak jsme si na chatě povídali o tom, kde a jak chceme bydlet."Pamatuju, ale proč?"
"Co kdyby jsme se po střední nastěhovali někam spolu?" nadhodí a dlaněmi mi přejíždí po stehnech.
To mi vyrazí dech.
Poznat jeho rodiče je jedna věc, ale stěhování?
To je něco zatím nepředstavitelného. Vždyť spolu chodíme chvíli, a to do toho počítám i ten čas před pauzou.
Na druhou stranu, se mnou chce být a plánuje budoucnost.
To se u chlapa moc často nevidí.
Dám mu pusu a jazyk mu strčím až někam do krku.
Jenže se otevřou dveře a do nich vpadne Bill se Skyler."Promiňte!" vykřikne Bill a zase začne dveře zavírat.
"Dobrý!" křiknu zpátky a směju se na Toma.
Sevře se mi srdce radostí, když vidím jak se na mě dívá.
"Miluju tě." zašeptám mu do ucha a on mi dá pusu do vlasů.
Potom jdou s Billem pryč, abychom se mohli obléct.
No, a teď už je na řadě cesta do školy. Pořád se nedokážu zbavit té myšlenky na společný dům, nebo spíš byt.
Alespoň ze začátku.
Pane bože, já nad tím opravdu přemýšlím?!
Počítám, že se k tomu vrátí až budeme zase sami, takže si s tím do té doby nebudu dělat těžkou hlavu.***
"On chce, aby jste spolu bydleli?" zeptá se Skyler.
Přikývnu a ona si potáhne. Taky tomu nedokáže uvěřit.
"No, ještě je to daleko. Jsem moc ráda, že to s tebou myslí vážně, jinak bych ho rozsekala do polívky." pronese a já se začnu smát."Já věděla, že mě ochráníš." řeknu. Projde okolo nás Miley se samolibým úsměvem na rtech snad s osmdesáti vrstvami lesku.
Ten pohled se mi ani trochu nelíbí."Taky ti přišla podezřelá?" promluví Sky, když projde.
"To si kuř, že jo." odpovím.
Stejným směrem, kterým předtím šla se vynoří Tom a rázuje si to k nám rychlím krokem.
Hned se ke mně přitiskne a dá mi pusu.
Odstrčím ho, začínám se totiž trochu bát.
"Co se děje?" zeptám se."Musel jsem si spravit chuť.
Wendy, nenaštvi se, jo?" řekne a já se od něj odtáhnu ještě víc.
Ten jeho tón nezní normálně."Mluv." popožene ho zvědavá Skyler. Dívám se mu do očí a snažím se z nich něco vyčíst.
Jak jako spravit chuť?!"Potkal jsem Miley na chodbě a ona si se mnou začala povídat.
Přišlo mi to jako slušnost, jasný?" začne a udělá krátkou pauzu, když vidí můj výraz.
"Prostě mluvila, potom říkala, že by si to se mnou chtěla zopakovat. Samozřejmě jsem jí připomněl, že mám holku a jsem šťastný, jenomže ona mi místo toho dala pusu." dokončí.
Musím vypadat jako rajče, jak jsem rudá vzteky."Páni." konstatuje Sky.
"Wee?" promluví Tom.
"Já tu holku zabiju." procedím skrz zaťaté zuby.
Podívám se na Toma.
Věřím mu, že za to nemůže. Ale Miley za tohle zaplatí.
Vyjde ven a já Toma začnu vášnivě líbat, Sky se dívá všude kolem, aby to nemusela pozorovat.
Vezmu jeho ruku a položím si jí na zadek. Jenže se odtáhne."Nechci aby si mě takhle líbala jenom kvůli ní." zamračí se.
"Copak jí nutím se dívat?" zasměju se.
Stejně se ale odtáhne."Wendy, můžu na slovíčko?" zeptá se Miley, když k nám dojde.
Odejdu s ní stranou.
"Nechci být zlá, ale Tom se se mnou líbal. Byl k nezastavení!
Moc mě to mrzí.
Měla by ses s ním rozejít." pronese a já přikývnu.
Už jsem se docela uklidnila, ale stejně mám chuť vraždit."Víš, on mi to řekl. Ty malá lhářko, že tě to pořád baví.
Nejdřív Bill se Skyler a teď se sereš sem?
Jdi do prdele!" začnu na ní křičet a potom jí dám takovou ránu pěstí, že se svalí na zem.
Lapá po dechu a Tom mě chytí za paže.
Není mi to líto a nelituju toho."Wendy, nech jí. Padáme." pronese potichu a tak jdu s ním.
Bill se mezitím připojil a všechno viděl. Všichni mlčí.
Připadám si jako magor.
"To bylo docela sexy." zašeptá mi Tom.
Drží mě okolo ramen."Tome, asi si taky potřebuju urovnat myšlenky. Jdu na intr." pronesu.
Vytřeští oči."Wendy?"
"Jenom mi dej čas." řeknu znovu.
Snaží se zůstat v klidu, ale já vidím, že panikaří."Já věděl že mi nebudeš věřit." zamumlá.
Protočím očima."Já nevím co se děje, že si pořád tak ublížený!
Když potřebuješ čas ty, tak je to naprosto v pohodě, ale když ho potřebuju já, tak je to najednou problém?""To jsem přece neřekl." brání se, jenomže já jsem už teď dost vytočená.
"Nech mě na pokoji!" křiknu.
Už stojíme venku.
Leknutím uskočí. Začnou mu slzet oči.
Proč se takhle chovám?"Wendy. Tohle si řekla minule." řekne a já vidím ten strach i vztek. Jako by nejradši odešel.
"Jdu pryč." řeknu jenom a otočím se. Neslyším ho odcházet, vím že tam pořád stojí a dívá se za mnou.
Zajdu za roh a rozbrečím se.
Tohle není fér, já jenom chci chvíli klidu a aby se mezi nás pořád nepletly ty krávy a drby a všechno tohle!
Potom už jenom dorazím do pokoje, lehnu si a spím až do rána.
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...