Tom
Wendy za mnou včera nepřišla a já neměl odvahu jít za ní.
Celý dlouhý den bez jejího úsměvu, nebo doteku!
Už je dávno hodina, ale dneska nás nikdo moc nehlídá, tak sedím venku na cigáru a dívám se na jednu ze soch.
Tu tenkrát Wee fotila, když jsem se jí snažil vytáčet kudy jsem chodil.
Měl jsem hrozný kecy a ona mi to pořádně vracela.
Dívám se na tu sochu a to že někdo přišel mi dojde až když si ta osoba sedne vedle mě."Co ještě chceš?" zeptám se Miley. Nemám na tu píču náladu.
Většina problémů přišla s ní."Co na ní vidíš? Já jsem taky hezká, není nějak výjimečná." promluví a já vstanu.
"Ty nejsi hezká. Proti ní vypadáš jako shnilá mandarinka." řeknu a otočím se.
Nebudu tady s touhle krávou."Stejně jí dřív nebo později podvedeš." zakřičí za mnou. Tak rád bych jí praštil, jenomže by mě za to mohli vyhodit.
A stejně už se jí tam dělá modřina od Wendy.
Ignoruju to.
Vejdu do kuchyňky uvnitř, odkud je vidět na dvorek.
Sedí tu a dívá se na Miley."Chceš se mnou ještě být?" zeptám se. Podívá se na mě, předtím si mě nevšimla.
Protočí očima, usmívá se."Samozřejmě že chci. Chovala jsem se jako blbka.
Byla jsem prostě naštvaná a unavená. Už je mi líp. Neměla jsem bejt hysterka." pronese a obejme mě. Sladší pusu jsem ještě nikdy nedostal.
Chvíli tam jenom stojíme se spojenými rty
"A taky jsem viděla i slyšela jak ses teď zachoval.
Vždycky ti budu věřit, jasný?" políbí mě znovu.
Nejsem schopný slova.
"Někdy mě prostě radši nech osamotě a nesnaž se mě utěšit. Však mě znáš, jsem trochu výbušná." zasměje se.
Konečně se vzpamatuju. Vysadím jí na stůl."Ty si horší než to. Jsi výbušná, divoká, tvrdohlavá, sobecká, panovačná, někdy arogantní a hrozně krásná, chytrá, zábavná. Asi bych mohl pokračovat dlouho. Strašně žárlím, když okolo tebe někoho vidím. Nesnáším, když se okolo mě motají ty pipky." řeknu konečně.
Skoro jí položím na stůl."Tome, tady fakt ne." začne se nahlas smát. Rukou jí zajedu pod tílko i podprsenku, klidně ať někdo přijde.
Vyndá mi ruku a odtáhne se."Možná by jsme s tím bydlením neměli tak spěchat." podotkne.
"Souhlasím, nedopadlo by to dobře...my dva si ještě něco užijeme." začnu se smát. Objeví se u nás Miley.
Sjede nás pohledem.
Wee jí to oplácí a vyzívá jí tak k nějaké reakci. Jenomže ona jenom odejde.
Přejede mi rukou po copáncích od čela až nakonec.
Vezmu její tváře do dlaní."Teď bych si zrovna užívala ráda." naváže na předchozí konverzaci. Na tohle už rozhodně slyším.
"Nepokoušej mě." zamumlám a rty přejíždím po její holé kůži od paží, přes hruď až po krk.
Zazvoní, takže začíná přestávka.
"Radši pojď na cígo." usměju se.
Venku se potkáme se Skyler a s Billem.
Brácha se mě pohledem ptá, protože držím Wee okolo pasu.
Kývnu.
Všechno je dobrý a vždycky bylo, jenom nastala chyba komunikace.
Pamatuju si z toho parkoviště každé slovo, proto mě vyděsilo, když na mě začala křičet, abych jí nechal na pokoji.
Byl jsem si skoro jistý, že spolu zase nebudeme mluvit.
Oba dva jsme tvrdohlavý, takže to možná časem bude těžké, ale já jsem si jistý že to dáme.
O tuhle holku nepřijdu, i kdybych měl umřít.
Nemůžu o ní přijít.
Je to jednoduché.
Nemůžu!"Vy dva nám teda dáváte." pronese Sky.
Wendy jí zabije pohledem, ale myslí to jako legraci."Mám pocit, že to je jen začátek." přisadí si Bill.
Teď ho zabiju já.
Je ticho.
Všichni se navzájem probodáváme pohledy.
Pak vybuchneme v hromadném smíchu.
Tohle je moje rodina.
Vidím Wee se smát a mám pocit, že moje srdce skáče.
Bože, to je přeslazený, ale je to pravda.
Dám jí pusu a ona se ke mně přitiskne.
Začínám věřit, že Bill má s tou láskou pravdu. Začínám věřit, že je opravdová.
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...